Varmaan tosi tyhmä kysymys mutta kysynpä silti:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
Laskettu aikani on elokuun lopussa:) Ja kysymys kuuluu, mitä ootte pukenu vauvalle ku lähettä synnäriltä? Pelkään etten tiiä mitä pukea raasulle...:( Siis mitä pitää laittaa jos on lämmin...kylmä? Tää kuulostaa aika säälittävältä mutta esikoinen on, enkä oikein ole perillä vielä mistään:(

Vaikee sanoa tohon vielä mitään, kun ei osaa elokuun säitä ennustaa. Varmaan ottaisin ainakin bodyn+potkarit (siis sisävaatteet) ja sit ehkä vielä sen äp:n vanupuvun. Niin ja joku myssy ehdottomasti, säähän sopiva sellainen.

Joskus toki toi aika on jo tosi kylmääkin, sit enempi päälle. Tai jos on ihan hellettä vielä, niin en varmaan laittais tota vanupukua.

ensinnäkin mulla on 5 lasta,ja yhtä avuton olisin,ja olen aina ollut:)

katso vähän minkälainen keli,jos tämmöinen helle,niin kyllä mä silti laittaisin bodyn potkuhousut lakin,ja esimerkiksi peittoa voin pitää päällä jos tulee,kun autoon viet jne..

Mun lapsi synty heinäkuun lopulla, ja mulla oli peruspitkähihasten bodyen lisäks 'välikausihaalari' mukana.. varuiks. Ja kätilöt sano et vastasyntyneelle pitäiskin pukea se ulos. Mutta näki siellä sairaalan ulkopuolella vastasyntyneitä lyhythihasissakin..

Riippuu ilmasta, elokuun lopussa voi olla monenlaisia ilmoja. Ainakin vaippa, body, potkarit, hattu, sukat ja ilman mukaan lisänuttua/ohutta vanutäytepukua tms.

Meillä on tultu ohuessa, potkareiden ja kietaisupaidan päälle puetussa puuvillaneulepuvussa (housut, takki, sukat ja hattu) noihin aikoihin kotiin kaksi kertaa.

Meillä kaksi elovauvaa. Viileähkö sadesää ollut kotiinlähtö päivänä. Päällä ollut: body, potkarit, villapuku, tumput, tossut ja lakki. Kaukalon päälle vielä peitto autossa.

Ihanaa kun joku muukin kysyy samaa juttua. Mietin asiaa kun tuossa eilen laittelin äippäpakkauksen vaatteita kaappiin.

Siinä on se ihana ribbivillahaalari siinä uudessa pakkauksessa. Ajattelin että jos sen ottaisi vielä mukaan perussisävaatesetin ja välikausihaalarin lisäksi.

Yhteistyössä