poika 11kk ja yöheräily

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja

Vieras
Poika herää yöllä maitopullolle vielä 2-3 kertaa,pikkusen imee ja alkaa takas nukkumaan.Nukkuu omassa huoneessa. Nälkä ei kyllä voi olla kun pikkusen imasee. Mut jos yritän tarjota vettä tai vaan silitellä uneen,saa kauheet raivarit.Väsyttävää herätä monta kertaa yössä kun aamulla aikasin töihin. Miten mä saan vierotettua tuosta yösyönnistä et nukkus ehjät yöt?

Mites jos koettaisi antaa vaikka vaan kerran yössä maitoa ekana, onko teillä tuttia? Tuossa iässä suunnilleen vieroiteltiin poikaa toisesta yösyötöstä, meni ekan yön jälkeen ihan hyvin, eli sen jälkeen ei toista syömistä vaadittu =)

On melko normaalia, että tuossa iässä herää vielä. Meillä 1v3kk herää myös vähintään tuo verran. Esikoinen reilu 3v herää enää kerran yössä. Uudet taidot, eroahdistus, hampaat, nälkä jne herättelee pikkuisia. Minä nukuin lasten kanssa, koska ovat aina olleet niin huonoja nukkumaan. Näin jaksan.

täällä 1 v 2 kk herää samalla tavalla, kuin aloituksen lapsi. meillä ihan sama kuvio mutta se toistuu ainakin viisi-kuusi krt yössä, eli unia ei paljon katsella.

mä kyllä yritän vkonloppuna jättää sen toisen syönnin pois,istun vaikka sängyn vieressä ja silitän aamuun saakka,mut maitoa en enää anna kun nälkä ei voi olla..

Yhteistyössä