Varmaan nolottaa jotain akkaa nyt...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja park
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

park

Vieras
Oltiin cittarin parkkialueella parkissa, minä lasten kans autossa ja mies kaupassa.jehovan todistaja oli käynyt kierroksen ja laitellut vinkkareihin julistus-lappusia.viereiseen autoon tuli nainen ja kaksi lasta,naikkonen huomas että autonsa tuulilasissa jotain lappusia ja otti ne pois ja tutkaili niitä ja samalla käännähti ja nosti meidän pyyhintä ja alkoi laittaa niitä meidän lasiin, mä ikkunasta sanoin et hei, älä nyt siihen niitä laita ja eukko säikähti ja nolostui, (ei huomannu et istuttiin autossa) ja oikein veemäisellä äänellä kiekas et ai, ootteks te laittanu nää mulle.
Mä naurahin et ei olla ja et sä niitä voi meidän lasiin pistää niin muija heitti päätään et voin mä jos mä haluun...voi vietävä, varmaan yli nelikymppinen tätyli kyseessä ja käytös kuin pikku-nassikalla...jos mä haluun.
sit läks lönkyttelee roskikselle ja mä sanoin perään et et sä vaan voi niitä toiselle laittaa,
saapui hetken päästä autolleen ja oli punanen kuin paloauto, toivottavasti nolotti oma käytös ja tuohtuneena hyppäs rattiin, ei siinä lapsille vöitä kiinni laitettu,mä odotin et ois vilkaissut meihin päin niin oisin iloisesti vilkuttanut kädellä hänelle :)
juu, ei kattonu ei eikä muistanut myös kytkintä käyttää kun pakkivaihetta rääpi päälle.
jospa sai opetuksen että ei laita "vahinkoa" noin kiertämään :)

No en kyllä ymmärrä miksi sinunkaan piti jäädä sitä jankuttamaan että et sä voi :D
Vei sentään roskiin eikä heittäny maahan. Ärsyttää tollaset tyrkyttäjät ja roskaajat.

:laugh: Tilannekomiikkaa, tosta olisi saanut kunnon naurut kun olisi heittänyt jonkun nasevan kommentin että esim: sain jo omani, mutta tuo punainen ooppeli jäi ilman joten laitappa siihen ikkunaan tuo lappu tms... tosta olisi saanut monet naurut vielä jälkeenpäin :laugh:

Mulla on hieman outo huumorintaju juu :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
No en kyllä ymmärrä miksi sinunkaan piti jäädä sitä jankuttamaan että et sä voi :D
Vei sentään roskiin eikä heittäny maahan. Ärsyttää tollaset tyrkyttäjät ja roskaajat.

en mä mitään jankannut, kun en vaan anna periksi silloin(kaan) kun olen oikeessa.

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Niin... Mä toimin joskus toisten päi. Otan toisesta autosta sakkolapun, jos ajan kieltoaluelle. Säästyn näin sakoilta

reilua :D sillon kun miehen kans ruvettiin seurustelemaan, se tuli mun luona käymään eikä raukka omistanu parkkikiekkoa. sai sakot ja kävi sitten kaupungilla, nohevana tuli että olinpa fiksu ja laitoin saman lapun takas ikkunaan niin en saa uusia sakkoja. mä kurkkasin ikkunasta että siel on muuten nyt kaks lappua... =)

Yhteistyössä