Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Mulla on ollut aina ihan kauheat PMS-oireet ja nyt vanhemmiten meinaa veto loppua menkkojen aikaan. Minkä ikäinen sitten oletkaan, niin vanhemmiten nuo menkkaränkät vaan lisääntyvät.
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Mulla on ollut aina ihan kauheat PMS-oireet ja nyt vanhemmiten meinaa veto loppua menkkojen aikaan. Minkä ikäinen sitten oletkaan, niin vanhemmiten nuo menkkaränkät vaan lisääntyvät.
Voi ei.. Ikää ei vielä hirveästi ole, mutta onhan sitä tietysti tullut lisää. PMS-oireita en ole havainnut (vielä!). Kumma juttu että pitää olla työkyvytön pari päivää kuukaudessa vain siksi että on nainen :/
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Kiitos iipu.. Mulla nyt pari kiertoa näyttänyt menevän näin ja tämä on jotain ihan kamalaa. Pitäisi lapset hoitaa, mutta kun ei pysty kävelemään saati sitten pesemään pyllyä tai laittamaan ruokaa, nukkuu vaan koko päivän. Kuopuskin jo 2v.
Mulla on kyllä muutenkin matala hb, oisko sitten laskenut lisää![]()