Vasu-keskusteluista; ahdistaako vai odotatteko innolla?

"outo"
Miksi ahdistaisi. Olen töissäkin niin monenlaisessa jutussa mukana, että jotku vasu-keskustelut eivät juuri hetkauta. Työ auttaa suhteuttamaan monia asioita sopiviin uomiinsa. Ihan mukavia ne ovat. Kiva jutella omasta lapsesta. Ja helppoa, mitä vaikeaa siinä nyt voisi olla. Ei lapseen liittyvät asiat mitään tähtitiedettä ole.
 
Siis mä ite olen p.kodissa töissä ja pidän vasuja ja siks haluankin vaan kysellä, että mitä mieltä niistä vanhemmat on? Mua ei omien lasteni vasut ahdista, mut joitakin vanhempia ahdistaa ja osalle saattaisi sopia käynti kotona ns."neutraalissa" ympäristössä kun mennä p.kodissa huoneeseen juttelemaan. Meidän p.kodissa tarjotaan myös tätä vaihtoehtoa vanhemmille eli kotikäyntiä ja joillakin saattaa olla sellaisia työvuoroja, että mikään ei oikein sovi koskaan...
 
"asd"
Mä en ihan ymmärrä niitä. Tuntuu oudolta kuulla mitä mua 5-vuotta nuorempi lapseton ihminen kertoo lapseni kasvatuksesta. Lapseni ovat kyllä kilttejä ja kehittyvät normaalisti.
 
Mä tykkään ja mulla tuppaa aina noi venähtämään kun höpötellään vähän vissiin turhankin paljon kaikkee muutakin :D
Kyllä meille sais pk:n täditkin tulla mut heilläkin on oikeus vapaa-aikaan joten en oleta et vapaa-ajallaan sit tulee työasioita hoitamaan meille.
 
"Jenis"
[QUOTE="asd";22384481]Mä en ihan ymmärrä niitä. Tuntuu oudolta kuulla mitä mua 5-vuotta nuorempi lapseton ihminen kertoo lapseni kasvatuksesta. Lapseni ovat kyllä kilttejä ja kehittyvät normaalisti.[/QUOTE]

Näin. Jotenkin väkisin väännettyjä tuokioita minusta - enkä kyllä tahtois ketään päikystä meille kotiin. Anteeksi vaan :)
 
"asd"
väkisin väännety tuokio, aivan. en minäkään meille ketään päikystä meille haluaisi. riittää että yks täti asuu naapurissa. tosin ei edes tervehdi siellä päikyssä koskaan, tosi outoa ja lapsellista minusta.
 

Yhteistyössä