mirtazapin ja väsymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Väsyttääkö mirtazapin masennuslääke oikeesti miten paljon. mun pitäs toi sepram vaihtaa siihen, mut mies tulee kotiin vasta huomenna ja kielsi alottamasta lääkettä tänään. arveli jos nukun liian sikeesti enkä herää aamulla kun tuo poika herää. tai jos poika tulee yöllä kyselemään. sano et hänellä parempi olo jos alotan vasta huomenna. ei siinä mitä kyl voin huomennakin alottaa, mut jäin vaan miettimään et miten kauheesti ne väsyttää.

muita oireita??

Mulla toi mielialalääkkeen lisäksi juuri unettomuuteen,aluksi kyllä väsytti tosi paljon aamulla jopa huippas,mutta äkkiä siihen tottui,siittä hyvä lääke ettei aiheuta riippuvuutta ja uni nk.normaalia eli herään tarvittaessa lasten ääniin ja näen normaali-unia...ehkä olis hyvä odottaa siihen miehen tuloon kunnei tiedä miten just suhun vaikuttaa,jos olet ensimmäistä kertaa alottamassa.Hassu lääke toi,kun mitä pienemmän annoksen ottaa niin suurempi vaikutus.Minkä annoksen sulle määräsivät?

Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Mulla toi mielialalääkkeen lisäksi juuri unettomuuteen,aluksi kyllä väsytti tosi paljon aamulla jopa huippas,mutta äkkiä siihen tottui,siittä hyvä lääke ettei aiheuta riippuvuutta ja uni nk.normaalia eli herään tarvittaessa lasten ääniin ja näen normaali-unia...ehkä olis hyvä odottaa siihen miehen tuloon kunnei tiedä miten just suhun vaikuttaa,jos olet ensimmäistä kertaa alottamassa.Hassu lääke toi,kun mitä pienemmän annoksen ottaa niin suurempi vaikutus.Minkä annoksen sulle määräsivät?

30mg iltasin olkapää kipuihin

Mulle lekuri määräs tuota unettomuuteen unilääkkeen sijaan... Ei kuulemma olis pitäny vaikuttaa vasta kun muutaman viikon viiveellä. No, heti eka yönä nukuin ku tukki, aamulla oli ihan kamala pahoinvoiva olo, ja työpaikalla sitte kippasin ottamaan lukua... Siihen loppu tuon aineen nieleminen :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mulla 15mg ja usein otan ton puolikkaan siis unettomuuteen,mutta että olkapääkipuihin..kuulostaa oudolta..

Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Mulle lekuri määräs tuota unettomuuteen unilääkkeen sijaan... Ei kuulemma olis pitäny vaikuttaa vasta kun muutaman viikon viiveellä. No, heti eka yönä nukuin ku tukki, aamulla oli ihan kamala pahoinvoiva olo, ja työpaikalla sitte kippasin ottamaan lukua... Siihen loppu tuon aineen nieleminen :kieh:

Aika outo lääkäri joka tollasia viiveitä väittää! :o Alkaahan se heti vaikuttaa ja aluksi voimakkaammin kunnes tottuu (about 2-3 vrk)mutta sen jälkeen mielestäni hyvä unentuoja,jos haluaa normaalisti nukahtaa eikä jotain nuijanukutusta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mulla 15mg ja usein otan ton puolikkaan siis unettomuuteen,mutta että olkapääkipuihin..kuulostaa oudolta..

lisää kuulemma kipukynnystä. näin väittivät.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:

Aika outo lääkäri joka tollasia viiveitä väittää! :o Alkaahan se heti vaikuttaa ja aluksi voimakkaammin kunnes tottuu (about 2-3 vrk)mutta sen jälkeen mielestäni hyvä unentuoja,jos haluaa normaalisti nukahtaa eikä jotain nuijanukutusta.

Joo, no mut vietiin sitte piipaa-autolla TK:hon, jossa täti sanoi, että saikkua pitäs pari päivää antaa, että ehtii tottua tuohon aineeseen... Nii eiku töihin, ja auton ratissa vielä. Arvaa saiko tämä työarvauslääkäri kuulla kunniansa! |O

Passive Cash flow Idea four Create Articles http://www.youtube.com/watch?v=D1kyPcQU3YQ 1. Crystal clear photographs of most the goods and also their particular engaging explanation showcasing their positive aspects. michael zimmerman prentice And here is how we can easily profit from the situation.

Yhteistyössä