väsymys..huono olo.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sad Girl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sad Girl

Vieras
mikä ihme on kun olen lääkäreissä juossut väsymyksen,silmien kipujen ja näön sumentumisen ja päänsäryn+ huonon olon takia ja mitään ei löydetä.
kuumettakin on usein :(

tuntuu et ei jaksaisi enää yhtään.
miksen vaan voisi olla terve kahden lapsen onnellinen äiti.
sen sijaan olen masentunut,kipeä ja sairas ja varmasti kohta hullukin ja hermostunut äiti.
ei vaan jaksa tehdä mitään.
lääkärit ei välitä vaikka kuinka koskee päätä ja silmiä :(

oon niin väsynyt tähän kaikkeen kun koko ajan kipeenä ja elämästä ei osaa enää nauttia yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja mene:
Mene yksityiselle

Joo, todellakin suosittelen menemään yksityiselle. Mulla vaivas korvat ja kävin tk:ssa niitä näyttämässä. Sanottiin, et ne nyt vaan on sellaset, ei oo tulehdusta. Menin yksityiselle niin jo oireet kuultuaan sano et tulehdushan se siellä. Ei ollu ees vielä kattonu. Pikkusen meni uskottavuus kunnalliseen terveydenhuoltoon.

oon kerran käynny yksityisellä.
se lähetti sairaalana tutkimuksiin ja siellä ne ei löytäneet oikeastaan mitään vikaa..se oli kyllä eri juttu,se oli kurkkuvaivoista johtuvaa..
pitäisi kai mennä uudestaan yksityiselle kun ei noi terveyskeskuslääkärit välitä mitään :(
sen olen huomannut kyllä vaikka siellä itkisi niin ne ei välitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:
Oletko käynyt silmälääkärillä?

kävin minä optikolla..sain lasit kyllä kun näkö todellakin on sumentunut ja pysynyt sumeena mutta lääkärissä en ole käynny silmien takia.
optikko sanoi että jos koskee tai särkee niin pitää varata aika lääkärille mut en tiedä mihin mä varaisin.
terveyskeskukseen vai?

ja silmiä särkee useinkin vaikka lasit onkin päässä..eli epäilen et tämä särky johtuu jostakin muusta.silmien sisältä jostakin.

siitä mainitsin kerran hoitajalle kun kävin terveyskeskuksessa mutta se ei sanonut mitään,sanoi vaan et silmät on väsyneet tai jotain sellaista.
mutta voiko ne aina olla väsyneet vaikka nukkuukin 8-10 tuntia yössä.
en ymmärrä.

Alkuperäinen kirjoittaja sad girl:
Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:
Oletko käynyt silmälääkärillä?

kävin minä optikolla..sain lasit kyllä kun näkö todellakin on sumentunut ja pysynyt sumeena mutta lääkärissä en ole käynny silmien takia.
optikko sanoi että jos koskee tai särkee niin pitää varata aika lääkärille mut en tiedä mihin mä varaisin.
terveyskeskukseen vai?

Älä ainakaan terveyskekskukseen. Silmälääkärille (niitä löytyy niistä optikko-liikkeistä) tai yksityiselle.

olen kyllä miettinyt kovasti että menisi johonkin kunnon silmälääkärille.
tuntuu ettei tästä mitään tule.
pelkään koko ajan että tulen sokeaksi tai kohta en enää näe vaikka laseilla näen hyvin ja tarkasti kyllä.

oon huomannut että oon alkanut myös kärsii selkäkivuista ja niskakivuista.särkee ja koskee.löysin jonkun patinkin ihon sisältä niskasta ja hoitajalle sitä kävin näyttämässä mutta se sanoi että olisi joku rasvapatti vaan niskassa,siellä ihon sisällä.

ja maha on usein ripulilla :(
ja koskee.
myöskin koskee kylkeen,tonne sisälle.
vasempaan useimmiten.sitäkin valitin mutta ei ne tienneet mikä kipu se on :(

kun kukaan ei näytä tietävän eikä niitä kiinnosta.

onneksi mieheni ymmärtää ja jaksaa tukea minua,muuten olisin ihan hukassa.vielä kun on kaksi lastakin niin en tiedä mitä tekisin.
se jaksaa hoitaa lapsia että minulla on hetki omaa aikaa lepäillä tai käydä jossakin ulkona lepuuttamassa hermojani.

Yhteistyössä