Varmaan kohta selviää, että maddyn vanhemmat surmasivat sen...

• Viestiketjun aloittaja uskomatonta touhua...
  • Ensimmäinen viesti
.
Alkuperäinen kirjoittaja surku:
Itse olen aika varma, että vanhemmilla on näppinsä pelissä. Niinhän täällä hämeenlinnassakin eräs KIRURGI surmasi 3v poikansa joskus 4,5 vuotta sitten. Tosin siististi lääkkeillä, mutta ei se koulutus mitään järkeä takaa.....
Mikä juttu tuo on. Siis miksi surmasi ihan tarkoituksella?

suvi-tuuli
koko juttu on ollut hämärä alusta asti, kieroilua joka tapauksessa. muutenkin älytöntä jos on rikas, lomailemassa isommalla porukalla (useampi perhe) tms. eikä ole mukamas mahdollisuutta hankkia lapsenvahtia...itse en luottaisi isompiinkaan lapsiin ja lähtisi itse illastamaan! hohhoi. toivottavasti kyse ei ole pedofileistä vanhemmista tms. kun joka tapauksessa tilanteesta on tehty farssi...äkkiä pienemmät joutuvat kärsimään joka tapauksessa. muistaako kukaan takavuosien amerikkalaisen lapsimissin katoamista/kuolemaa kotoaan, muistutti mielestäni kyseistä tapausta aikaste lailla?!

Mitäs jos ne olikin ne kaksoset jotka "vahingossa" surmasivat siskonsa, ja vanhemmat ei halunneet tällaista skandaalia julkisuuteen..? Kunhan vaan heitin ilmaan tällaisen vaihtoehdon.. Mielestäni myös tässä jutussa on koira haudattuna! Toivon kyllä kuitenkin että tyttö löytyy hengissä!

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Minä olen vähän miettinyt sitä, että kuinkahan paljon Maddien löytämiseksi perustettu säätiö on netonnut rahaa.

Hirveä juttu, mutta minua inhottaa se, että yksi kateissa oleva länsimaalainen valkoihoinen lapsi saa paavinkin osoittamaan myötätuntoa, kun samaan aikaan pitkin maailmaa hillitön määrä lapsia siepataan sisäelinten tai prostituution takia ilman että kukaan perään huutelee.
aivan niin.

Itse en ole kovin tarkasti koko Madelinen tapausta seurannut.
Hiukan oudolta tapaus minustakin vaikuttaa, mutta eihän meillä tai ainakaan minulla ole asiasta kuin se kuva, jonka media siitä on tarjonnut.
Kammottava ajatus, jos omat vanhemmat olisivat sekaantuneet asiaan,mutta eihän se mahdotonta ole.

Kyllähän lapsia kuolee siihen, että vanhemmat äkkipikaistuksissaan vahingoittavat heitä.

No tässä vaiheessa en usko mitään mitä lehdissä kirjotetaan tuosta.. ja muutenkin, missään ei ole varmuudella sanottu että kuoli juuri hotellihuoneeseen tai että ollut siellä kuolleena kahden tunnin ajan..

"Portugalin poliisin mukaan on mahdollista, että yli kolme kuukautta sitten siepattu brittityttö Madeleine McCann kuoli perheensä hotellihuoneessa."

"Poliisit uskovat veren olevan Maddyn verta, mutta lopullisten analyysien tuloksia odotetaan vielä."

"Ruumiin arvellaan olleen asunnossa ainakin kahden tunnin ajan."

Ja nuo siis iltalehden jutusta.

Aika uskomattomalta kuulostaa, varsinkin kun oli se juttukin siitä suomalaisesta naisesta joka oli vissiin Madden nähny siellä jossain huoltsikalla jonku miehen seurassa, voihan sekin olla fuulaa mutta voipi olla myös että eip.

lisko
Itse olen aika varma, että vanhemmilla on näppinsä pelissä. Niinhän täällä hämeenlinnassakin eräs KIRURGI surmasi 3v poikansa joskus 4,5 vuotta sitten. Tosin siististi lääkkeillä, mutta ei se koulutus mitään järkeä takaa.....
Täh? Tästä en ole kuullutkaan? Mikäs kirurgille tuli?

surku
Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
Täh? Tästä en ole kuullutkaan? Mikäs kirurgille tuli?

Asuivat mun kummitädin naapurissa. Tämä kirurgi oli yh-äiti ja hänellä jo isommat lapset aikuisiässä. Mun kummitäti puhui aina kuinka ihanan reipas ja sosiaalinen se poika oli! Tällä äidillä oli joskus aika rankkaa kaksistaan pojan kanssa. hälle tarjottiin apua, mutteiu hän sitä huolinut. Kulissit oli kunnossa ja kaikki uskoivat, että heillä menee hyvin. Eräänä päivänä tämä äiti otti töistään mukaan hiukan vahvempia aineita ja myrkytti pojan ja itsensä. Mutta voih kun ei oma annostus riitänytkään omaa henkeään viemään. Poikakin makasi 3 päivää hengityskoneessa kun tämä äiti itse tulkikin katumapäälle ja soitti ambulanssin... Poika kuoli, äiti passitettiin vankilaan.... Samaan aikaan etsittiin isompaa asuntoa ja sen enempää miettimättä käytiin katsomassa yksi kämppä, josta meille soitettiin. Voi sitä kauhistusta kun tajuttiin, et se kämppä oli just se sama, jossa äiti kuukausi sitten poikansa murhasi. EI todellakaan otettu sitä kämppää :((

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Spekulointi yleisellä keskustelupalstalla paljolti julkisuutta saaneesta tapauksesta ja kunnianloukkaus ovat kaksi eri asiaa, kuten varmasti tiedät.
Julkisuus ei silti tee tapauksen henkilöistä yleistä riistaa. Kunnianloukkausväitteet ovat todella hypoteettisia, tuskimpa asianosaiset näihin kirjoituksiin törmäävät. Käytännössä näissä kirjoituksissa on kuitenkin suorasukaisesti syytetty vanhempia murhaajiksi. Muutenkin kirjoitukset ovat olleet sangen alatyylisiä. Väittäisin että usealla muulla foorumilla vastaavat kirjoitukset olisi pistetty heti lukkoon.

vieras
Maddyn silmässä ei ole kahta väriä, vaan synnynnäinen rakennepoikkeama. Värillisessä osassa on "rako" josta mustuainen näkyy läpi. En tiedä mitä se on suomeksi; englanniksi 'coloboma'. Värillinen osa ei sikiöasteella ole kehittynyt täysin, vaan siihen on jäänyt rako.

Ks. http://en.wikipedia.org/wiki/Madeleine_McCann (ja klikkaa Biography-kohdasta 'coloboma').

Alkuperäinen kirjoittaja baby smile:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Madeleine_Mccann

tuolta löytyy ihan suomenkielistä tietoa siitä silmästä. tosta "tuntomerkkejä"
Aina täälläkin uutta oppii.. En tosiaan aiheeseen ole tutustunut, ajattelin vain heti, että sellanen väriläikkä. On meinaan monta kaveria, joilla tuollaiset läikälliset silmät on, siksi tuli ekana mieleen. Aika mielenkiintonen homma.. Miksi siepata lapsi, jolla on noin merkittävä tuntomerkki?

vieras
Mistä te löysitte sen jutun että verijälkiä löytynyt seiniltä? Mä oon selannu tota Iltalehteä ees taas eikä siellä ole kuin se juttu että poliisit on penkoneet sen Muratin puutarhaa. Vai oliko siitä vain Iltalehden nettisivuilla?

Yhteistyössä