Väsyttääkö?

Kaunishäntäinen orava

Aktiivinen jäsen
01.01.1970
4 772
2
36
Oon huomannut, että useampi tuttava ja läheinen on nyt valitellut väsymystä ja mua itseäni vaivaa aivan järjetön uupumus aamuisin ja tähän aikaan päivästä. Useampi tunti saattaa mennä tän kanssa taistellessa ja unta odotellessa, mutta iltaa kohti yleensä sitten piristyn ja nukahtaminen saattaa olla vaikeampaa. Nukun suurin piirtein 7-8 tuntia yössä, joten unen vähyydestä ei pitäisi olla kyse. Syön d-vitamiinia säännöllisen epäsäännöllisesti ja liikun.

Onko nyt siis jo se aika, kun pitää kaivaa kirkasvalolamput naftaliinista ja alkaa herätä aikaisemmin? Väsyttääkö teitä? Miten jaksatte?

funny-dog-tired-sleeping.jpg

Tuossa just pohdin samaa.. ja mietin, että ei kai aamulla ees oo niin pimeetä että tota lamppua vois käyttää ja illallaki o valosaa ties kui myöhään. Ja eihän kesä ole edes alkanut:'(

Sama tunne, ja alkoi jo kolmisen viikkoa takaperin. Jotenkin menee vähän helpommin jos on koko päivän töissä ja siellä kiire (pitää skarpata), mutta sitten loppuu virta ihan tyystin.
Itse asiassa eilen töissä yhden jälkeen meinasi uni tulla väkisin, kun jouduin istumaan sängyn vieressä puolitoista tuntia.

Yhteistyössä