uudet vai käytetyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yllätys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yllätys

Vieras
Olen hävittänyt kaikki vauvatarvikkeet, kuopus on nyt 8v.
Nyt kuitenkin tarvittaisiin vauinut,joko yhdistelmät tai vaunut ja rattaat erikseen..Syöttötuoli,pinnis....

Miten sinä tekisit?Ostaisitko uudet vai käytetyt?

sekä että...vaunut ostaisin käytettyinä.
muut "halvemmat" uutena...

mä oon myyny kaikki vauva kamat pois ja aijon ostaa kaikki uudelleen uutena/käytettynä jos vielä joskus lapsia saan :wave:

Mä ostin juuri pari viikkoa sitten työkaverilta yhdistelmät tulokkaalle kun edelliset n.15v vanhat nahkaiset emmaljungat antoi periksi.... Mä en ikinä ostaisi uusia vaunuja kun käytettyjä ja hyviä on markkinoilla pilvin pimein!! Nämäkin 7 vuotta vanhat-aivan kuin uudet- renkaat uusittu vuosi sitten- tosi hyvin pidetty!!
Syöttötuolit joudun ostamaan kun menin ne myymään vuosi sitten eteenpäin, kun ei oolut ajatustakaan uudesta vauvasta =) ja nekin aion käytettynä ostaa. Jos tulee poika niin vaatteetkin on jo valmiina ja jos tyttö niin sitten kirppikselle ja huutonettiä selaamaan ;)
KIERRÄTYS KUNNIAAN :attn:

uutena en ostais enää ku sen mitä en käytettynä löytäis. kakkoselle ostettiin kaikki uutena kun esikon jäljiltä oli jo pois myytynä ja nyt on sit myyty erittäin hyväkuntoista tavaraa (vain yhden käytössä ollutta) aivan pilkkahinnalla pois. kun ei ole missä säilyttää jo kolmosesta ei tietoakaaan.

Meille kelpaa kyllä käytetytkin jos vaan hyvässä kunnossa. Hoitopöydät, häkkärit,syöttötuolit, matkarattaat ostettu ainakin käytettyinä. Vaunut halusin ehdottomasti uudet esikoiselle, ja niitä nyt käytetty tietysti toisellakin. Niin ja sisarusrattaat ostettiin käytettyinä. Huutonetin kautta en näitä lähtisi ostamaan, koska lähetyskulut/haku tulee maksamaan mielestäni ihan liikaa. Mutta neuvolan ja kauppojen ilmotustaulut on kovassa käytössä. Itse olen laittanut niille ostoilmoituksia, ja ne poikineet tulosta monesti.

Alkuperäinen kirjoittaja rikas:
Jos raha ei ole este ota uutena ja nauti.Jos talous ei anna myöten,etsi netistä käytettyjä-ihan hyviä löytää,kun vaan on valmis tinkimään väreistä yms.

Miksi muuten ihmiset ajattelee noin? Että jos joku ostaa käytettynä niin hänellä ei ole varaa ostaa uutta? Meillä ainakin on ihan periaate että aina ensin katsotaan löytyykö käytettynä ja vasta jos ei löydy niin ostetaan uutena. Eikä todellakaan ole kiinni varallisuudesta vaan periaatteesta. Ja mä ainakin RAKASTAN kaluta kirppiksiä ja tehdä sieltä hyviä löytöjä.

Niin ja toisaalta on myös ihmisiä jotka ostaa uutta vaikka siihen ei olisi varaa. Esim. osamaksulla tai luotolla.

Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Alkuperäinen kirjoittaja rikas:
Jos raha ei ole este ota uutena ja nauti.Jos talous ei anna myöten,etsi netistä käytettyjä-ihan hyviä löytää,kun vaan on valmis tinkimään väreistä yms.

Miksi muuten ihmiset ajattelee noin? Että jos joku ostaa käytettynä niin hänellä ei ole varaa ostaa uutta? Meillä ainakin on ihan periaate että aina ensin katsotaan löytyykö käytettynä ja vasta jos ei löydy niin ostetaan uutena. Eikä todellakaan ole kiinni varallisuudesta vaan periaatteesta. Ja mä ainakin RAKASTAN kaluta kirppiksiä ja tehdä sieltä hyviä löytöjä.

Niin ja toisaalta on myös ihmisiä jotka ostaa uutta vaikka siihen ei olisi varaa. Esim. osamaksulla tai luotolla.

En minä ajattele noin kuinka tekstissäsi väität! Minä kiertelen yhtä lailla antiikki kaupoissa ja ostelen käytettynä valaisimia, huonekaluja yms. Ja lasten vaatteet kiertää mukavasti ystäväpiirissäni. Lähinnä ajattelin että ajan takia on varmasti järkevämpää marssia lastentarvikekaupaan ja saada sieltä uusinta uutta, varmasti turvallista (käytetystä turvakaukalostahan ei 100%varmuutta ole)ja aikaa säästyy kun ei tarvitse joka pvä istua etsien netistä/kirpparilta jotain mitä tarvitsee.Ja samalla saa katsauksen siitä mikä on muuttunut ed.lapsen syntymään verraten ja voi myös saada asiantuntevaa palvelua.Ja tokihan useiden ihmisten tuleekin ostaa tuotteita uusina-mitenkäs ne muuten päätyisivät kiertoon kirpputoreille.

Yhteistyössä