Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Jeennaa tuo on varmasti ihan luonnollinen reaktio. Uskon, että kukaan ei todellakaan voi olla 100% valmis äidiksi ennen lapsen saamista. Minulla tuli tuo ihan sama reaktio kun mies työsuhteen vakinaistamisen jälkeen ilmoitti minulle, että "Nyt voidaan yrittää vauvaa". Itsellä tietysti aika paljon on kokemusta vauvoista ja ihan arjen pyörittämisestä (au pair aikana) vauvan kanssa, mutta oma on kuitenkin aina oma, eikä siihen kai osaa valmistautua ennenkuin sitä alkaa elää täysillä.
 
Pahoittelut ja onnittelut muille, miten nyt onkaan mennyt... Tällä kellonlyömällä olen siinä määrin maani myynyt taas vaihteeksi, että nyt tulee pieni avautuminen:

Päälimmäisenä ajatuksena se, että ihan oikeasti, te ihmiset jotka olette yrittäneet vielä kauemmin ilman tuloksia, niin mä en ymmärrä miten te jaksatte! Miten joku jaksaa vielä toivoa ja olla niin positiivinen... mä alan nimittäin jo nyt olemaan ihan maassa tän asian kanssa. Ja vielä pahennan tätä kaikkea itselleni, kun annan hetkeksi se toivon taas vallata ja sitten taas se pettymys. Vauvakuumeilu on ihan mielipuolista hommaa ja mä en jaksa tätä enää. Kaikki tää tietämättömyys siitä toimiiko oikeesti oma/miehen kroppa ja kun pienintäkään tulosta ei ole tullut. Vaikka aiemmin sanoin, että ihanaa kun lähipiirissä tulee vauvjoa, niin just tällä sekuntilla oon niin katkera ja kateellinen ettei ole mitään rajaa. Just tällä sekuntilla mua ei kiinnosta kenenkään muun vauva, mut miks mulla ei ole sitä? Miten ihmeessä jotkut tulee "vahingossa" raskaaksi? TÄH?! On niin katkeria ja ilkeitä ajatuksia just nyt etten viittsi edes kirjottaa niitä kun hävettäis sitte myöhemmin. Oon nyt vaan niin järkyttävän tympääntyny tähän pettymiseen. Kiitos ja anteeksi.
 
Helou leidit! :wave:

Onpas tullut tekstiä :O

Ihan ensiks Luna85: Nuo on niin tuttuja ajatuksia! Ja ihan hyväksyttäviä tunteita, on niitä kokenut varmaan itse kukin... Meillä esikoinen oli "vahinko", sitten tuli myöhemmin ihan oikee vauvakuume ja samoihin aikoihin esikoisen isästä ero. Sillon musta tuntu etten kestä katsoa muiden vauvamahoja ja vauvoja. Mietin vaan että miks meillä meni asiat niinkun meni... :hug:

Omaa napaa: Ihan täpinöissäni ostin tänään raskaustestejä muutaman. Oireita alkanut tulla mutta pelkään kuvittelevani vain :kieh: Mahassa tuntunut tänään ihan oikeeta kipua, juilintaa ja menee kuumia aaltoja. Nyt ois siis kp 28. Ihan hullu olo... Oisko liian aikasta testata vaikka lauantaiaamuna?? Kierron pituudesta ei ole mitään hajua kun se kierukka poistettiin vasta kk sitten.

Mut vois päivittää listaan! Minix kp 28/ ??, yk1 ja toinen lapsi.

Nykyiselle miehelle ja mulle siis ensimmäinen yhteinen toiveissa.

Onko täällä muita jotka polttavat tupakkaa? Oletteko kuumeilun ajaksi lopettaneet/vähentäneet? Mulle on ihan selvää se että lopetan jos plussaan mutta oon nyt vähentänytkin.... Hermot välillä riekaleina mutta oon pystynyt tosi hyvin vähentämään, ennen meni noin 6-8tupakkaa päivässä ja nyt viikon ajan mennyt vaan noin 3-5 päivässä :O Olo on reipastunut! :)

Tsemiä kaikille meille!!

Lemontreelle :hug: :flower:
 
Luna, kyllä minäki joskus mietin samaa ku sä. Meillä esikko ilmoitti tulostaan noin vuoden yrittämisen jälkeen ja kyllä se kaihersi mieltä aika rankastikin. Nyt ku toivotaan kakkosta, sitä pelkää että taas menee yhtä kauan. Uskon että kaikki tuntemukset tulee tutuksi, plussakateudesta ja pettymyksestä aina siihen onnentunteeseen mitä muiden plussaukset tuo tullessaan. Veikkaan että kuuluvat melkein asiaan jos ei heti tärppi käy.

Minix, mä tunnustan tupakan paheekseni. On päiviä että tulee poltettua tosi vähän, sit taas päinvastaisiakin päiviä on. Vähentää olen koittanu, vaihtelevalla menestyksellä :headwall:

on: ovis taitaa ollakin vasta tänään kivusta ja limoista päätellen, ovisplussa vielä aamullakin. Saiskohan tuota miestä vielä kellistettyä tällekin illalle, kun eilen ei onnistunu.. ;)
 
Mylvinen no jopas oli ollut tilanne :hug:

Luna omalta kohdalta voin sanoa mitä tätä vauvaprojektia on nyt kestänyt aloitettiin siis jo 2009 kesällä, mutta listoilla ollaan oltu tuo 21 kiertoa. Ja helppoa se ei ole ollut, tuskaa ja epätoivoa ollut monesti sekä kateellisuutta, Mutta niihinkin rupeaa turtumaan ajanmittaan tai ainakin mulle on niin käynyt. kyllähän nuo tunteet aikaajoin hiipivät mieleen ja itkuhan siinä tulee aina välillä.No onneksi on tuo yksi :heart: joka tällä hetkellä myös tuskaa lievittää.

koirista tääläkin niitä löytyy 2 kappaletta, sekarotuisia molemmat, toinen niin sekarotuinen kun olla ja voi, ja sen huomaa luonteesta pelokkaan rohkea,pelkää omaa kuvaansakin mutta kumminkin pitää sille murista ikää hällä 5 vuotta, toinen ikäloppu 8 vee ikinuori :LOL: aiheuttaa omistajille harmaita koko eliniän aikana, hänessä karjalan karhukoiraa ja huskia. pentuna tuhosi kaiken minkä eteensä sai tai kaiken missä joutui olemaan, vanhemilla esim, jouduttiin huone remppaamaan koiran ollessa siellä, meni tapetit vaihtoon, sekä lattia sekä petivaatteet vaihtoon. voitte kuvitella mikä oli mulla fiilisi kun huoneen näin :eek: nyt se onneksi jo naurattaa mutta silloin ei. Joululahjatkin tuo pentele tuhosi kun selän käänsi, pupulle puri reijän selkää, pupu selvisi hengissä kyllä siitä ooneksi, nyt tosin pupu jo ikiunessa muista syistä. Noh vaikka ovat ehtiviä yksilöitä niin lapselle ei ole KOSKAAN tehnyt mitään, koirat lähinnä huolehtivat neidistä kaikkialla.


jaksamisa pitkäkiertolaisille
ja tädin yllättämille :hug:

tänään olisi dpo 11,
Kiitos vain kaikille tsempityksistä, mutta kyllä nämä oireet rupeavat selvästi olevan pms-oireita. Juilimiset ja paineen tunne on vaan voimistuneet, että vuotoa odotellessa. joka näillä oloilla veikkaan alkavan viikonloppuna. Nyt valmistaudun ulkoiluun koirien kanssa.
 
Uusille tervetuloa!

Luna mä oon kans miettiny ihan samaa. Meillä yritystä vasta kaksi kiertoa ja nyt siis kolmas menossa ja jo alkaa ahdistavat ajatukset hiipiä mieleen ja muiden raskausmahojen katsominen vihlasee. No josko mekin kohta...Ja joo siis tää vauvakuumeilu on raskasta...Tietää ettei pitäis ajatella sitä koko ajan, mut kummasti se aina mieleen hiipii.

ON: Meidän viikonloppu reissussa oli mahtava. Toissapäivänä alkoi ovisjuilinnat ja eilen taasen tuli limatulppa ja illalla sitten hyödynnettiin tilanne. Nyt on jotenkin toiveikkaampi olo kun on eka kuukausi kun vähän tuntee kroppaa eikä ole kipeänä. Mut malttia malttia...Yritän olla ajattelematta..Onneksi nyt on paljon kaikkea kivaa ohjelmaa tiedossa niin saa helpommin ajatuksia muihin asioihin.
 
Mä lopetin tupakoinnin kun yritystä oli ollut ~8kk:tta takana :) sitä ennen kyl kiskoin sen maxiaskin päivässä.
Lapsitoive oli suurin motivaattori, toinen oli miehen lapsi, jolle ei haluttu näyttää huonoa esimerkkiä ja sen jälkeen tuli taloudellinen säästö ja oma terveys =)

Mä lähden tänään mökille ja tuun vasta(jo!) sunnuntaina takaisin..
oloja ja oireita on vaikka muille jakaa, mutta eipä ne aikaisemminkaan ole muuta tuonut kuin pettymyksen :)

Tervetuloa uusille ja tervemenoa vanhoille :wave:
 
luna, voin ihan samaistua sun k6rjoitukseen! Välillä kaikki tuntuu vaan niin epäreilulta, onneks sain taas eilen pitkällä sauvakävelyllä purkaa sydäntäni kaverini kanssa, joka on jo yli 1,5 v yrittänyt lasta tuloksetta. Se kun ymmärtää mistä puhun. Toisin kuin toinen kaverini, joka on raskaana ja tuli "vahingossa vähän liian aikaisin raskaaksi". Tuntuu ettei se ymmärrä, millasta on tulla pettynyyks :/

Ite en polta, enkä juo. Mutten silti paheksu ihmisiä, jotka niin tekee :) itse en vaan pidä alkoholista. Miksipä sitä siis turhaan juomaan.

Fysioterapias tuli käytyy kun kärsin jatkuvasta selkäkivusta, joka luultavimminkin johtuu siitä, että mun alaselkä on löysä ja yläselästä puuttuu mutka eli oon liian suoraselkänen :D täytynee siis liikkua enemmän, koska urheillessa päivittäin kipua ei ole ollut.

ambrolle hyvää ja rentouttavaa viikonloppua =) :wave:
 
Luna mulla oli kanssa mieli maassa kun ekaa yritettiin, kaveri sai siinä ajassa 2 lasta kun me ai saatu edes yhtä aluilleen:( Ja työkaveritkin tuntu kaikki olevan raskaana..Parin vuoden jälkeen lopetettiin yrittäminen ja sitten olinkin raskaana..:) mutta sitten vauvan kaipuu muuttu peloks että onko mahassa ketään,onko terve,syntyykö elävänä,jaksanko varmasti..yms.:headwall: Mutta niin,hyvin on jaksettu tosin mulle tuli se synnytyksen jälkeinen masennus mikä on kuulemman aika yleistä jos kauan on jouduttu lasta "tekemään"..
Neuvolassakin tuli tyttöä kaytettyä ja siellä oli pieni vauva ja sehän ei kuumetta helpota:/ Pitää asennoitua että meillä on vielä vauva 6kk tyttö kuitenkin vasta niin nauttii nyt sen vauva-ajasta kunnolla:)
tupakasta vielä oli..Mä lopetin esikoista odottaessani mut vasta rv8-9 kokonaan kun olin hidas tajuamaan raskauden:D
 
lunalle tsempitykset :hug: onneksi on aina tämä palsta minne saa ja pitää tulla avautumaan kun koko maailma murjoo. Kaikki varmasti tunnistetaan nuo turhautumisen aiheuttamat tunteet.

NNÄ Harmi juttu, jos täti taas tuleekin. Oli jo niin lupaavia oireita :( mutta onhan tässä vielä päiviä jäljellä plussaankin?

bambini Onnea oletetusta oviksesta ;) harvemmin noita miehiä ihan pakottamaan joutuu peiton heilutteluun... :kieh:

Täällä ei mitään uutta :) ollaan juhlittu uutta kotia shampanjalla ja viikonlopuksi tulee ystäviä kylää toiselta puolen Suomea. Testejä en ole enää tehnyt, joten tätiä odotellaan kylään maanantaiksi :) Kiitos kaikille sympatiasta kolposkopian johdosta. Pikku hiljaa alkanut siitäkin asiasta mieli kohentumaan!

Mukavaa viikonloppua kaikille jännääjille!
 
:wave: Sateista päivää..

Tupakoinnista sen verran että itse poltan, mutta molempien tyttärien raskaus ajat olen ollut polttamatta. Ihan kerta heitolla lopetin kun testin tein. Esikoisen aikaan kerkesin rv10 polttaa kun en tiennyt että odotan. Aloin odottamaan helmikuun lopulla mutta maaliskuussa antoi vielä menkat joten raskaudesta ei ollut tietoa..
Toisen tytön kohdalla lopetin heti kun positiivisen estin tein, pari päivää sen jälkeen kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Mies ollut myös polttamatta, esikoinen kohdalla hiillostin lopettamaa. Haisi niin pahalle että ei meinannut tavara pysyä itsellä sisällä ja toisen kohdalla sanoi itse että lopettaa. :)

jeennaa Mielenkiinnolla kyselen tuota greippi hommaa, miksi niitä syöt/juot? :)

Eilen illan kähmässä mietin että miten muilla kokemuksia synnytyksen kestosta?? Onko lyhentynyt niillä joilla on useampi lapsi? Meillä synnytyssairaalaan ilman ruuhkaa ajaa n.1½h.. Siihen päälle jos odottaa säännölliset supistukset ja lapsenlikat vanhemmille niin kerkeääkö toivottavasti tulossa olevan kolmannen kanssa sairaalaan asti?
 
Huomenta kaikille ja kiitos tsempityksistä tuohon pieneen avautumiseeni liittyen... Lähdin sen kirjoitettuani koiran kanssa ulos ja siellä lenkillä mietin et mitäs tuli kirjoitettua. Oli kiva kuulla että muilla oli samansuuntaisia ajatuksia joskus ollut, on nimittäin vaikea hyväksyä itsellään tuollaisia inhottavia ajtuksia kuten kateus, katkeruus, pettymys jne. Ainakin itsestäni ne tuntuvat pahoilta, erityisesti kun järjellä miettii, sillä eihän toisen onni ole minulta mitenkään pois. Mutta synkkänä hetkenä tuntuu että koko maailma on minua vastaan :ashamed:

Nyt on kuitenkin jo mieli parempi ja itseasiassa tuosta synkkyydestä seurasi se, että varasin meille ajan ensikäynnille yksityiselle lapsettomuushoitoon. Se vuosi ei vielä ole täynnä, mutta kuten olen maininnut aiemminkin, niin miehelläni on jopa tiedossa asioita jotka vaikuttavat ainakin hänen hedelmällisyyteen. Helpotti muuten tosi paljon, kun tietää että kohta tutkitaan kaikki jutut! Pieni kauhu liittyy kuitenkin tuohonkin, sitä miettii että mitä jos itsellä onkin putket ummessa tai joku sukupuolitauti mitä ei vaan olisi huomattu. Olen aikanaan käynyt testeissä juuri ennen kun nykyisen siippani tapasin ja silloin ei ainakaan tauteja ollut, mutta silti sitä on jotenkin niin vainoharhainen!

Miehen pitäisi toimittaa siemennestenäyte sinne ennen lekuria. Pikkasen naurattaa tuo homma, mietin, että mitä jos minun pitäisi antaa orgasminäyte siellä labran vessassa :D Aika hilpeä mielikuva :LOL:

Tupakoinnista tunnustan, että olen retkahtanut jo jokin aika sitten taas polttamaan. Täytyy nyt taas tsempata asian kanssa, olisin tyytyväinen jos saisin vähennettyä ihan muutamaan päivässä. Muutenkin tämä "elämä lasta odotellessa" viuhuu vähän miten sattuu. Käytän alkoholia kohtuudella niin, että jos juon, niin täytyy olla aivan varma siitä, ettei ole raskaana. Mutta kyllä sallin itseni lähtevän kavereiden kanssa ulos juopottelemaan silloin tällöin. SIlloin kun aloiteltiin yrittämistä, niin mietin että lopetan juomisen kokonaan. Nyt täytyy sanoa, että odottavan aika olisi käynyt aika pitkäksi, jos nimittäin olisi heti silloin tärpännyt niin tässähän oltaisiin viimeisillään raskaana, mutta tilanne onkin todellisuudessa ihan muuta.

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti :heart:
 
Sunflower11
Lauantai 6.10. 2012





Yritys/TJOTtailu alkanut:

kultsipallo...............kp 57/26-29..........yk1.......ya 8/12............1.
*minmaria...............kp 57/ 36..............yk1.......ya 8/12......... 1.
*SuAnn........................kp 57/?..................yk1....... ya 6/12......... 1.

*wilma79...............kp 49/27-29............... yk 1 ......ya 9/12....... 2.
jenni_noora(28).....kp 47/28-? (TT).........yk 8.......... ?................ 2.
HopeAgain(36) ........kp 46/32............ yk 2 ........... ya 7/12 ......... 1.
kärpässieni85.........kp 42/29........... yk2................................. 3.
Fiinaliina................kp 42/32...........yk2 ..............ya 7/12........... 1.

eternal-live(23).........kp 38/?....................yk1........... ya 9/12........ 3.
Luna85(27).................kp 37/29-38..........yk 7............ 2/12 ........... 1.
miltsu76......................kp 37/28-32..........yk1.............8/12............ 2.
Nompparelli(28) ......kp 36/26-42 .........yk8....... ya 11/2011......... 1.
Emppuli83(29)........kp 34/28............yk3........ya 5/12(km8/12)....... 1.
-PikkuMyy- ...............kp 33/36............... yk 8 ......ya 1/12....... 1.
Ambrosia85(27)...... kp 30/28-31(CT) ........yk21 .....ya 10/10.......... 1
Lumihippu.............kp 30/28...................yk1.......ya 9/12............. ?.

Neiti Näpsän Äiti..... kp kp 29/28-32............ yk 21....................... 2.
Mylvinen(24)............kp 27/28..............yk 2.............................1.
Minix..................... kp 29/ ??.............., yk1 .......... ya9/12.........2.
Amiraali..................kp 26/28-32..........yk 1............................?.
miss_piggy (31v).... kp 24/27 .........yk 5 ......ya 03/12........ 1.
ViiruP....................kp20/28-30......... yk 1........ya 09/12......... 2.

Bambini................kp 19/30..........yk 2....... ya 7-8/12........ 2.
Sunflower11....... kp 19/24-28.........yk23.........ya 12/2010.........3.
riksuuuh ..................kp 18/? .........yk 1 ......ya 09/12............ 1.
Nepparin nappi........ kp 18/30-35........... yk 14 ...................... 2.
papunen84 ............kp 16/27-30............ yk2............. ya9/12 ....... 2.
AnnuLiisa..............kp 16/28-30........yk 3 ............. ya 8/12......... 1.
Pintsu..................... kp 15/29 ...............yk 3 ........ya 8/12...........
mavli....................kp 12/28 ..........yk 18 ...........ya 3/11 ............ 1 .

jeennaa.................. kp 9/30................ yk 2 ............ ya 8/12.......... ?
Viljonkka (26).........kp 8/30-35.......yk 8............. ya 3/12............1.
Markke................. kp 7/30............yk4...........ya 6/12..........2.
Slartibart(25).............kp 7/30 (C+T)........... yk2..........ya3/12....... 1.
Lemontree-86...........kp 4/25-33...............yk4 ........ya 7/12......... 1.





Day Past Ovulation:
Mylvinen..................... dpo 15
Neiti Näpsän Äiti............ dpo 13
Ambrosia.....................dpo 12
luna85........................ dpo 12
Lumihippu.....................dpo 12
Sunflower.................... dpo 5




Yrityksen myöhemmin aloittavat:

Stacey_84 (kevät 2013)
eleonoora86
avantasia




Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Isbla
piupiu
kääkkis
Pionia
another
Dyes
viisikko <3
eufemia




Plussanneet:
Kesäkuu 2012:Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu 2012: eufemia(yk2), hintrikka(yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus(yk4)
Syyskuu: Heiverö(yk1), Chrissy72(yk4), Hetami(yk2),emily90






kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
Ambrosia85 & Sunflower

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56 niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiivset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.





+++++ PLUSSARIKASTA LOKAKUUTA+++++



Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Sunflower11
tupakoinnista en oo ikinä tupakoinut :)
alkoholia käytän _silloin tällöin_. Joskus tulee pari kertaa puolen vuoden sisällä käytettyä joskus taas kerran vuodessa. Eli ei juurikaan.
 
Mäkään en oo koskaan polttanut ja alkoholiakin käytän melko vähän, käyn baareissa pyörimässä noin kaks kertaa vuodessa.

Jennaa miten greippimehu maistuu, oon joskus miettiny kokeilevani, mutta onko se kovinkin pahaa? Ja tietääkö joku kauanko sitä pitää juoda, että siitä olisi apua?

Uusille tervetuloa! :wave:

Ambrolle mukavaa viikonloppua! :)
 
mavli, aluks se maistu ihan sappinesteeltä, meinas örtsä tulla ku ekan kerran maistoin. (Viimekierrolla) Kaadoin sen lasillisen, sekä loput valion greippimehusta pois. Pari viikkoa sit ajattelin että hitto, kerranhan sitä vaa eletää ja kun vauva halutaan ni kaikki kai sitä voi kaikki konstit kokeilla. Niimpä ostin uuden tölkin sitä valio greippi mehua. Aluks join koko lasi ykkösellä alas, ja pahaa oli. Vähitellen sitä kyl pysty alkaa juomaa muutamissa erissä ja tänä aamuna join jo nautiskellen sitä :) eli näköjään makuaisti siihenkin tottuu. Ei siis kannata heti luovuttaa jos pahaa on =) ja myös greippi hedelmänä maistuu hyvältä! Ja pakko myös sanoo, vaikka SAATTAA ÄLLÖLTÄ KUULOSTAA, mutta selvästi viime kiertoa liukkaampi/märempi olo ollut aamusta iltaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Ambrosia85
Jeennaa okei, no me käytiin äsken kaupassa ja mä otin purkin greippimehua. :D Ei kyllä ollut valion. Mies katsoi vuoroin mua ja purkkia ja totesin vaan, että älä sano mitään. ;) :D Ootko juonu aina lasin päivässä vai enemmän? Huh, pelottaa jo..muttaeikös niin sanota, että kaikkee pitää kokeilla..? :)
 
Ompas täälläkin tullut tekstiä, itse oon ollut niin väsynyt, etten oo oikein jaksanut mitään kirjotella.

Uusille tervetuloa :)

lemontree pahoittelut tädistä :(

Vauvaohjelmista itse ajattelin myös tuota AVA:lta alkavaa ohjelmaa seurailla. Katselin myös sydänääniä ja ajattelin vilasta myös sitä teiniäideistä alkavaa ohjelmaa, tosin siitä saan varmaan vaan v-käyrän korkeelle. Älkää nyt ymmärtäkö väärin, mutta mainoksista päätellen näistä on jokainen pamahtanut paksuksi suurin piirtein pyhän hengen voimalla.

Luna itse oon pohtinut aivan samoja ajatuksia. Kovasti hattua nostan nille, jotka ovat odottaneet lasta jo pitkän aikaa saapuvaksi, oma mieli heittää häränpyllyä jo näin vasta 3 yrityskerralla.

Lemmikeistä meillä viipottaa 3 kissaa ja rotikka. Enkä aio mistään luopua lapsen tieltä, saavat luvan sopeutua. Enkä usko, että suuria ongelmia tulisikaan. Ainoastaan lenkit koiran kanssa tarvitsee miettiä uusiksi.

ON: Täällä olis DPO 1.
Jännäpäivät siis meneillään.
 
täällä taitaa olojen perusteella vuoto vain lähenellä, testin tein tuossa aiemmin ja on edelleen nega. noh, maanantaina alkaa ukolla ja itsellä ruokaremppa että ehkä sitä vielä tämän vuoden puolella voisi se plussa tulla kun vyötäröstä molemmat saapi tavaraa pois. :)
valtan omanapaisuutta nyt ei ehdi muuta :)
 
Täällä ollut koko päivän alaselän jomotusta.. Enteileekö tämä nyt menkkoja vai mitä? Yleensä jo hyvissä ajoin tutut finni(t) ilmestyvät. Nyt niitä ei vielä ainakaan ole tullut.. Miehelle sanoin että ens viikonloppuna kyllä jo testin käyn ostamassa. Ellei menkkoja ole tullut. Äääh, tympeätä tämä odottaminen ja pähkäillä ollakko vaiko eikö? Joo, meillä vasta eka yritys mutta silti.
 
Mulle vois sunnuntaille päivittää Dpo3. Ei niin suurin toivein, mutta edes vähä on toivoa ;)

Greippimehusta: mä juon aina säännöllisen epäsäännöllisesti greippimehua, ihan myös " omaksi iloksi".. Oon viime aikoina ostanu Rybb&Deckersiä, liekö jotain eroa Valion greippimehuun. Eikä se kun mielestäees ole pahaa :D

Hitsit, mulla menee eri pinojen keskustelut jo sekaisin.. mietin että oliko täällä, edellisellä sivulla puhetta alkoholista ja tupakasta. Kirjoitinkin, että poltan kyllä mutta alkoholin kanssa olen aina toivoton tapaus; musta on kiva ottaa saunaolut tai kaks, mutta saan silläkin jo hankittua itselleni krapulan. Viihteellä, ihan baarissa tulee käytyä yleensä ehkä kerran vuodessa. Vanhana baarityöläisenä tuli kapakkakiintiöt aika täyteen. Ennemmin istun iltaa saunomisen, grillaamisen tms. muodossa hyvässä seurassa kotona tai ystävien luona - ja sitäki hyvin rajallisesti..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä