apuja.. poika pelkää imuria

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
äsken imuroin ja se huuto minkä imuri saa aikaa on ihan sanoin kuvailematonta.. mut kuitenki kun imuroin niin poika tulee koko ajan perässä kävelytuolilla mut jos käännyn kattoo imuri kädessä rupee huuta ja yhtään imurilla ei voi häntä osoittaa... sen takia en laita lattialle kun huutais koko ajan kun mä imuroin... ja ikinä ei olla poikaa imurilla peloteltu.. miten voisin imuroida ettei poika pelkäisi kun on kotona :/ musta tuntuu et sil tulee toi imurointi aina uniin kun perjantaina imuroin niin aina samana yönä herää monta kertaa huutamaan :(

Voi toista. Voin kuvitella kun uteliaana tulee perässä ja paniikki iskee kun luulee et äiti imuroi pojankin. =)

Meillä meni esikon kanssa tuopelko kun imuroin lapsi sylissä muutaman viikon ajan. Ja imuroi usein, niin tottuu ja huomaa ettei tuossa mitään vaarallista ole. Ja anna pojan ottaa imurista kiinni kun pidät sylissä.

Se on sille lapselle kamalaa kun joku kone huutaa ja on pelottava ja sit vielä äiti on sen "kynsissä".
Tuo on paras keino mitä äsken sanoin, olen kuullut monella auttavan. =)

Alkuperäinen kirjoittaja tuttua:
Se on sille lapselle kamalaa kun joku kone huutaa ja on pelottava ja sit vielä äiti on sen "kynsissä".Tuo on paras keino mitä äsken sanoin, olen kuullut monella auttavan. =)

voi ei....lapselle vissiin kamala paikka mutta minä :laugh: tämän lauseen luettuani....reps ja kops....

Alkuperäinen kirjoittaja Pump:
Alkuperäinen kirjoittaja tuttua:
Se on sille lapselle kamalaa kun joku kone huutaa ja on pelottava ja sit vielä äiti on sen "kynsissä".Tuo on paras keino mitä äsken sanoin, olen kuullut monella auttavan. =)

voi ei....lapselle vissiin kamala paikka mutta minä :laugh: tämän lauseen luettuani....reps ja kops....

No tottahan se joskus on.. "kuvittelee väsynyttä äiti-ihmistä sekoilemassa imurin johtojen ja putken kanssa"!!

Meidän mukula haluaa istua pölynimurin päällä kun sillä imuroidaan, siitä on niin kiva kun sitä vedellään sillä. Meillä on imurissa semmonen kantokahva josta saa hyvin pidettyä kiinni. En muista että ikinä ois pelännyt pölynimuria, sen mielestä maailman mielekiintoisimpia esineitä

Onnistuiskohan jos ottaisit pojan kainaloon ja kokeilisitte imuroida yhdessä ? Haastelisit jotain mukavia tyyliin "tuupa äidin kanssa vähän siivoilemaan" jne. Ja sit innoissaan että "wau, miten kivaa imurointi onkaan" tms. ? Meillä neidin kanssa hämääminen usein onnistuu ;)
Tietysti jos kuollakseen pelkää niin ei ehkä kannata tartuttaa kaveria imurinvarteen :D

Ai juu, samaan aikaan laitoitki viestiä ettei syli onnistu :D

Meidänkin tyttö pelkäsi imuria ja alkoi aina huutamaan kun imurin laittoi päälle. Ei voinut kuvitellakaan, että ois imuroinut kun oli tytön kans kaksistaan. Nyt kun ikää on kohta jo 1v9kk ei enää pelkää mutta pysyy kyllä kunnioitettavan välimatkan päässä siitä pörisijästä...

Mun pikkuveli pelkäs imurii mä otin sen syliin ja imuroin jos mä pelleilen sen kaa sillä ni se alkaa huutaa et anna mä! Sit mä sanon et imuroin eka sä saat sitten sen jälkeen. Mut se pelkää vieläkin se on noin 5v ja mä leikin sen kaa sillä ja laitan sen hiljaselle tai pyyän äitii ostaa leikki imuria. Meillä on semmonen leikki ja sillä se aina touhuu joka päivä.

Meillä kans tytsi pelkäs imuri noin 9-14 kk vanhana. Sitä nuorempana nukahti imurin ääneen ja nyt 1v8kk ikäisenä on siitä lähinnä kiinnostunut. Meillä auttoi Ergo-reppu: tyttö selkään ja imuroimaan. Tuli kuntoiltua eikä tyttöä pelottanut ku sai olla äidin lähellä - itse asiassa tuppas reppuun nukahtamaan:)

Kellään teistä ei sitten ole sellaista lasta joka ensin töikseen kylään tullessa kysyy "minkälainen imuri teillä on?" :whistle:

Mun esikoinen teki tuota, olipahan mukava katsoa kun isäntäväki esitteli imurinsa vaahtosammuttimen kokoiselle....onneksi tuota vaihetta kesti vain noin vuoden.

meillä neiti 1v3kk kävelee imurin perässä ja huutaa kurkku suorana. ja välillä kävelee imurin eteenki, oikein niinku mieltään osottamaan siihen ko mie imuroin. mutta sitte ku otan toisella käellä kiinni neitin käestä ja imuroidaan yhessä niin sitte loppuu huuto ku seinään. ja vähän sen jäläkeen sitte alakaa ite irrottamaan otettaan miun käestä ja vaan kovasti selittelee sille imurille jottain :heart: :D

mutta mitenkä ihmeessä mie saan tuon neitin tajuamaan että äitin on pakko käydä suihkussa ja ei sitä suihkua tarvihe pelätä? sitäki nimittäin huutaa ko puukossa. eikä oo koskaan veellä peloteltu, niinku ei imurillakaan. kylpeä tykkää, mutta sitä kylypyvettä ei sais millään laskea suihkupäällä paljuun, huutaa kokoajan vieressä. oon yrittäny vaikka mitä mutta ei auta. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Kellään teistä ei sitten ole sellaista lasta joka ensin töikseen kylään tullessa kysyy "minkälainen imuri teillä on?" :whistle:

Mun esikoinen teki tuota, olipahan mukava katsoa kun isäntäväki esitteli imurinsa vaahtosammuttimen kokoiselle....onneksi tuota vaihetta kesti vain noin vuoden.

:laugh: :laugh: ihana :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä kans tytsi pelkäs imuri noin 9-14 kk vanhana. Sitä nuorempana nukahti imurin ääneen ja nyt 1v8kk ikäisenä on siitä lähinnä kiinnostunut. Meillä auttoi Ergo-reppu: tyttö selkään ja imuroimaan. Tuli kuntoiltua eikä tyttöä pelottanut ku sai olla äidin lähellä - itse asiassa tuppas reppuun nukahtamaan:)

tämä on meillä se toinen keino =)

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:

Meillä pojalla oli myös vaihe kun imurit kiinnosti kovasti. Niitä ihasteltiin kaupoissa ja kotona, ja kylässä mentiin ekana siivouskaapille. Lempinimi imurille oli tussikka ja sekös hilpeyttä herätti monesti :D