Varmaan useasti kysytty...

Mutta minä ikäisinä teidän muksut ovat oppineet kuivaksi.
Meidän tyttö 1v 1kk ja kerran suostunut pissaamaan pottaan.
Ei sitten millään istu minuuttia kauemmin potalla.

Kaikkea on yritetty! En usko että kouluiässä enää tarvii vaippoja, mutta pientä ressiä pukkaa kumminkin kun pikkukakkonenkin syntyy huhtikuussa ja olisi kiva jos olisi yksi vaippasankari vähemmän. :)

 
Juuri saatiin sisävaippa jäämään pois käytöstä, päivisin siis. Tyttö kaksi vuotta kolme kuukautta. Mä olin luopunut jo toivosta, olin kaikkea yrittänyt. Lahjoin tarroin ja karkein, rukoilin, hassuttelin, kiristelin hampaita ja seisoin päälläni. Eikä mitään tapahtunut. Sitten yksi ilta, kun olin lakannut tekemästä asian eteen yhtään mitään, neiti ilmoitti että äiti pissa tulee pottaan. Pissa tulee pottaan. Ja sen jälkeen ei ole kotona päivällä vaippaa tarvinnut käyttää.
 
meillä on 3v poika joka ei vieläkään ole kuiva :LOL: Mutta onneksi tuo pissaa vessaan viedessä pyttyyn Ja pienempikin on vielä aivan kokonaan opettamatta potalle...Kun sitä ei mokoma asia kiinnosta. Joten etenen lasten omilla ehdoilla. :whistle:
 
Kannattaa aloittaa pottaan tutustuminen heti kun vauva osaa istua!

Meidän 1 v 9 kk on pissannut pottaan jo yli vuoden. Toki (kesto-)vaipat
ovat meillä vielä käytössä, mutta vaipan vaihdon yhteydessä lapsi osaa siis käydä potalla itse.
 
Moi meillä on käyty jo potalla siitä asti melkein kuin oppi istumaan, säännöllisesti päiväunien jälkeen ollaan istuttu potalle, ainakin on totutellut asiaan ja joka kerta pissa pottaan tulee. Nyt ollaan vasta 1v ja 1kk. Ja pikku hiljaa edetään, mut sit kun on tosi kyseessä niin ei ainakaan vierasta asiaa :)
 

Yhteistyössä