väsynyt ja mietin valehteleeko vai ei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tsemppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tsemppi

Uusi jäsen
19.08.2007
7
0
1
Niin olen jo iäkkäämpi , mutta 1 vuotiaan lapsen äiti ja naimisissa. Mieheni asuu tuhansien km :ien päässä joten tämä on todella rankkaa. Pahiinta on etten pysty hallitsemaan itseäni, mikäli hän menee esim istumaan ystäviensä luokse iltaa, kuten eilen. Laittelin viestejä, ja kerran hän alku illasta soitti niin olin niin tuittupäinen kun hänen piti mennä sinne, ja itse olen kuin yksinhuoltaja kotona täällä Suomessa. Laittelin viestejä, yritin soittaa miljoona kertaa ilman vastausta. Tiedän hänen rakastaneen minua ja poikaamme, mutta jotenkin tuntuu että onko väärin että hänellä siellä on oikeus päättää yksin menoistaan , vaan sen takia että tekee todella pitkiä päiviä ja viikonloppu töitä, että sillä syyllä saa sitten ottaa ja rentoutua bissen ja ystävien kanssa? olenhan minäkin täällä lapseni kanssa 24 tuntia enkä pääse edes vessaan yksin. Hän tietenkin suuttui, ettei hänellä saisi olla mitään omaa aikaa ystävien kesken.

Olemme olleet yhdessä vasta noin reilut 2 vuotta ja hän on minua huomattavasti nuorempi. Koen että olen jo keski-ikäinen vanha akka, vaikka silloin kun tapasimme olin niin tällingissä aina tekokynsistä lähtien. Nyt tukka on aina lyhyt ja tuskin jaksan itseäni laittaa. Ja nyt kun muutimme erilleen asumme täällä ja hän siellä toistaiseksi, niin tuntuu kuin elisimme jotain kummallista aikaa. Hän kuin yksin ja minä kuin yksinhuoltaja. Tiedän ettei minun itsetuntoni ole kovin hyvä, johtuen ikä jakaumastamme. koko ajan kuvittelen hänen katselevan nuorempia, kauniimpia ..en tiedä osaako kukaan auttaa ahdingossa tässä, tuntuu etten pysty hengittämään, on niin vaikeaa kun pelkää ja ahdistuu koko ajan kaikesta. Puhumme englannilla ja sen takia enn edes voi äidinkielellämme asioita kuvata hänelle, miltä minusta oikein tuntuu.

:hug: Eikö teillä olisi mitään mahdollisuutta asua yhdessä? Minä ymmärrän sinua tuossa ikä jutussa koska mieheni on 22v. ja itse olen 30v. Ja tiedän, että mies haluaa mennä, mutta minä olen kotona kohta 2v. pojan kanssa. Harvoin pääsemme kahdestaan mihinkään ja miehen menot saa joskus minut mustasukkaiseksi.

Minä en kestäisi itse tuollaista välimatkaa niin kuin teillä on. Toivottavasti pääsisitte asumaan lähemmäksi toisianne se voisi auttaa asiaa.

Pitäisi vaan aina yrittää luottaa toiseen.Olen myös ollut vastaavassa tilanteessa kun meidän ensimmäinen yhteinen lapsi syntyi.Asuttiin vuoden eri maissa, mies ei saanut suomesta hakeemansa työtä, minä muutin miehen luo ulkomaille...Voisitko sinä tehdä samaa ?Lastenhoito on rankkaa ja varsinkin kun yksin vastaa lapsesta.Onko mieheesi muuttamassa suomeen ? :hug:

kiitos teille vastanneille :flower: Niin kyse onkin siitä että olen liian mustasukkainen ja epäilen liikaa, ajattelen liikaa, ja ajatukset muuttuu hurjiksi ollessani yksin. Tosin minun mieheni on uskollinen , Tiedän sen, mutta minun minun silmissäni näen että hän on komea ja nuorempi kuin minä, kiltti joka omaa kauneimman hymyn. Ja se että näitä miehiä on harvassa, jotka ei ryyppää, kuten hän ei todellakaan tee; tulee mieleen että on naisia jotka voivat viehättää omalla nuoruudellaan ja iloisuudellaan miestäni. Itse kun olen lapsen kanssa, niin aina en jaksa olla niin iloinen ja positiivinen, vaikka meillä onkin mitä tyytyväisin ja iloisin lapsi, mutta myös tarmokas. Oikeastaan suhteemme on mitä onnekkain, koska rakastamme toisiamme valtavasti ja hän kertoo sen minulle monesti päivässä. Mutta tämä että menetän itsehillintäni, jos hän on jossain edes ystäviensä luona istumassa iltaa, rupean omassa mielessäni kuvittelemaan kaikkea ; ja normaalisti kun en polta niin silloin saatan polttaa kuin korsteeni ja nauttia viiniä ahdistukseeni. Myöhemmin tajuan että kaikki tuo oli aivan turhaa minulta. Tuntuu kun en olisi tasapainossa itseni suhteen.
Mieheni muuttaisi Suomeen vaikka tältä istuimelta, mutta siihenkin pitää keksiä ratkaisu.Hän on ahkerin ihminen tekemään töitä, rakennus/sähköalalla, mutta ongelman teettää kun ei osaa Suomea vain jonkin verran . Osaatteko auttaa ? Olen yrittänyt soittaa alan firmoihin muutamiin, mutta tuntuu etteivät ota yhteyttä koska 'vaimo' soittaa miehensä puolesta, tai että hän on ulkomaalainen. Hän ei kuitenkaan ole tummaihoinen ( vaikka mun mielestä ihan värillä nyt ei ole mitään merkitystä), ja on ihan eurooppalainen mies. Miten edetä? Olen kuin pallohukassa tässäkin asiassa. Jos olisi vaan joku joka tietää jonkun joka tarvitsee alan miestä, joka tekee kaikkea ja tunnollinen ja työtä pelkäämätön ahertaja, niin kertokaa :headwall: