Jos haluaa kannattaa suomalaista joita ei enää ole olemassa, että Suomessa tehtäisiin vaunuja. Niin eikö silloin Emmaljunga tai Briot ole hyvä vaihtoehto, kun ne olisi sentään naapurivaltiosta..
Mä ainakin itse olen suunnitellut ostavani ne EMMALJUNGA DUO EDGE (Sport Cryptonite) YHD., yksi syy, että mieheni, veljeni ja isäni ovat pitkiä ja muutenkin olen todella ihastunut niihin, toinen syy on että haluan vaunujen olevan ylhäällä vauvaa sieltä nostettaessa ym.. Kun mielestäni nuo Emmaljungat on aika korkeat, siis koppa korkealla, koska kärsin itse selkäkivuista ihan joka päivä, niin en halua aiheuttaa lisä ongelmia sillä että lapsi on jossain lattian rajassa.. Toinen mikä mielessäni vaunuissani pyörii on nuo Brion kombit, mutta olisi kivaa joskus nähdä testi jossa nämä kaksi vaunua on vastakkain ja näkisi kummankin hyvät ja huonot puolet samaan aikaan..
Mutta taitaa olla turha unelma, että sellainen testi joskus tulisi.. Kun en ole edes koskaan noita Emmaljungia missään testissä nähnytkään..
Mutta vuoden parin sisällä itse varmasti pohtimassa tätä kyseistä asiaa..
Mutta katsotaan mitä meillä sitten löytyy.. Mutta luulen, että mieheni antaa mun ratkaista asian..<br><br>