S
sareiv
Vieras
Meillä tyttö on 10kk ja olen ajatellut lopetella imetystä. Yöt roikkuu tissillä ja yöunet siitä syystä jää itellä ihan olemattomiksi. Mies ei juuri pysty asiassa auttamaan, kun on paljon työreissuilla ja muutenkin joutuu heräämään töihin niin aikaisin. Eli siis yövieroitus ei oikein onnistu, kun vauva haistaa maidon ja hermostuu, kun yritän rauhoitella sylissä ilman, et antaisin tissiä. Siksipä lopettelen imetyksen sitten kokonaan, josko yötkin siitä pikkuhiljaa rauhoittus.
Mutta, mutta.. Miten saan tämän neidin juomaan tarpeeksi sitten? Pulloa ei huoli, nokkamukista osaa juoda jonkun verran, mutta vettä siitäkin vain huolii. Ja korvikettako annan vai pikkuhiljaa jo normaali maitoa?
On mulla 4 muutakin lasta, mutta heitä en ole näin pitkään imettänyt ja ovat pullon huolineet. Ei oo siis ollu vastaavaa ongelmaa.
Mutta, mutta.. Miten saan tämän neidin juomaan tarpeeksi sitten? Pulloa ei huoli, nokkamukista osaa juoda jonkun verran, mutta vettä siitäkin vain huolii. Ja korvikettako annan vai pikkuhiljaa jo normaali maitoa?
On mulla 4 muutakin lasta, mutta heitä en ole näin pitkään imettänyt ja ovat pullon huolineet. Ei oo siis ollu vastaavaa ongelmaa.