Väsyttää.. :

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Oli kyllä niin mahtava yö ettei mitää rajaa.. Tyttö alko oksentaa joskus tos 11 jälkee ja vissii puol neljän aikaa sit lopetti.. :| Millään ei meinannu sit rauhottua, meinaili vaan et noustaan ylös! No ei kyllä nousta tohon aikaa.. Kyllä se siitä sit rauhottu unille mutta mä en saanu nukuttua. Muutaman minuutin pätkiä torkahtelin ja säpsähtelin tytön jokaiseen liikkeeseen.

Ny on niinsanotusti kuula ihan sekasin. Tyttö tossa makoilee petillä ja kattelee Pororota. Ja on saanu juoduksikin jonku verran. Toivottavasti tää ois ny täsä. En mä oikeesti tiedä mitään niin ärsyttävää tautia ku oksutauti.. yök..

Alkuperäinen kirjoittaja d:
meeppä viereen pötkälleen, yritä nukkua.....

Ei tässä nyt voi.. tyttö on ihan lötkö mutta ei sillee väsyny.. Enkä mä uskaltais sen viereen nukahtaa ku mä pelkään et sit se oksentaa mun päälle.. :snotty: Siksi tää on nii hankalaa ku mä oon järjettömän oksentamisenkammoinen! On se kammo jo vähän helpottanu mutta silti on aika nihkeetä tää. Ittee yrjöttää kans pelkästä myötätunnosta.. :snotty:

Kahvia vaan naamariin, eiköhän tuo tyttöki tos parin tunnin sisään nukahda ku nukku niin heikon yön.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
mee viekkuun.. itteäkki väsyttää ja ulkona on tosi hiostavan kostea ilma..

Nii on muuten ihan himmee keli! Mä aamulla katoin ulos ja aattelin et siel on tosi kylmän näköstä mutta sit ku kävin röökillä ni totesin että tosi ällö keli, ihan kostee ja tosi sellanen hautova.. Tuli lähinnä siitä mieleen märät sukat.. jostai syystä.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
mee viekkuun.. itteäkki väsyttää ja ulkona on tosi hiostavan kostea ilma..

Nii on muuten ihan himmee keli! Mä aamulla katoin ulos ja aattelin et siel on tosi kylmän näköstä mutta sit ku kävin röökillä ni totesin että tosi ällö keli, ihan kostee ja tosi sellanen hautova.. Tuli lähinnä siitä mieleen märät sukat.. jostai syystä.. :D

No aamusta paisteli arska mut nyt on niiin hautova ilma että.. vaikka vähän puut heiluu mut ilma ei tunnu muuttuvan mikskään, ei sen puolin tänne luvattiin ukkosta ja taas sadetta

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
:/ jaksamista sinne :hug: mä olen siinä mielessä "onnekas",et tyttö on tosi harvoin kipee..mutta ah,tuota esimurkkuikää :kieh: :kieh: :snotty:

No tää taitaa meillä olla 4. oksutauti, kaks on menty ihan yhellä oksentamisella. Ja tyttö kuitenki täyttää syksyllä 5 joten ei oo paha. Mutta se on ihan sama kuin harvoin se tulee, ihan yhtä ärsyttävää ja ällöttävää se on joka kerta..

Aah, esimurkkuikä..:D Siinäpä sitä onki sitten, ei tarvii lisäks enää sairasteluja :)

Yhteistyössä