VAunut ja rattaat vai yhdistelmät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaunuista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaunuista

Vieras
Kumpaa vaihtoehtoa suosit:
1. Erikseen vaunut ja rattaat
2. Yhdistelmävaunut

Voiko kaikissa rattaissa istuimen kääntää siten, että kasvot ovat joko itseen päin tai menosuuntaan päin?

Mä luulen että ainakaan uutena ei enää ees saa pelkkiä vaunuja siinä mielessä että nissä ois pelkkä vaunukoppa, vai oonko väärässä?? Käytettynä voi ehkä löytää. KYllä mä suosittelen yhdistelmiä niin menee sama vehje koko ajan. se, saako kasvot vai selkä menosuuntaan, riippuu merkistä ja mallista, useimmissa saa mutta on joitakin joissa ei saa. Yhdistelmävaunuissa useimmiten saa sekä että.t

[QUOTE="vieras";23982955]Meillä on ollut yhdistelmät. Ja jos nyt ostaisin niin ostaisin pelkät rattaat ja lämpöpussin. Yhdistelmät on vain rahastusta.[/QUOTE]

tarkoittanet kai sitä, että se vaunukoppa tai kantokoppa ei oo pakollinen ja sitäkin ilman pärjää?? Meillä on ollu kahdella lapsella EMmaljungan city crossit ilman mitään koppia, eli pelkkä ratasosa ja lämpöpussi. Eli ap:lle tiedoksi että siinä mielessä voit ostaa pelkät rattaat jos ostat sellaiset jossa on kuomu ja selkänojan saa täyteen makuuasentoon. Kyllä sellaisessa menee vauva on pienestä asti. Sinne voi talvella sitte laittaa lämpöpussin. Eli siinä mielessä ei oo pakko ostaa yhdistelmiä että sinne ei oo pakko ostaa mitään kantokoppaa tai erikseen vaunukoppaa (esim city crosseihin saa citykopan erikseen jos haluaa mut ei oo pakollinen ostos).

Kyllä saa ihan vaunuja mielellään ne kyl myy sit sen ratasosankin siihen,mutta toki saa ostettua vain vaunut. Yleensä kyllä paketissa. Itse tykkään,että on erikseen vaunu ja ratasosa

[QUOTE="vieras";23982955]Meillä on ollut yhdistelmät. Ja jos nyt ostaisin niin ostaisin pelkät rattaat ja lämpöpussin. Yhdistelmät on vain rahastusta.[/QUOTE]

Osittain samaa mieltä...yhdistelmät oli tukevat ja painavat ja toimivat kyllä loska-hanki-kelillä soratielläkin, mutta sitten jouduttiin kauppareissuille hankkimaan kevyet rattaat.

Riippuu, missä asut ja millaisilla teillä liikut eniten. Tosin rattaitakin saanee jo isoilla pyörillä...

[QUOTE="japa";23982994]Ostaisin edelleenkin yhdistelmät oikealla vaunukopalla - 4 lapsen kokemuksella se vauva vaan viihtyy paremmin suojaisassa vaunukopassa kuin avoimissa rattaissa.[/QUOTE]

Meillä taas on ollu toisinpäin. Heti kun vauva on alkanu katteleen siinä 2-3kk vanhana nii ei oo tasan viihdytty vaunukopassa ja oon joutunu vaihtaa ratasosaan. Kahdella nuorimmalla on sitte ollu suosista pelkkä ratasosa.

Yhteistyössä