n
anna_ ja
s-atu, huvittuneena ja myötätuntoisena luin teidän kommentteja pupuiluhommista kun on yksi pikkulapsi perheessä. Täällä on ihan sama meininki.
Tikuttelin sitä ovista ja koitin kaikkeni saada sen bongattua. Menkkojen jälkeen alkoi innokas yritys ja jaksettiin ahkerasti puuhata aina ovikseen asti ja sitten kun lopulta sen oviksen bongasin, totesin että täytyy yrittää laittaa simppoja perille vielä vaikka väsyttää.... No, siinä sitten perinteisesti kävi niin että vauva heräsi ja rupesi kirkumaan ja herätyskellokin pärisi siihen samaan konserttiin

mutta päästiinpä loppuun asti

hehe.... Vähän turhan innokkaasti tosin touhuttiin koska kävihän siinä sitten niin että oviksen bongauskerran jälkeen oli pakko huilia muutama päivä....

Toivotaan että siimahäntiä oli odottelemassa tarpeeksi ja että tärppi kävisi. Mutta sen oon jo nyt päättänyt että jos ei nyt tärppää niin ensi kierrossa täytyy ottaa vähän rennommin tää homma tai sitten käy just niin että yrittää niin ahkerasti hommailla että sitten kun olisi oikeasti sen aika niin ei huvita...
Miten se kävikään niin kevyesti esikoisen kohdalla - sen kummemmin stressaamatta ja ihmettelemättä. Ehkä siksi juuri raskauduinkin niin helposti kun oltiin varauduttu että menee monta kuukautta. Ja sitten olinkin raskaana yhdestä ainoasta kerrasta! Eikä tullut hulluna testailtuakaan kun en tajunnut että voisin vielä olla siitä yhdestä kerrasta. SIlloin mietin kyllä että ihan koulutettuna ihmisenä mulle olis varmaan voinut käydä just niin kuin jossain TV-sarjoissa että on pitkälle raskaana tietämättään. Kiinnittymisvuodon ja kramppien takia luulin vaan että mulla on stressin takia "oudot" menkat. Tai no, olishan sitä muutaman viikon päästä tajunnut kun alkoi mahdoton pahoinvointi...
Miestä selvästi huvittaa kun oon innoissani tästä kuvottavasta olostani joka edelleen vaivaa. Eilen rinnat tuli tosi kipeiksi ja vieläkin vähän nippailee mahasta. Mutta koitan nyt palauttaa itseni maan pinnalle ja ajatella että menkat ne siellä vaan tekee tuloaan. Vasta yhdet menkat takana synnytyksen jälkeen niin koitan ajatella sen positiiviseksi että tietääpähän sitten että mikä on kierron pituus jos ei nyt tärppää ja tulee kuukautiset.
miss_piggy: ihana jos maltat ottaa iisisti!

Sillä meiningillä se meilläkin tosiaan esikoisesta tärppäsi! Täällä on peukut pystyssä!
Onko teillä muilla muuten miten päätetty siitä että ruvetaan yrittämään vauvaa?
Meillä miehellä heräsi uusi vauvakuume oikeastaan heti esikoisen synnyttyä ja tällä kertaa mua piti vähän houkutella innostumaan ajatuksesta, vaikka esikoisen kohdalla oli ehkä perinteisemmin, että minä otin asian ensin puheeksi
Milloinkohan sitä rohkenisi ruveta testailemaan? Nyt taitaa olla dpo 8 (vai 9) käynnissä...