Vatsatautiin apua?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syys07
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

syys07

Uusi jäsen
21.04.2008
1
0
1
Meillä 6kk vanha poika jolla eilen aamulla alkoi vatsatauti. Ensin aamupäivällä oksensi kerran ja loppu päivästä ei suostunut syömään mitään, ei edes maitoa. Onneksi illalla tuli aika löysähkö kakka ja sen jälkeen alkoi maito taas maittaa, en muuta uskaltanut antaa.
Yö meni oikein hyvin ja aamu , mutta nyt taas päivällä ei poika suostu syömään ja piereskelee kokoajan ja usein alkaa itkemään siinä samassa, eli ilmeisesti maha on todella kipeä... Mikä auttaisi??? Kotoa löytyis cuplatonia ja disfastylia, olisiko niistä mitään apua? (en uskaltanut vielä antaa jos menee vaan pahemmaksi) Luumu sosetta olisi mutta kun ei suostu mitään ottamaan, paitsi maitoa sillon tällöin....
Oksentanut ei onneksi ole kuin sen kerran eilen aamulla.
Ja on kyllä ollut kokoajan ihan pirteä ja leikkisä, paitsi sitten kun paukkuja tulee niin alkaa itku.
 

Yhteistyössä