Hanna-L
^ Joo, sama täällä. Erehdyin ostamaan uudet Emmaljungat, jotka maksoivat ihan törkeästi ja ne alkoivat lahota lähes välittömästi! Kankaat vaunuissa on ihan surkeat ja alkoi purkautua kuluneen näköisinä heti käyttöönoton jälkeen. Myyjä väitti, että olen käyttänyt niitä väärin?! Lisäksi sitä vanumössöä tunki kankaista läpi niin näytti ihan nukkaantuneelta se kangas jo heti alussa! Kasaanlaitto-mekanismi ei toiminut alkuunkaan vaan jumitti jatkuvasti ja tavarakorin toinen reuna repsahti irti vaikka mikään ei siihen osunut. Ja myyjäliikkeessä olivat tosi törkeitä kun yritettiin saada vaunut korjattua, kaikki olevinaan käytön syytä! Jo on kumma kun eivät normaalikäyttöä kestäneet! Kaupan purku ei onnistunut (en älynnyt ottaa yht. kuluttajaneuvojaan), mutta ei todellakaan haluttu pitää niitä vaunuja niin piti sitten "vaihtaa" johonkin toiseen tuotteeseen ("lahjakortti/hyvitys"). Ikäänkuin "myytiin" se lahjakortti tuttavaperheelle jotka tarvis matkarattaita, turvaistuimen ja turvaportin ynnämuuta. Käytiin itse ostamassa uudet Brio Kombi-yhdistelmävaunut Maksoi melkein 200 euroa vähemmän kuin Emmaljungat ja ovat tuhat kertaa paremmat! Kankaat on ihan eri tuntuiset, hylkii hyvin vettä ja likaa eikä ole "heppoista" tekoa. Työnnettävyys on huippuluokkaa ja kasaan menee helposti. Ainoa pikkuvika oli nepparin irtoaminen jalkapeitteestä ja sen korjasivat YSTÄVÄLLISESTI liikkeessä meidän odottaessamme, eikä meitä syytetty väärinkäytöstä Olen todella tyytyväinen! Emmaljunga on täysin ylihinnoiteltu! En saanut Emmaljungasta silloin senttiäkään alennusta, sain vain kaupan päälle matkasängyn ja sekin oli rikki!! Brioistani sain hieman alennusta, lisäksi kaupan päälle hyttysverkon, sedesuojan, verkkokassin ja hoitolaukun. Ja tällä kertaa sain mitä halusin.