Uniapnea ja hirveä väsymys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsyyyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsyyyy

Vieras
Olen koko tämän vuoden kärsinyt aivan järkyttävästä väsymyksestä, vaikka nukun yön hyvin on ihan sellainen olo että on valvonut monta päivää putkeen. Kesällä todettiin vihdoin lievä uniapnea, sain lähetteen hammas kirurgille joka tekee hammaskiskot ja parin viikon päästä saan cpap laitteen kokeiluun.

Mutta kukaan ei osannut sanoa johtuuko väsymys nyt tuosta lievästä uniapneasta ja auttaako ne väsymykseen mitään. Olen todella väsynyt, mitään ei meinaa jaksaa, töihin minusta ei ole. Onko jollain ollut lievää uniapneaa, voiko siitä tulla näin raju väsymys? Verikokeissa ei ole löytynyt mitään mikä vois selittää tämän.

todennäköisesti johtuu. minun miehelläni diagnosoitiin keskivaikea uniapnea ja hän oli niin väsynyt että iltapäivällä torkahti aina väkisin sohvalle. ja c-pap laite on auttanut.

kannattaa kyllä varautua siihen, että heti ei esim. löydy oikeaa maskia ja muuta eli niissä säädöissä voi jonkun aikaa kestää.

Hei, olen todella pahoillani kun pienen lapsen äitinä joudut vielä kärsimään kauheasta väsymyksestä. Minullekin on tuttua -tosin se pieni lapsi on jo täysi-ikäinen - , mutta erityisesti viime aikoina tietokonetyöskentely tekee ajoittain järkyttävän uupuneeksi. On pakko poistua tietokonnelta ja tehtävä ihan muuta. Hb on aika alhainen. voi olla yksi syy.

Voimia sinulle.

Yhteistyössä