Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:Ensimmäiset väsyttää. Mäkin käytän niitä just nyt niskajumiin. Oon n. viikon niitä nyt käyttäny ja ihan hyvin voin ottaa millon tahansa. Vaikka olisin lasten kanssa yksin kotona. Sitä väsymystä vastaan pystyy helposti taisteleen. Autoo en tosin uskalla ajaa vähään aikaan jos otan sellasen kun se tekee ehkä vähän sellasen "löllön" olon.
Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:Ja kannattaa alottaa niiden käyttö yötä vastaan ja sillon kun pystyy nukkuun.
Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:Ja kannattaa alottaa niiden käyttö yötä vastaan ja sillon kun pystyy nukkuun.
Yksilöllistä kuten todettu, itse otan mieluummin päivällä (kotona) koska yöunet menee niin harhaiseksi ja rikkonaisiksi. Toden tuntuisia painajaisia.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:Ja kannattaa alottaa niiden käyttö yötä vastaan ja sillon kun pystyy nukkuun.
Yksilöllistä kuten todettu, itse otan mieluummin päivällä (kotona) koska yöunet menee niin harhaiseksi ja rikkonaisiksi. Toden tuntuisia painajaisia.![]()
Mulle sanotiin, et pitäs ottaa sen takia illalla, että pitää rentoutua, jotta vaikuttavat kunnolla. Päivällä kun liikkuu ja touhuaa, ei pääse lihakset rentoutumaan vaikka söis relaksanttia.