Vauva ei nuku päivisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti on nyt väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti on nyt väsynyt

Vieras
Nyt mua on alkanut väsyttää aika paljon... Meillä on 1½kk ikäinen tyttö joka ei käytännössä enää nuku päivisin kuin max ½h jaksoissa. Sitten herää johonkin pieruun tai mihin lie ja valvoo taas. Sylissä kai nukkuisi, mutta en pysty enkä vaan jaksa pitää koko päivää. Vaunuissa ei nuku. Kantoliinassa en jaksa pitää koko päivää, tulee molemmille hikikin...

Meillä on esikoinen 3½v kotona ja menee ihan ok, mutta tuntuu etten häntäkään enää näe, kun vauva vaatii kaiken ja itse olen umpiväsynyt.

Apuuva :headwall:

no ei mikään ihme jos herää jos on ilmaa vattassa..ootko antanu cuplatonia ja sit röyhtäyttäny useesti syöttöjen aikaan??
meillä oli sellasta kiprustelua kun ilmaa vattassa...

meillä nukku joskus niinku että laiton sitteriin sen mahalleen sihen selkänojan päälle vähän pystympään asentoon ja siinä nukku kuin unelma muutaman kerran...
sitten kun alko cuplatonit auttaan ja röyhtäili omin neuvoinki hyvin niin helpotti...

tsemppiä..kyllä se siitä.. :hug:

Et oo yksin =) :hug:

Täällä oli samantapainen aloitus myös nyt, tässä linkki, jos löytäisit vinkkejä/kohtalotoverin
http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=770756

Ja meillä myös tuo esikoinen ei juuri nukkunut, päivällä vain ulkona vaunuissa mutta yöllä ei kuin 15 min. pätkiä...olin myös "hiukan" väsynyt. Alusta asti oli näin, sitten 6kk jälkeen alkoi hiljalleen mennä yöksikin nukkumaan aina vähän aiemmin...tosin vieläkin yli 4vuotiaana heräilee joskus. voimia, kysy joku hoitamaan jos vaan mahdollista että saat joskus levähtää/nukkua!

Yhteistyössä