Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ideaparkinn vaan, siellä kun on kaikki vaate-,lelu yms kaupat ekassa keroksessa ja huonekalukaupat toisessa, ei tarvi hissejä.. ja tilaakin on vaikka parkkipaikka olis täynnä,mutta jonottaa kyllä täytyy kiltisti siitä ei pääse mihkään.
Alkuperäinen kirjoittaja MilliMenninkäinen:Alkuperäinen kirjoittaja kiroämmä:Ai... Kyllä mun mielestä oikealla asenteella shoppailu vaunujen kanssa on ihan iisiä, tosin lähinnä Turussa olen pyörinyt...
Kokeilepa Oulussa shoppailua!
Alkuperäinen kirjoittaja Oululainen:Alkuperäinen kirjoittaja MilliMenninkäinen:Alkuperäinen kirjoittaja kiroämmä:Ai... Kyllä mun mielestä oikealla asenteella shoppailu vaunujen kanssa on ihan iisiä, tosin lähinnä Turussa olen pyörinyt...
Oulussahan on mitä helpoin shoppailla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaanappirulla:Alkuperäinen kirjoittaja Oululainen:Alkuperäinen kirjoittaja MilliMenninkäinen:Alkuperäinen kirjoittaja kiroämmä:Ai... Kyllä mun mielestä oikealla asenteella shoppailu vaunujen kanssa on ihan iisiä, tosin lähinnä Turussa olen pyörinyt...
Oulussahan on mitä helpoin shoppailla![]()
Joo, tosi nastaa .... lelukauppa ja lastenvaatteet jokapuolella yläkerrassa, kauppoihin ja virastoihin EI pääse kunnolla rattailla, ihmiset on ihan TYLYPAHKASTA :kieh: :kieh: :kieh: ...... Kivoja paikkoja on Nicky&Nelly, Ottobre, Zeppeliini
.