I
Itku
Vieras
Nyt on pakko tulla kysymään neuvoa, jos joku osaisi niitä antaa. Eli tilasimme Teutonian Spirit mallin saksalaisesta verkkokaupasta. Toimitus luvattiin n. 5 viikossa, käytännössä maksusta toimitukseen meni melkein 9 viikkoa. Ei tämä vielä mitään mutta rattaiden saapuessa rungosta olivat heijastimet irti, yksi kulma kurtussa ja mustia muovinkappaleita laatikossa. Alkuperää niille en tiennyt. Laitoin mailia kahteen otteeseen joista jälkimmäiseen tuli vastaus, että vaunut pitäisi lähettää takaisin myyjälle! Siellä sitten tutkisivat onko vaunuissa vikaa. Lähetti haki vaunut takaisin parin päivän kuluttua ja sillä tiellä ovat edelleen (nyt 2 viikkoa). Sähköposteihin en ole saanut vastauksia. Eli olen maksanut vaunuista, joita minulla ei ole! Pystyyköhän Suomen kuluttajaviranomainen tai Saksan vastaava auttaa selvittämään, mihin rahani/vaunut ovat menneet? Vauvakin syntyy kohta! Kaikista neuvoista olisin kiitollinen.