Vastattu kaikille jotka on mulle laittanu yv:tä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lumiina

Aktiivinen jäsen
29.10.2005
7 281
0
36
:wave: Tiedoksenne tämä siis! :D
Nyt vasta huomasin, että mullehan oli tullu yv:itä! :D
Siis jo kuukaus sitten ja ennekin ja nyt mä vasta ne hokasin :ashamed: :ashamed:
Miksei tuolla enää näy, että niitä on saapunu :headwall:

PETTERIIIII!!! |O Tee jotain asialle... :D

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
näkyypäs. se kirjekuori on oranssi jos on lukemattomia viestejä. muuten se on harmaa. ;)
Älä viitti! :o Niinkö se on...

Mä oon luullu että se on aina oranssi! :laugh: :laugh: Kiitos ku kerroit ja nyt mua nolottaa, ku Petterilekkin jo huusin :ashamed: :D

Aina sitä näköjään täällä jotain uutta oppii!

näkyypäs. se kirjekuori on oranssi jos on lukemattomia viestejä. muuten se on harmaa. ;)

Eipä muutes ole,jos mä luen yhden viestin ja tuun keskusteluihin takas niin se on harmaa taas vaikka siel olis lukemattomia viestejä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Älä viitti! :o Niinkö se on...

Mä oon luullu että se on aina oranssi! :laugh: :laugh: Kiitos ku kerroit ja nyt mua nolottaa, ku Petterilekkin jo huusin :ashamed: :D

Aina sitä näköjään täällä jotain uutta oppii!

:D :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:

Eipä muutes ole,jos mä luen yhden viestin ja tuun keskusteluihin takas niin se on harmaa taas vaikka siel olis lukemattomia viestejä :whistle:

on vai... :o petteriii...!!!! :xmas: B) :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:

on vai... :o petteriii...!!!! :xmas: B) :laugh:

Kyllä :laugh: :kieh: :D

Uusimmat

Yhteistyössä