No niin ja siten kun siirrytään sieltä kehä kolmosen ulkopuolelle niin vaunut alkaa olla ehdottomammat. Ei siinä, mä ymmärrän kyllä että kun asuu pääkaupunkiseudulla noi kantollinat, matkarattaat olla käteviä, mutta hei ihan tosi mä en ainakaan voisi kulkea tuossa mehtätiellä minkään rimpula rattaiden kanssa

Yhdistelmävaunut (Brio ) saatiin aika edullisesti nettikaupan kautta olikos ne 360e ja mummo osti autoon kaukalon. Itse pidin näitä tärkeänä ostaa uutena (tai ainakin tuon kaukalon koska kirppislöydöistä ei koskaan voi tietää onko olleet kolarissa, mä en lastani autoon sellaisessa kyllä laittaisi ) Yritn pitää ne mahdollisimman hyvinä niin niistä on iloa sitten seuraavillekin lapsille.
Päivärytmi nyt noin 5kk vauvan kanssa on seuraava:
9.30 herätys
-äiti syö aamupalan, katsoo sähköpostin yms juttuja koneella noin 30min., vaihtaa vaipan, päivä vaatteet ja harjaillaan hampaita kumpainenkin.
11.00 Tissin kautta päikkärin
11.30 heräillään
- yleensä leikitään lattialla, lauletaan, köllötellään sängyssä yms. seurustelua, tissitellään jos siltä näyttää
14.00 Päiväunille vaunuihin
- lenkin jälkeen äiti laittelee ruokaa, pese pyykkiä jne.
15.00 Heräillään jälleen
- aletaan odottamaan iskää kotiin ja tehdään kotihommia vauvan mölliessä lattialla
17.30 ruokalevolle koko konkkaronkka joko nukutaan tai tissitellään ja torkkuillaan
18.00 äiti häipyy pari kertaa viikossa koiratreeneihin tai mennään kauppaan, lähdetään kyläilemään yms.
20.00 iltatirsat 20-30min.
20.30 Leikitään jutellaan ja seurustellaan
21.30 vaihdetaan viimestään yövaatteet, pisut ja pesut jne.
- aloitin eilen puuron illalla ja vielä mietitään sen ajan kohtaa, todennäköisesti ennen yövaatteiden vaihtoa otetaan puuro.
22.00 Yö unille
22.30 nousee vielä hetkeksi tissille (viikon sisällä on noussut jopa 4 kertaa ennen kuin rupeaa varsinaisesti yöunille )
3.00-8.00 välisenä ainakan herää kerran tai kaksi syömään
9.30 herätys ja sama alkaa alusta
Rahaa meillä on mennyt PALJON!!! esikoinen kun on ja kavereilla ei ole vielä lapsia joilta olisi voinut esim. niitä vaatteita periä. Täällä kirppiksiltä saa TODELLA huonoja vaatteita, en edes käsitä miten sellaisia nukkavieru rääsyjä kukaan luulee myyvänsä. Olenkin sitten ostanut kaupasta aikalailla semmoisia unisex vaatteita että olisi myöhemminkin käyttöä, on tietty ihan perus sinistäkin pojalla mutta noin puolet on sukupuolettomia.
Edellä onkin sitten noita hintoja vaipoista ja korvikkeista, meillä on mennyt korviketta noin 2 laatikkoa (10kpl / laatikko ) kun olen alkanut aika aikaisin harrastamaan ja menemään myös niitä omia menojani. Olen erityisen iloinen että poju huolii pullon ja mies on aivan yhtähyvä hoitaja lapselle kuin äitikin. Ei käydä missään kerhoissa tms ja mulla kyllä hajoaisi pää jos en pääsisi koskaan minnekään!!!