Vartalon peittely saattaa lietsoa miehiä raiskauksiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mun muru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:
aika kieroutunut persoonallisuus saa olla jos muna pysyy pystyssa siinä vaiheessa kun toista panee väkisin :snotty: :x

ONKO MUUTA VÄITETTYKÄÄN?!

Miten tämä nyt yritetään saada näyttämään siltä, että minä ja isä - ei pidettäisi raiskaajia pahoina ja sairaina tyyppeinä?!

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:
Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:
minä opetan lapsilleni, että raiskaus on aina, sata prosenttisesti raiskaajan syy. aina, ei poikkeuksia. kyse on rikoksesta. jos joku ampuu toisen, on se vain ja ainoastaan ampujan syy. vai opetatko lapsellesi jotain muuta?

Totta kai raiskaaja on täysin yksinään vastuussa raiskauksesta, mutta edelleen opetan lapsiani välttämään tilanteita, joissa voi joutua rikoksen uhriksi provosoivalla käyttäytymisellä. Mikä siinä on väärin?

Niin, kertokaapa palstalaiset mikä tuossa on väärin?

Se, että jos toinen sattuukin tekemään jotain sellaista, niin sinä menet ja syyllistät toisen sanomalla, että on itse osasyyllinen tilanteeseen!!!

Raiskaus ei ole IKINÄ edes vähäänkään uhrin syytä. Ei edes osasyytä, ei mitään syytä. Uhri on aina täysin SYYTÖN asiaan. Koita painaa tämä kaaliisi.

minä opetan lapsilleni, että raiskaus on aina, sata prosenttisesti raiskaajan syy. aina, ei poikkeuksia. kyse on rikoksesta. jos joku ampuu toisen, on se vain ja ainoastaan ampujan syy. vai opetatko lapsellesi jotain muuta?

Totta kai raiskaaja on täysin yksinään vastuussa raiskauksesta, mutta edelleen opetan lapsiani välttämään tilanteita, joissa voi joutua rikoksen uhriksi provosoivalla käyttäytymisellä. Mikä siinä on väärin?

Niin, kertokaapa palstalaiset mikä tuossa on väärin?

no vaikka se että minkälaisen käytöksen tahansa voi halutessaan vääntää provosoivaksi :snotty:

Tulin vielä tarkentamaan sen verran, ettei raiskaus munkaan mielestäni ole naisen tai pukeutumisensa syy (paitsi tietyissä erikoistilanteissa).
-->sun eka kommenttisi.
eli mielestäsi raiskaus on siis joskus naisen syy.
minulle ja varmaan valtaosalle tervejärkisistä ihmisistä raiskaus on rikos. ja raiskattu on rikoksen uhri, aina. hän ei ole syyllinen, vaikka olisi mitä provonnut. saat opettaa lapsesi välttämään tilanteita, ei siinä mitään, mutta opetatko heille, että raiskauksen uhri on itse syyllinen? näin ymmärsin ja herra jumala sano nyt, että näin ei ole!

Miten te jaksatte vääntää toisten sanoja ihan muuksi, mitä ne on?

Johan minä ja isäkin monta kertaa sanottiin, että raiskaus on aina rikos ja väärin, eikä kumpikaan varmasti opeta omille lapsilleen mitään muuta. Toisaalta taas se, että lapsilleen opettaa, että tietyllä käyttäytymisellä tietyissä paikoissa tiettyjen (pahojen) tyyppien kanssa voi olla tietyt seuraukset ei mielestäni ole huono asia ollenkaan.

Sillä, kuinka itse kukin käyttäytyy on suuri merkitys sille, kuinka ketäkin kohdellaan, oli se sitten oikein tai väärin.

Tässähän tämä on ihan selkokielellä selitetty. Hirmu haloo tästäkin asiasta... :(

Aina voi kertoa, että tee niin ja näin.
Mutta se ei valitettavasti pelasta meitä kaikkia.
Vaikka kuinka opettaisi lapsille, että älä kulje yksin pimeällä ulkona, älä pidä paljastavia vaatteita, älä hymyile vastaantulijoille, älä puhu tuntemattomien kanssa, älä lähde vieraan matkaan missään tilanteess jne, niin joskus eteen voi tulla tilanne, missä teidönkin lapsi syystä tai toisesta joutuu tekemään neuvoja vasten.
Ja jos sillon joutuu raiskauksen uhriksi, niin minusta on kamalaa väittää että se olisi uhrin vika millään tavalla.

On olemassa joitain tilanteita mitkä varmasti luovat paremmat edellytykset ns. puskaraiskaukselle, mutta se, että kukaan sellaiseen tilanteeseen syystä tai toisesta ajautuu EI tee uhrista yhtään sen syyllisempää raiskaukseen kun jos se tapahtuisi keskellä päivää kirkossa.

aika kieroutunut persoonallisuus saa olla jos muna pysyy pystyssa siinä vaiheessa kun toista panee väkisin :snotty: :x

Miten tämä nyt yritetään saada näyttämään siltä, että minä ja isä - ei pidettäisi raiskaajia pahoina ja sairaina tyyppeinä?!

koska se ei ole raiskaajan syy teistä se, että raiskaa. teidän mielestä se on uhrin syy. tai osasyy. te olette väärässä. totaalisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
haista kuule Isä nyt pitkä paska. et voi olla tosissaan enää tätä mieltä? pyydä heti anteeksi ja palaa ruotuun. kerro, että sulla on termit hakusessa, etkä oikeasti voi olla sitä mieltä, että tyttäresi raiskaaja ei oo syyllinen vaan ihan oli tytön omaa vikaa. tai että joo, meijän poika se raiskailee menemään, ku noi likat on niin osasyyllisiä.

Tasan en pyydä anteeksi omaa mielipidettäni vain sen takia, että se ei miellytä sinua.

Vai pitäiskö sittenkin pyytää mielipidettään anteeksi? Onhan minua uhattu väkivallallakin mielipiteeni takia.

haista kuule Isä nyt pitkä paska. et voi olla tosissaan enää tätä mieltä? pyydä heti anteeksi ja palaa ruotuun. kerro, että sulla on termit hakusessa, etkä oikeasti voi olla sitä mieltä, että tyttäresi raiskaaja ei oo syyllinen vaan ihan oli tytön omaa vikaa. tai että joo, meijän poika se raiskailee menemään, ku noi likat on niin osasyyllisiä.

Tasan en pyydä anteeksi omaa mielipidettäni vain sen takia, että se ei miellytä sinua.

Vai pitäiskö sittenkin pyytää mielipidettään anteeksi? Onhan minua uhattu väkivallallakin mielipiteeni takia.

pysy vaan kaukana ni ei satu.

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Etkö tajua. Se on paha juttu, että pidät naista tietyissa tilanteissa OSASYYLLISENÄ!!!!

HÄ? Naisella ei ole mitään vastuuta omasta käytöksestään? :o

Tarkoittaako vastuu sitä, että on OSASYYLLINEN raiskaukseen???

Täällä puhuttiin alasti makaamisesta vieraan miehen sängyllä kiusoitellen miestä seksiin. Pikkuisen eri asia, kuin maata kotonaan omassa sängyssään oman ukkonsa kanssa.
:headwall:

Minusta mielipidettäänkin voi pyytää anteeksi jos se selkeesti loukkaa jotakuta. Vähintäänkin sitä, että oma mielipide pahoittaa toisen mielen.

Minua on nimitetty jopa sovinistiksi... :whistle:

Etkö tajua. Se on paha juttu, että pidät naista tietyissa tilanteissa OSASYYLLISENÄ!!!!

Täällä puhuttiin alasti makaamisesta vieraan miehen sängyllä kiusoitellen miestä seksiin. Pikkuisen eri asia, kuin maata kotonaan omassa sängyssään oman ukkonsa kanssa.

myös avioliitossa tapahtuva raiskaus on aina raiskaajan syy. sinä olet nyt Isä-:n kanssa väärässä. raiskaus on aina vain ja ainoastaan raiskaajan syy. ei ole poikkeuksia.

Minua on nimitetty jopa sovinistiksi... :whistle:

ehkä sinä tosiaan olet? Asenteesi ainakin ovat.

:headwall: :headwall: :headwall:

Joo vieraan miehen kanssa onkin tosi iso iso osasyyllinen, mutta oman miehen kanssa vain vähän osasyyllinen..

:headwall: :headwall: :headwall:

Tai rannalla bikineissä, niikuin joku jo ehti heittämään :headwall:

minusta GB:n ja Isä-:n kannattaisi pitää nämä mielipiteensä ominaan. he edustavat marginaalista ihmisryhmää, sellaista, joka hyväksyy rikokset koska he ovat sitä mieltä, että uhri voi olla osasyyllinen raiskaukseen. toivon todella, että valtaväestö kasvattaa lapsensa siten, että kertovat raiskauksen olevan aina raiskaajan syy, ei poikkeuksia.

suomessa jää monta tuhatta raiskuasta vuodessa raportoimatta. Minut raiskasi kadulla mies joka oli 30min sitten yrittänyt samaa naiselle ja tämän oli poliisi nähnyt, nainen ei halunnut tehdä juttua ja mies pääsi etenemään kotiinsa- 30 min päästä hän raiskasi minut.. Olin 15v ja palaamassa kaverilta kotiin..
T.ikuiset arvet

tämä aihe ei ole naurun asia. tässä puhutaan rikoksesta.

Minua naurattaa tämä mustavalkoisuus tässä asiassa: naisilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa, vaikka kuinka härnäisi ja provosoisi vierasta miestä, jonka matkaan on lähtenyt tunnin baaritutustumisen jälkeen. EI MITÄÄN tekemistä, osallisuutta tapahtumien kulkuun... ei kerrassaan mitään vastuuta itsestään ja hyvinvoinnistaan?!

myös avioliitossa tapahtuva raiskaus on aina raiskaajan syy. sinä olet nyt Isä-:n kanssa väärässä. raiskaus on aina vain ja ainoastaan raiskaajan syy. ei ole poikkeuksia.

Vaikeahan se on keskustella, jos noissa kahdessa tilanteessa ei mitään eroa näe.

minusta GB:n ja Isä-:n kannattaisi pitää nämä mielipiteensä ominaan. he edustavat marginaalista ihmisryhmää, sellaista, joka hyväksyy rikokset koska he ovat sitä mieltä, että uhri voi olla osasyyllinen raiskaukseen. toivon todella, että valtaväestö kasvattaa lapsensa siten, että kertovat raiskauksen olevan aina raiskaajan syy, ei poikkeuksia.

HYVÄKSYY?!?! |O Kuinka niin HYVÄKSYY?!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä