vastaisko joku??

  • Viestiketjun aloittaja äti 85
  • Ensimmäinen viesti
äti 85
onko täällä kellään kokemusta siitä et on lapsi/lapsia mut sit ku haluis toisen/kolmannen ym ym... nii ei tärppääkkään ollenkaan? oon 19 v äiti jolla poika 10/04 ja siit asti oltu ilman ehkäsyy, mut ei tärppää! mut leilattiin ja tota "elopainoakin" on vähän liikaa, muttei kumminkaan niin paljoa enenpää siitä kun rupesin poikaani odottamaan. joku 5kg enemmän... silloinen raskaus kesti saada alkunsa n. 4kk ja nyt siis jo 9kki. menkat tullu jo 1kk synnytyksestä mutta silloin n. 35-40 kierrolla. nyt 2kiertoa ollu tasan 30 pvää. masennunko kohta kun ei ala pikkusta kuulua vai mikä tässä maksaa?? en imetä joten sekään ei voi olla syy... en voi olla hedelmätön jos minulla on lapsi jo... enhän? kiitos suuresti!!
 
jos sä jo hätäilet noin lyhyen yrittämisen jälkeen nii munhan pitäis olla sit jo ihan hepulissa.mä sain ekan 19vuotiaana ja sen jälkee oon saanu kolme lisää.nyt nuorimman jälkeen ei oo ollu koko aikana mitään ehkäsyä mut silti vaan ei ala odottamaan vaik nuorin täyttää marraskuussa jo kolme vuotta. :whistle: vanhin on 10v.eli mä oon ainaki joutunu jo toteamaan ihan "luonnossa" että ei niitä lapsia niin vaan tehdäkään... :ashamed: ;)
sul on varmaan hormonitoiminta viel vähän epätasapainossa ja se ntakii se kestää nyt vähän kauemmin ennenku tulee uudestaa raskaaksi mut kyllä sä viel joskus tuut. =) luota vaa siihen.
 
ei oo omaa kokemusta mut tiedän naisen joka sai kaks ensimmäistä alle vuoden ikäerolla niinku mä, mutta kolmatta ei sit meinannu tulla millään. kyllä se kolmaskin loppujen lopuksi sit alkunsa sai, mut tää pari yritti kuopustaan yli 1½ vuotta.
ja mulla puhkes sit eilen vauvakuume uudestaa... johan tässä oltii jopa pari kuukautta haaveilematta, ja kuopuskin täyttää kohta vasta vuoden ja mies ei oikee asiasta innostu mut silti...... jos sit vaikka ens talvena kavis yrittämää. =)
 
mä aloin heti odottamaan kun sain painoa pikkasen tiputettua...ylipainoa oli ehkä n. 10 kiloa. heti kun olin aivan innoissani päässyt laihutuksen makuun ni aloin oottamaan...mut ne 10 kiloa sain sinnillä pois....et joskus vaikuttaa vaik on pientäkin ylipainoa..
 
Meillä poika täytti torstaina 1,5 vuotta.Koko tän ajan ollaan oltu ilman ehkäsyy, eikä vaan tärppää.Esikoista yritettiin melkein puoli vuotta mutta poika sai alkunsa melkein heti, tuli vaan yhet menkat pillerien jättämisen jälkeen.Nyt en ole käyttänyt pillereitä ollenkaan.Mulla kyllä varmaan voi olla hidastuksena se ett oon lihonu kymmenen kiloo vuoden aikana.Siks olis pakko laihduttaa ylimääräsiä pois, josko sitte tärppäis.Unohda hetkeks yrittäminen ja josko sit iha vahingos tärppäis!Tsemiä!
 
äoppä 86
oon ite 18 ja tyttö 2,5 siitäasti ollu ilman ehkäsyyy mut ei onneks oo toista tullu vielä mut tohon paino juttuun en osaa mitään sanoo mielestäni oon ihan normaali painonen joten...
 

Yhteistyössä