Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

miss_piggy voimahalit sinne! :hug:

Täällä nähtävästi paljon kanssa piinailijoita. Itseäni oikein vähän jännittää et kuinka on tässä kierrossa käynyt.. jotenkin on vaan sellainen fiilis ollut jo jonkun aikaa et tuolla masussa jotain ihanaa tapahtuis.. :heart: Oireitakin tuntuu joitain olevan, mutmut voihan tää kuumeilevan mieli niitä aiheuttaa ihan ilman et ne mitään tarkottais.. lupasin itelleni et aikasintaan sunnuntaina testaan ja sit viimeistään keskiviikko aamulla.. Katotaan kuinka onnistun tässä suunnitelmassani! :ashamed:

Meillä tässä mukavasti on touhua ja tohinaa kyllä et ehkä voikin olla että onnistun olemaan testaamatta. Meillä on asunnonvaihto suunnitelmat menossa ja kuumeisesti juostaa kämpästä toiseen katsomaan josko ihana uusi koti jostain löytyis! Samalla korjataan tota nykyistä, kun viikonloppuna hajos lämminvesivaraaja ja päästi vedet pihalle, eli nyt sitten rakenteiden kuivatusta odotellaan ja samalla mietitään et mihin päästäis evakkoon, kun toi vessakin lähtee siksi aikaa pois käytöstä. Ilman kuumaa vettä vielä pärjää mut toi wc on kyl aika tarpeellinen! :p
 
Meillä kans muutto edessä loppukuusta! alkaa tulla seinät vastaan kaksiossa kolmella ihmisellä, kahdella kissalla, kahdella koiralla ja kolmella liskolla :D onneksi uusi koti on 4h+ keittiö <3 pitäs alata pakkaileen niin sais muuta ajateltavaa ku nää piinaavat piinapäivät :DD

emily90 kp37/40-42 dpo 10 yk 3
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Miss_piggylle pahoittelut! :hug:

Kertomisesta oli ollut puhetta, meillä miehen veli ja tämän vaimo tietää että lapselle on annettu lupa tulla. Tosin kerrottiin heille pari kk sitten eli tuskin arvaavat, että selupa on ollut voimassa melko kauan. Heidän lisäksi yks mun kaveri tietää ja hän tietää, että yritystä on ollut jo pidemmän aikaa.

Täällä eletään oviksen jälkeistä elämää, dpo 3 tai 4. Nää on jotenkin näitä päiviä kun on jotenkin tyhjä olo, ei uskalla toivoa vielä eikä oikein tiedä miten päin olisi. Siksi oonkin ajatellut leipoa, laittaa ruokaa ja lenkkeillä tänään, yöksi sitten töihin! :)
 
Täällä on taas ollut hurjasti kaikenlaista puhetta.

Onnea plussanneille :heart:
Ja oikein extrasuuret halit kaikille uuteen kiertoon joutuneille.. :hug:

ON: Täällä kanssa vietetään niin piina aikaa. Vielä pitäis viikko malttaa, mutta pah sanon minä. Oloja on taas, mutta en edes uskalla ajatella niitä, vaan käännän kaiken työstressin piikkiin. Ja tänään kieltämättä ehkä se pienikin toivo lakkasi, kun lämmöt laski jonnin verran.. Ollut siis ennen tätä päivää pari päivää 37,2 koko ajan. Nyt on ollut tänään 36,4-36,9.. Jotenkin vaan semmoinen olo, että tuskinpa vaan. Kurkku on kipee, erityisesti aivastaessa ihan repii. JA VÄSYTTÄÄ.. Väsymyksen oon kuitannut kyllä ihan työn piikkiin, samoin tuon kurkkukivun (ilmastointi, työstressi, syksyinen ilma, mitä kaikkia näitä nyt on..). :ashamed:
 
Sunflower ja miss_piggy :hug: halaus ja lämpöiset ajatukset lähti sinnepäin.

Onko kenelläkään pesänrakennusviettiä näin ennen raskautumista?
Must tuntuu, että mä olen ihan pöhkö, tahkoon täällä ikkunoita ja teen suursiivoa lattiasta kattoon, iha sillä ajatuksella kylläkin, että kun viikon päästä lähdetään sinne Kreetalle, niin paikat olis siistiniä kun tullaan takaisin, ja vois sit rauhassa keskittyä olennaiseen (eli teidän kielellä siihen "pupuiluun" :rolleyes: ) eikä tartte stressailla työpäivie jälkeen likaisista ikkunoista ja pölyistä.. Meillähän on olemassa lastenhuone. Ostettiin omakotitalo vuosi sitten, ja täällä on yksi tyhjä huone meidän makkaria vastapäätä, jossa on verhot ja matto paikoillaan, mutta muuten tyhjillään. Eilen kun siellä kuurasin sälekaihtimia, mies siihen tupsahti ja sanoi, ett no nyt on lastenhuone valmiustilassa.. En malta odottaa sitä hetkeä, kun pääsee shoppailemaan tavarat huoneeseen.

Miehen vauvakuumeilu Täällä on jonkinnäköistä juttua ollut siitä, että "yritys" on vähän naisen harteilla, eikä miehet jaksa innostua.. Meilläkin asia menee enimmäkseen niin, että minä puhun vauvoista ja mies kuuntelee. PAITSI lähiviikkoina Mies on nähnyt unta vauvasta, yksi päivä se kantoi täällä nukkea "röyhytysotteessa" tuossa olkapäällä ja taputteli sen pyllyä, ja tosiaan puhelee nykyisin niitä "sitten kun meillä on lapsi" ja tietenkin sitä "meijä ensimmäinen on sitte muute poika" juttuja. Eli jonkinnäköistä vastakaikua mun haaveille on alkanut tulla, vaikka vielä kesällä koko vauva-sana oli myrkkyä.

Ambrosia Mä en muuten nyt oikein tiedä, mutta luulen, että yritykset alkaa ulkomaan reissulla(??) (riippuen miehestä), joten mut kaiketi saa siirtää tuonne listalle.. Jos nyt sit oikein olen ymmärtänyt, niin rimpsu on seuraava Yk1 kp 5/28-32 Jos tällä kierrolla ei mitään vielä tapahdu ilman ehkäisyä, ni pidetään sitten ens kuussa vielä tuo yk1 tuolla :confused: Pysyn ainakin kierron päivistä perillä.. :D
 
Mä kans tänne ilmottaudun. Itsellä 16v tyttö. Nyt on vihdoin ihanan miehen sen oman nallekarhun löytäny ja olis haaveissa yhteinen lapsi<3. Kierukka poistettu 31.8 ja menkkoja ei oo viel tullu mut testi näyttää negaa ainakin viel... :)
 
Pahoittelut negan testanneille ja tädin kylään saaneille, ei muuta kun onnea seuraavaan kiertoon!

Täällä on flunssan kourista selvitty elävien kirjoihin ja taas ajatukset alkaa hiljalleen palailemaan vauvahaaveeseen oikein kunnolla :) Oireiden perusteella ovis on oletettavasti ollut ke tai eilen, joten tässä nyt ei auta kun odotella! :)

Mukavaa viikonloppua kaikille! :)
 
Sunflower ja miss_piggy :hug:

Miltsulle tervetuloa! :wave:

Omaa oirelistaa: Eilen illalla kivisteli pitkään alamahaa ja nivusissa tuntu tuikkasuja. Sit hetkellisesti tuntu (ehkä 5sek) sellanen terävä vihlasu, aivan ku puukonisku alavatsalla ja sit taas jatku kivistely. Rintoja vihlo kans useampaan otteeseen.

Tänään ei oo sit ollu muuta oiretta, ku palelu ja semmonen paineentunnne välillä tuolla alamahalla. Vähän niinku siellä olis ilmapallo. Mut en jotenki usko raskautumiseen tai ainakin yritän ajatella hyvinkin pessimistisesti ettei pettymys ois sitte niin suuri.

Tänään olis siis 23/27-30 dpo6. Uskosin, et tää kierto on pidempi, ku ovis oli myöhempään, et ainaki pitäs tuonne ens viikon ke-to ootella testausta ellei täti sitä ennen kurvaa paikalle. Mulla alkaa tiputteluvuoto yleensä 2-3 päivää ennen varsinaisia menkkoja, et pitääpä kohta ruveta sitäki kyttään.
 
miss_piggy
Kyllä täällä vaan ihan oikeat menkat tuli. Vuoto on ollu kylläkin tosi niukkaa, mutta edelleen sitä tulee kp 3. No, ei muutaku uutta ovista bongailemaan, harmi vaan kun ei voi tietää onko mulla ovista vai ei ku viime kierrossa kerran testi näyttä jonkunlaista plussaa läpi kierron :|
 
Heip!

Päätin olla kirjoittamatta, kunnes plussaan / täti tulee. Enpä malttanut. Hieman olen hillinnyt itseäni ja vältellyt foorumia, täällä tuo vauvakuume ja sen tuoma "hulluus" nousee potenssiin sata.

Ensinnäkin, moni oli saanut jo tätiä visiitille, valitettavasti. :hug: miss_piggy kirjoitti että itku tuli - voin jotenkin kuvitella, että etenkin jos on pitkä yritys takana, itku tulee kun toivottua tulosta ei näy eikä kuulu. Muistan esikolta itsekin, että itku tuli jos täti piipahti visiitille.

Uusille teretulemast kuumeilevaan joukkioomme :)

Pesänrakennuksesta: mulla ei varsinaisesti ko. tilaa vielä ole, joskin meillä suunnitellaan muutoinkin koko ajan sisustusjuttuja, remontteja ym. (eikä työkiireiltä ole ehtinyt puunaamaan kämppää).. ai juu, mietinhän mä just aamulla että ikkunat pitäis pestä ;) Sitäkin suurempana villityksenä on sitten vauvojen vaatteet - muutamia olen ostanut jo "varastoon kaiken varalta" kun entiset pojan jäljiltä laitettiin kiertoon. Ja se vauvanvaatteiden hypisteleminen, se on kivaa kauppareissuilla :LOL:

Omanapa: Dpo12, kp 27/28-32. Ei tätioloa, pienehköjä tuntemuksia edelleen raskautumisen suhteen. Sen verran menkkatuntemuksia, että rinnat on arat kuten yleensä aina, olleet jo muutaman päivän. Eilen pieni menkkajuilinta, meni tosi nopeasti ohi. Yleensä kyllä kykenen ennakoimaan kivuista että milloin täti tulee, nyt en. Täysin arpapeliä. Tänään en ole testannu aamulla, kun testit loppu. Pitänee suunnata Mammuttimarkkinoille ja ostaa Pregcheck. Ajattelin ottaa ihan lunkisti tosiaan tämän ajatuksen kanssa, tuskin se panikoimalla ainakaan vauva saa alkuaan. Katsotaan kauanko pitää oma pää.

Plussatuulia sateiden siivittämänä :heart:
 
Pidetään peukkuja, Bambini! Mä testasin tänä aamuna ovisplussan, mieskin innostu sen verran hymynaamasta että heiluteltiinkin peittoja vähän niinku samantien. :)

Sunille ja miss_piggylle haleja!

Tervetuloa uudet haaveilijat!
 
Viimeksi muokattu:
Hei pitäskö tuonne listaan päivittää itse omat tiedot vai tekeekö sen joku muu? :)

Täällä mennään kp 28. Eilen tuntu lantiossa semmosta kipuilua, että menkat ois alkamassa, mutta nyt taas ihan normi olo. Mutta toiveet ei ole kyllä korkealla, kun vaan kerran heiluteltiin peittoja tässä kierrossa. Toisaalta meillä ensimmäinenkin sai alkunsa kahdesta heiluttelusta :D
 
miss_piggy
Musta kyllä tuntuu että en ovuloi normaalisti tälleen luomuna ellen saa avuks jotain lääkkeitä...kun ne ovistestitkin tahtoo näyttää plussaa ihan melkein läpi koko kierron.
 
Huomenta ja aurinkoista sunnuntaita!!

Täällä kiertopäivät 37/36, testi näyttää negaa :(
Mitään olojakaan ei enää ole, pari viikkoa kestäneet mahajuilinnat on loppuneet, ja menkkaolokin on tipotiessään. Hyvä olo kaikenkaikkiaan, epätietoisuus vaan vaivaa... Täytyy testailla välillä ja katsoa mitä on tulossa! Toivoa on vielä :heart:
 

Yhteistyössä