~ Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 ~ vol.5!!







Yrityksen aloittaneet

nimimerkki ............ yritys alkanut ....... monesko lapsi toiveissa


Unikeiju-79 ........... elokuussa 2009 ...................... 4.
äitx2 ................... marraskuussa 2009 ................. 3.
Heinämasu2008 ............... ? ............................... 5.
siilisiiri .................. tammikuussa 2010 ................. 5.
Katty- .................. tammikuussa 2010 .................. 3.
Minna89 ............... helmikuussa 2010 ................... 2.
pia ....................... maaliskuussa 2010 ................ 5.
Spica ..................... huhtikuussa 2010 .................. 2.
Niiskuneiti25 ......... huhtikuussa 2010 .................... 1.
Parel ...............................? ............................. 1.
maisa10 ............ talvella-keväällä 2010 ................ 3.
SeJokaToivoo ............ keväällä 2010 ................... 4.
An-nie ....................toukokuussa 2010 .................1.
Murmeli88 .............. toukokuussa 2010 ................ 1.
Toukokuussa ........... toukokuussa 2010 ................ 3.
Tytti83 ................... toukokuussa 2010 ................ 2.
NeliApina .............. toukokuussa 2010 .................. 4.
sansu86 .................. toukokuussa 2010 ............... 1.
Jenkkivaimo.......touko-kesäkuussa 2010................ 2.
Naive88 ............ touko-kesäkuussa 2010 .............. 1.
danone81 .............. kesäkuussa 2010 .................. 2.
Miimu14 ................... kesällä 2010 ..................... 1.
äiti88 ...................... heinäkuussa 2010 ............... 3.
odottava ja onnellinen.... vuonna 2010 ................... 2.
Linttu ......................... elokuu 2010 ................... 2.
Yaden ........................ elokuu 2010 ................... 2.
Janni- ........................ elokuu 2010 ................... 2.
JA82 .......................... elokuu 2010 ................... 3./1.yht.




Yrityksen myöhemmin aloittavat

nimimerkki ............. yritys alkaa ....... monesko lapsi toiveissa



mimmmi ............... loppukesällä 2010 ................... 2.
Leala ...................... elokuussa 2010 .................... 1.
Tuikku-77 ............... elokuussa 2010 ..................... 2.
Myrna .................. elo-syyskuussa 2010................. 2.
Jessi75 .................... elokuussa 2010 .................... 3.
Ansis ...................... lokakuussa 2010 ................... 3.
mami-pojat03-06 ....... syksyllä 2010 ...................... 3.
Kajsa ....................... syksyllä 2010 ..................... 1.
Saara09 .................... syksyllä 2010 ..................... 2.
Jasmin. .................... syksyllä 2010 ...................... 2.
VauvaSuunnitteilla86 .. syksyllä 2010 ....................... 1.
anniina84 .................. syksyllä 2010 ...................... 2.
ninja85 ...................... syksyllä 2010 ..................... 3.
Keiju123 ............ syksyllä/talvella 2010 ................... 1.
Noo-ra ................... syyskuussa 2010 .....................1.
ystis ................. syys-lokakuussa 2010 .................. 1.
wadelma ................ lokakuussa 2010 .................... 1.
Jiina85 .................... lokakuussa 2010 ................... 3.
Supuliini ................ marraskuussa 2010 ................. 1.
illa ......................... joulukuussa 2010 .................. 1.
Avocado .................. joulukuussa 2010 ...................
pippur1 ..................... 2010 - 2011 ...................... 2.
Enkeliini ............... tammikuussa 2011 .................. 2.
annu87 ................. tammikuussa 2011 .................. 2.
viuhpiipore ...... keväällä 2011 (siihen asti TJOT) ....... 1.
Jomi ......................... keväällä 2011 ....................1.
white gold .............. toukokuussa 2011................... 1.
hansumh ........... touko-kesäkuussa 2011 ................ 1.
toivo79 .................keväällä/kesällä 2011 ............... 1.
anskilia ......... loppukeväällä/kesällä 2011 ............... 1.
Enna- .......................... kesällä 2011 ................... 3.
Bassets ....................... kesällä 2011 .................... 3.
DsariaL ....................... kesällä 2011 .................... 2.
daheca ....................... kesällä 2011 .................... 2.
MamaDeDos ........ loppukesällä 2011 ..................... 3.
suan ....................... syksyllä 2011 ...................... 3.
pinkgreen ................ syksyllä 2011 ...................... 2.
Ambrosia85 .............. syksyllä 2011 ...................... 1.yht.
jn1 ........................ joulukuussa 2011 .................. 1.
hopeful86 .................... vuonna 2011 ................... 1.






Plussanneet :heart:

nimimerkki ... Plussa . LA . monesko lapsi tulossa

Haukkuva Hiiri ... ? ........ ? ................ 2.
Epeti ................ 16.1 ..... 21.9 .......... 3.
Leli82 ................ ? ....... 10.10 .......... 2.
Pikkis82 ........... 18.2 ..... ? ............... 1.
Metsätähtönen .. 16.4 ... 26/27.12 ........ 1.
kääkkis ........... 26.5 ....... ? .............. 3.
Meep .............. 4.7 ........ ?............... 2.
tombatar ..........12.7 ..... 23.3 ........... 3.
orkidea88 .........18.7........ ? ............. 3.
Memelisa ......... 29.7 ....... ? ............. 1. (???)
Milas ............... 1.8 ... huhtikuu ......... 3.
äizikkä ............ 4.8 ... huhtikuu ......... 3.

Edelliset ketjut löytyy täältä:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1274437
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1523556
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1660500
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1752976
 
Tervetuloa vanhat ja uudetkin vauvakuumeiset!

Listasta poistin nyt sellaisia joille oli merkitty yrityksen ajankohdaksi kesä2010, mutta joista ei ollut mitään kuulunu. Myös muiden osalta vois hieman päivitellä mukanaolijoita, listalla kun tuntuis olevan paljon sellaisia, jotka eivät ole aikoihin itsestään ilmoitelleet... Eli nimenhuuto mukanaolijoille! Joista ei sitten kuulu mitään, niin poistan jonkun ajan päästä listalta, niin ei turhaan tarvii mukana roikottaa... OK?

Kaikki tarkastakaa omat tietonne, jos jotain lisättävää tai poistettavaa, ilmoitelkaa :)
 
Kiitos uudesta pinosta, DsariaL! Nimenhuuto on hyvä idea, nähdään sit tosiaan ketä täällä oikeasti pyörii :) Mulle ei tartte muuttaa vielä mitään tonne, vaikka lukeekin, että yritys alkaa keväällä. Ilmoitan kunhan yk 1 pärähtää käyntiin, niin saa sitten muokata nuo tiedot.
 
Täällä ollaan edelleen mukana :D Ja tietoihin sais muuttaa sen et yritys alkaa loppusyksystä 2010 :D Kiitos Dsarial :)

Ja tässä samalla tervettuloa uusille, kun heitä tuolla vanhassa pinossa jokunen oli kertynyt :flower:

Ja Keiju123 jännäillään :whistle:

Plussatuulia kaikille :heart:
 
minä huutelen täällä :wave:

Lukemassa käyn päivittäin.. Mutta nyt siis menossa kp 26/30 ja tänään hätäsenä testasin ja sain testiajan sisällä haamujen haamun joka mieskin näki, mutta se katsoi testiajan jälkeen..mitä mahto taas tuokin merkata. No uutta testiä kehiin muutaman päivän päästä :)

 
kiitos päivittäjälle! mulle vois muuttaa ton alotuksen syyskuuksi :) joo ja toi on hyvä idea et poistellan sellaset ketkä ei käy, voihan niitä sit lisäillä jos tarvetta ilmenee.
yaden lupaavalta kuulostaa, eiköhän toi vielä kunnon plussaksi muutu kuhan kp:t lisääntyy =) pidetään peukkuja! db
 
kiitti peukuista :)

Onko jollain muulla tullut moisia haamujen haamuja mutta sitten häviää kokonaan testiajan jälkeen ja on puhdas nega.. Mua vaivaa se jotenkin.. ja testi oli se herkkä clearbluen + - testi
 
yaden kyllä tuo haamulta näyttää että varovaiset onnittelut:) mulla molemmat raskaudet alkanut haamulla ja kiertopäivät ollut jo 37/30 kun oon saanut testiin haamun :heart:


täällä tänään parempi mieli,kiitos isännän... eilen stressas että mahtaako se oikeesti haluta kolmannen mutta tänään sitten rohkaistuin ja kysyin suoraan että onko se nyt täysillä mukana ja kyllä sanoi olevansa :heart: tänään alkoi kesäloma joten hyvillä mielin saa lomailla ja tää on sit myös ovulaatioviikko<3
 
:wave: taustalta tervehtii
piti tuota Yadenin testiä kommentoida... aika hyvä viiva vaikka ei oo ees menkatkaan myöhäs :heart: ja yleensa kamera vielä häivyttää hiukkasen väriä ;) täältä iso kasaa liimaa sinne päin!!!

tsemppiä KAIKILLE muille tasapuolisesti :wave:
 
jess mä sain oppisopimus paikan kunnalta.. nyt vaan sit pitää toivoa et saan sopimukset kaikki sun muut ajalleen ja jos vaavi tulee niin eivät voi potkia mua pellolle sit. nyt kun mies viel sais töitä hyvä olis.. kai se aurinko meillekin näköjään paistaa
 
Kiitokset uudesta pinosta. Mulle voi päivittää ajaksi myöhemmän syksyn, koska ensin pitäisi päästä muuttamaan, mutta vielä ei tiedetä mihin suuntaan :whistle:
Olen hakenut opiskelupaikkaa, mutta ykkösvaihtoehtooni olen varasijalla ja muista ei ole vielä kuulunut mitään (hain täydennyshaussa), joten mun osalta syksyn tekemiset on vielä täysin auki. Varaplääninä on hakea syksyn yhteishaussa uudestaan tai mennä töihin, mutta syyskuun loppuun asti joudun vielä odottamaan koulutuloksia.

Sansu kertoisitko lisää tuosta oppisopimusjutusta, miten hait koulutukseen, ja miten opiskelu käytännössä tapahtuu? Ja jos haluat vielä paljastaa alaa, mihin olet suuntaamassa?
 
Yaden minusta se on aikas vahvakin viiva :D Joten onnitteluja!

äiti88 kannatti rohkeasti kysästä mieheltä asiasta =) Nyt hyvillä mielin vain yrittämään!

Minä rupean kohta stressaamaan häitämme...Lokakuun alussa siis ne edessä! :heart:
 
Joo eiköhän se plussa ole.. Tein clearbluen digitaalisen kaupan vessassa :LOL:
Ja näytti siis raskaana 1-2.

Ihan uskomatonta..Esikoista kun koitettiin 3 vuotta ja tämäkö muka ensimmäisestä tärppää!!!!!! Nyt taas se pelo palailee persiiseen.. Pelkään et jotain tapahtuu.. No katsotaan kuinka käy.

Kaikille muille kauheasti plussatuulia... :D
 
Yaden Onnea hirmuisesti. Olenkin jostain lukenut, että toinen saattaakin tärpätä yllättävän nopeasti vaikka ekan kanssa olisi mennyt pitkään.

Dsarialle kiitokset uudesta ketjusta ja siitä kun otit päivittäjäntehtävät vastaan.
Mulla voi vielä pitää tuon yritysajankohdan syksy/talvi 2010. Kun saadaan selville nuo miehen työt, niin sitten yritys alkaa, eli jo hyvällä tuurilla syyskuussa. Muutellaan sitten, kun selvyy tulee.

on: täällä kp33/29-42. Ei mitään oiretta, (ei menkkaoireitakaan) eli kierto venyy luultavasti lähemmäs 40 päivää. Lähdetään ensi viikolla Pariisiin, niin toivottavasti menkat tulee ennen sitä (tai selviää syy niiden tulemattomuuteen :whistle: )
 
yaden onnea vielä :heart:

myrna: mä kävin lähihoitajakoulun vikan vuoden oppisopimuksella: 1 päivä viikos kouluu ja muuten töissä:) sai epäpätevän palkkaa mutta paremmin pärjää kuin tavis opiskelija... mä kun oon saanut noi molemmat muksut käydessäni lähihoitaja koulua ni piti vähän tienatakki välillä... ja oon kyllä ollut tyytyväinen koska en olisi näin hyvä hoitaja jos en olisi käytännössä harjoitellut vanhustyötä... oman suvun "vanhat" vielä meneviä 70 vuotiaita niin ei ollut kyllä koko työstä mitään käsitystä ja tämä vuosi opetti mulle tosi paljon!

Ansis: niinpä :heart:
 
Onnea Yaden :flower: :heart:

Itsellä kaiketi alkoi kp1, jos ei nyt kierrukan poisto jälkeen mikään ns. tyhjennys tms, mutta toivtaan, siis että olisi nyt ihan kp jo kyse, ja enkä mä mitään malttamaton ole B)
 
Myrna: oppisopimuksella opiskelet alaa työpaikalla ja muutaman kerran kuussa käyt jossain koulussa teoriatunnil ym.. palkka on 80% normaalista palkasta ja siinä kertyy normaalisti kesälomat ja muut. mun käsittääkseni. opiskelu kestää 4kk- 4 vuoteen riippuen kyseisestä kokemuksesta alalta.jos olet työtön valtio avustaa työpaikkaa palkassasi noin 500? kuus myös minun työpaikka tämän haluaa joten olen muutaman päivän syssyllä "työttömänä". itse nyt sit opisekelen laitoshuoltajaksi sairaalan vuodeosastolla. ja myös oppisopimus paikka pitää itse löytää.


Nyt tuli sitten vielä hääpäiväkin päätettyä ensi vuodelle.. huisii... :) kyllä se tästä alkaa pikku hiljaa. suunnitelmat jo hyvällä mallilla. odottelen nyt menkkoja saapuvaks sunnuntaina ellei niin sit neuvolaan ihmettelee mihin ne on kadonnut
 
Ukkonen hajotti netin, joten olen ollut kaksi päivää palstapimennossa :D

Kiitokset Dsarial uudesta pinosta ja päivittäjän hommiin heittäytymisestä! :flower:

Eli ehdottomasti mukana haaveilemassa ja ens kuussa varmaan jo yrittämässäkin, katotaan mitä toi meidän gyne tuumaa et pitääkö ootella menkkoja vai not :wave:

Onnea rutkasti minultakin Yaden, ihana lukea näistä tärpeistä! :heart:


Jessi75 Meidän poika on nyt 1v3kk. Kummilapsi tulee huomenna hetkeksi meille hoitoon ja mielenkiinnolla odotan miten oma suostuu mut jakamaan kun tuo toinen on kuiteskin aika sylivauva vielä.

Haaveiliko joku pinkeistä vaatteista jos raskautuisi tuolla edellisessä pinossa... Mä oon ollut tän meidän pojan pukemisessa tosi vahvasti sillä linjalla että ei ole olemassa tyttöjen/poikien värejä. Kerran törmäsin kirpparilla violetteihin housuihin joiden hintalapussa luki et "tyttöjen housut". No mun oli ihan pakko sen takia ne ottaa ja ostaa kun rupes ärsyttää kun ihan saman lailla poikakin ois voinut niitä käyttää ja puinkin ne pari kertaa omalle pojalle. (ne on liian isot vyötäröltä, tuolla lojuu lipaston pohjalla!)
Nyt kun olen seuraillut erästä blogia jota kahden tytön äiti kirjoittaa ja jossa hän joskus esittelee vaateostoksiaan lapsilleen niin ne tyttöjen rimpsut ja röyhelöt on vienyt mut ihan mukanaan, kai sen takia haaveilen itsekkin että joku päivä olisi oma prinsessa jolle saisi hankkia vaaleanpunaisia unelmia :heart: :heart:

tiiiperille rutkasti onnea yrityksen aloituksen johdosta ja peukut pystyyn sinnekkin että pian onnistaisi! :)

sansu86 Kiva kun sait sen oppisopimuspaikan, kyllä ne kuviot tosiaan siitä pikkuhiljaan järjestyy!

 
sansu86 Onnea oppisopimuspaikasta ja tsemppiä hääjärjestelyihin! Samoin tsempit loppumetreille häähulinaan Ansikselle!

Yaden No nyt sit ihan kunnon onnittelut plussaamisesta! :flower: Hieno paikka tuo kaupan vessa saada tietää olevansa raskaana :D

tiiiperi Tervetuloa joukkoon, jos et siis jo aiemmassa pinossa ollut listoilla B)

Tänne ei kuulu vielä mitään uutta... Odottelen vielä miehen tuomiota. Hyvältä kuitenkin vaikuttais. Viikonlopulle on tiedossa mökkireissu, kivaa! Ajattelin siellä juhlia kunnolla ja jos nyt yritys alkaa pikapuoliin, niin olla sitten siitä eteenpäin aika lailla tykkänään ilman alkoholijuomia. Muutenkin kyllä tulee melko harvakseltaan otettua, joten ei tuottane mitään ongelmaa. B)

Nyt täytyis vielä herätellä koiruudet iltaunilta ja kipaista ulos. Öitä! :wave:
 

Yhteistyössä