Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Täällä kp 21/32-34, limailu jatkuu ja alamahalla nipistelee...tuskinpa ovulaatio on nyt tai tulossa. Laskujen mukaan ovulaatio on nyt ohi. No jännityksellä jään odottamaan mitä tapahtuu :)

Mulla kun tuo kierto on heitellyt 28-34 ja nyt viimeinen kp oli 32 joten olen laskenut kp 32 mukaan laskureilla tuon ovulaation. Toivottavasti touhuilu osui oviksen aikaan sopivasti :)
 
Paljon Onnea plussanneille :) Mindelle tupla Onnea :) Ja plussatuulia muille :heart:

Täällä odotellaan edelleen menkkoja...alamaha ollut turvoksissa hieman ja lämpö kohonnut parina päivänä 37... Jos ei menkkoja näy niin testailen torstaina tai perjantaina :)
 
onnea minde ja mylvinen! huimaa ois jos kaksi olisi tulossa, hetken pitäisi kyllä sulatella uutista :) Mua ehkä eniten jänskäis synnytys, esikoisen synnytys oli aika hankala ja pitkä ja kovasti toivon postitiivisempaa kokemusta tästä toisesta. Kaksi jos tulisi niin se toisi omat haasteensa siihen. Meillä ei suvussa ole kaksosia niin todennäköisyydet monikko raskauteen on aika pienet.

Mua niin jännittää loppukierto, ihan hurjaa jos tulisikin jotain raskausoireita tai vaikka plussa, en kyllä usko että heti ekalla yrityskierrolla tärppää. Onneksi n. Dpo 7-9 aikoihin on tiedossa reissun tynkää niin en kerkiä niin kuumotella oireideni kuuntelussa.
 
  • Tykkää
Reactions: Mylvinen
Unohtui vielä laittaa että menossa on kp 9 ja oviksen lähestymistä ennakoi kyllä olo, mies on niin ihana, voisin kiehnätä siinä koko ajan! Mulla alkaa tää näihin aikoihin ja kp 13-14 palautuu olo normaalimmaksi, tän viitisen päivää ei tarvi kyllä "väkisin tehdä" vauvaa, ihan ilokseni ;)
 
Täällä ilmottautuu uusi sivustaseuraaja ja piakkoin tuleva yrittäjä :)
Tarkotus olisi muutaman kuukauden päästä poistaa kierukka ja alkaa odottelemaan josko uusi perheenjäsen ilmottaisi tulostaan. Tekisi mieli jo aloittaa yritys mutta olen varannut minulle ja miehelleni salaa romanttisen viikonloppuloman hotellissa hänen syntymäpäiviensä kunniaksi toukokuussa niin pitää vielä malttaa hetki.
Tuleva vaava olisi minun ja mieheni toinen yhteinen, minun viides lapsi. Sitten olisi meidän paketti valmis :)
Onnea kaikille yrittäjille, kohta minäkin pääsen jännittämään!!
 
miss_piggy
Mun tyhjennyksestä on aikaa jo sen muutaman päivän, ja silti äsken punnersin pönttöön taas jonkun epämääräisen kudosmöykyn :( voi oksetus! En halua enää koskaan kokea keskenmenoa...
 
onnea plussanneille!

jos mulla ei olis just menkat ohi niin kuvittelisin olevani raskaana.. nyt toista päivää huono olo ja edes kahvi ei aamulla maistunut, vaik normaalisti juon 2 kuppia joka aamu. lisäks aamulla oli ihan jäätävä nälkä heti herättyä ja muutenkin koko ajan on nälkä. tänään yskiessä nippaili/vihloi alavatsaa, seistessä usein huimaa, närästää.. tämmösiä outoja "oireita" tässä nyt ollu.. ja rinnoistakin vois vielä sen verran sanoa, et on nyt pari päivää kihelmöiny ja ollu raskaan tuntuset ja iltaa kohden vatsaa turvottaa ja housut alkaa ikävästi painaa..
 
OI, ihania plussauutisia täällä. Onnea niin mahdottoman paljon plussanneille. :heart: :flower: Mylvinen ja Minde. :heart: Minde mulla on aina pelkopepussa et tuleeko meille kaksosia vai ei kun mun ja miehen molemmissa suvuissa on kaksosia. Tosin toivon että kun sisko sai kaksoset ni mun ei tartteis. :D vaikka ne kaksi onkin aivan ihania ja suloisia. :heart:

Miss_piggy. Uskon että on varmaan tosi vaikeaa tällä hetkellä. :'( Surettaa kyllä niin paljon. Ei kenenkään tartteis tollasta kokea. Halitus!

Mä ootan jo innolla loppuviikkoa. Miehellä alkaa perjantaina loma ja me lähetään mökkeilee. Eli ensi viikolla oon vähän hiljempaa ( mutta toivon että kun tulen takasin niin on lisää plussauutisia :rolleyes: ). Mun pitää ottaa mökille mukaan testit ja persrätit koska tod.näk. jommalle kummalle on käyttöä siellä. :D Pitää varmaan ottaa ne kaikki mitä on jos vaikka innostuu oikein kunnolla tikkuun pissimään. :LOL: Kyllä me oviksen ( ainakin luulen niin) aikoihin hommailtiin ja tässä on pari päivää vähän selästä nipistänyt mut mä veikkaan et johtuu mun lihasjumpasta. :D

Kaikille plussatuulia!
 
  • Tykkää
Reactions: Mylvinen
Miss_piggylle paljon voimia
Mindelle ja Mylviselle onnea :flower:

Mä en olekaan nyt tämän alkukierron aikana oikein jaksanut täällä käydä, mutta kyllä tää tästä taas vilkastuu kun ovis on ohi :D Tilasin ovistestejäkin, pitäisi opetella niitä käyttämään. Vaikka eihän me hampaat irvessä yritetä lasta tehdä, mutta ajattelin että on ihan kiva testeillä varmistaa se ovulointi.
 
  • Tykkää
Reactions: Mylvinen
Heippa vaan kaikki!

Ensin isot onnittelut Mylvinen ja Minde. :flower: Ajatella, että ihmeitä tosiaan tapahtuu myös pco:sta kärsiville. Ihanaa! :heart:

Isot pahoittelut Miss Piggy :'(. Toivotaan, että nyt pian alkais uus kierto. Ja olen kuullut että keskenmenon jälkeen yleensä raskautuu helposti uudelleen. Teilläkin kuitenkin jo pitkä taival takana yritystä. Voimia!

Itsellä alkoi viimein kp 1. Terolut kuuri syöty ja uuteen kiertoon. Liityin nyt keventäjiin, josko kesäksi sais painoa pois ja muutenkin hitaasti pudottais 20 kiloa. Tosiaan ylipainoa runsaasti. Ties vaikka kierrot alkais pelata itsestään. Meinaan kuitenkin olla listalla mukana, vaikka tjottelu meiningillä mennään. Eli pääasiassa keskityn painon pudotukseen nyt. Seurailen kuitenkin kuulumisia ja tulen omia päivittelee aika ajoin.

Eli mulle saa päivittää: kp 1/?, yk 4, ya 10/12, 2

Miukula kp 1
 
Viimeksi muokattu:
Keskiviikko 27.2.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kahvikuppi(26)..........kp 68/?...................yk 1...........ya 12/12.......1.
*Taike80(32)..............kp 64/28...............yk 12.........ya 2/12.........2.
*SuAnn(30)...............kp 63/41...............yk 3.............ya 6/12........1.

FLV.........................kp 56/?...................yk 1..........ya 1/13........3.
laruu.......................kp 53/28-31................yk 1..........ya 1/13........1.
Nyytti88..................kp 51/32...................yk 9.............................2.

haave_ilija................kp 45/28-38............yk 4................................
Mom09.....................kp 42/28-35...........yk 9...........ya 6/12.........2.

Slartibart(25)............kp 38/28...............yk 5 (C)......ya 3/12..........1.
Tintti83....................kp 34/33................yk 7...........ya 7/12.........3.
-PikkuMyy-(24)........kp 34/36.................yk 11.........ya 1/12.........1.
irenne(30)...............kp 34/28.................yk 2............ya 12/12.......1.

Markke.....................kp 27/30...............yk 8............ya 6/12.........2.
jii87(25)...................kp 26/28.................yk 2..........ya 1/13........1.
Penni79....................kp 22/25-26............yk 2..........ya 2/13.........2.
Sanna-M..................kp 22/32-34...................................... ............
Annatto.....................kp 21/48...............yk 3..........ya 9/12...........1.
Kolibrinkukka.............kp 20/28-30...........yk3........................ .........2.

MannaM...................kp 19/42................yk 2...........ya 12/12..........2.
reason.....................kp 18/28................yk 11..........ya 5/12........1.
Säihkiss(33).............kp 16/28.................yk4............ya 11/12.........1.
Slallu......................kp 15/31-41.............yk 5...........ya 9/12........1.
Linttu......................kp 12/28-30...............yk2...........ya 1/13.........3.
jadeka.....................kp 10/28..................yk 5...........ya 11/12.......1.
Susimieli..................kp 10/26-27...............yk1...........ya 2/13.........2.

ralliruutu..................kp 7/29................yk 6............ya 10/12......1.
jen_ni......................kp 6/28-38.............yk 3........... ya 1/13.......3.
äippä 84..................kp 5/29................yk 4................................4.
Beyond....................kp 4/27-32...........yk 5...........ya 10/12.........
avantasia(26)...........kp 3/33...............yk 4..............................3.
Miukula....................kp 1/?..................yk 4...........ya 10/12........2.
Jeccika....................kp 1/26-28................yk 5...........ya 11/12........3.

miss_piggy...............kp ?/?...................yk 9.............ya 2/12.......1.



Day Past Ovulation:




Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, Klementiini, Wuf, ViiruP, Jonnamo



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), Daisy D, minmaria, TauTau, Alexandra89, pinkkihevonen, Matilda-,Niiskulineiti86, marianna87




Plussanneet:
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), verppu (yk3), Mylvinen (yk6)
Tammikuu 2013: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, Sanna-M (yk2), suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA HELMIKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on sellainen taikauskoinen ajatus nyt pyörinyt päässä, että jos uskallan julkistaa asiani, tapahtuu ikäviä, mutta ehkä rohkenen kuitenkin kertomaan, että olen plussanut sunnuntaina

Haamu tuli su, mikä oli ehkä dpo10. Mulla siirty ovis melkein viikolla sairastelujen ja stressin takia.
Ihan kummallista oli (ja sai mut luulemaan, että olen vakavasti sairas!), kun mulla alkoi oletetun oviksen jälkeen huomattavan kovat vatsakivut ja ne kesti siihen viime sunnuntaihin asti (!?) En ole koskaan kokenut samanlaisia kipuja, ne oli hyvin erilaisia kuin kuukautiskivut. Lääkäriin olisi varmaan mennyt tällä viikolla, jos ne kivut ei olis loppuneet.

Olen vielä tällä puolella ainakin jonkun aikaa. Hyviä ja onnekkaita kiertoja kaikille! :) +++
 
miss_piggy
Mä ootan niin innoissani sitä että päästään touko-kesäkuun vaiheessa muuttamaan omaan, isompaan kämppään, muutetaan pienestä kaksiosta kolmioon ja siinä on parveke mitä oon himoinnu niin kauan :) Jotain odotettavaa tän masennuksen keskellä :)
Töissä istun nyt..jotenki en kuitenkaan mitään saikkua tuntenut tarpeelliseksi, ja henkisesti olo on jo suhteellisen normaali kun pääsi siitä alkujärkytyksestä yli.
 
Onnea TauTau! Mulla oli samanlaisia kipuja esikoisesta aikoinaan. Heräsin monena yönä peräkkäin samoihin aikoihin , kolmen neljän aikaan ja pyörin vessan lattialla tuskissani.. ja tiesin heti että olen raskaana. Mutta ei tullu kertaakaan mieleenkään ettei kaikki olis hyvin, onneksi! Kaikki meni niin hyvin ku olla ja voi :)
tänne saa päivittää kp 1/28 nyt keskiviikolle! Nyt se alko se vuoto..
 
  • Tykkää
Reactions: TauTau
Mulla tuntuu vasemmalla puolella alavatsalla nipistelyä ja välillä tulee sellasia viiltäviä kipuja jotka loppuu saman tien. Voi mä niin toivon että tämä on sitä että raskaana ollaan... :) En malta oottaa, 10 päivää kun menkkojen pitäis alkaa!

TauTau: Paljon onnea plussasta :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Jeccika ja TauTau
Tulin kurkkimaan tälle puolen :) kivasti onkin siirtynyt jo odottajiin porukkaa, mutta älkää huoliko, kyllä jokainen vuorollaan sinne pääsee :hug:

Meillä meni 2vuotta, ja sekin on pitkä aika =)

Plussarikasta kevättä ja siirtykää tuonne meidän plussaneiden pinoon - teitä kaivataan siellä!


Kevät terkuin Ambro ja pieni 14+5 :heart:
 

Yhteistyössä