Varmaan kohta selviää, että maddyn vanhemmat surmasivat sen...

• Viestiketjun aloittaja uskomatonta touhua...
  • Ensimmäinen viesti
menee liian pitkälle

Pientä lukituksen tarvetta tällekkin ketjulle. Esim. ylläoleva kirjoitelma täyttää ainakin omasta mielestäni kunnialoukkauksen merkit kevyesti. Ehkä Iltalehti ja maikkarin nettisivut eivät ole kunnollisia lähteitä joiden perusteella ko. juttua voitaisiin lähteä spekuloimaan. Mietittäisiin taas mitä kirjoitetaan.

[/quote]

OLEN TÄYSIN SAMAA MIELTÄ. Millä perustein te tuomitsette vanhemmat jotka tämän hetkisten tietojen mukaan ovat täysin syyttömiä tapahtuneeseen?

Mikään ei viittaa siihen että he olisivat tämän takana, spekuloidessa kylläkin saadaan aikaan vaikka mitä teorioita, mutta kuinka oikeutettua niitä on julkisesti puida?????????

Kyllä täältä nyt löytyy ihmisiä jotka ovat jo alusta asti "tienneet" ketkä syylliset ovat... Toivon että syylliset (syyllinen) löytyy mutta herjaus on asia erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja tiedoksesi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Saahan sitä kuules oman mielipiteensä sanoa, sinä harmailija!
oma mielipide ja kunnianloukkaus ovat kaksi eri asiaa, kuten varmaan tiedät.
Spekulointi yleisellä keskustelupalstalla paljolti julkisuutta saaneesta tapauksesta ja kunnianloukkaus ovat kaksi eri asiaa, kuten varmasti tiedät.

minä sanoin sitä jo silloin heti että vanhemmat tehneet sen tai olleet osallisina, tyhmempiki sen huomaa. jos se ois ollu joku pedofiili tai mu, ois ottant kaikki lapset ja miks ei he MUKA HUOMANNEET VAIKKA VIERESSÄ OLIVAT. suunniteltu juttu.

Miten mulle tulee tunne, että tekijä vois olla kuitenkin joku muu kuin vanhemmat. Joku hullu tunkeutunut sisään, tehnyt seks.väkivaltaa Maddylle ja lapsi on kuollut.. no, spekulaatiota vain. En pysty käsittämään miksi vanhemmat olis tappaneet lapsensa ja jos on ollut joku tapaturma niin miksi se pitäisi salata.

iidasaar
Alkuperäinen kirjoittaja SmaNi:
Mä pohdein sitä, kun tuossa uutisessa kerrotaan, että lapsi ollut hotellihuoneessa kuolleena mahdollisesti 2 tuntia....

Niin, eikös ne vanhemmat käyneet siellä vähän väliä katsomassa???
Miten on mahdollista olla 2 tuntia kuolleena, aika harvakseen kävivät jos yli 2 tuntiä väliä :/
Todellakin nyt alkaa juttu haiskahtaa! Jos Madeleine on kuollut hotellihuoneeseen ja olisi ollut siellä 2 tuntia kuolleena ja vanhemmat käyny puolen tunnin välein kattomassa sitä, niin... NEHÄN ON SYYLLISIÄ!! >:-(
Tiesin, että ne sen teki!!

Mi gorda bella
Mun mielestä sairainta koko hommassa on se, että vanhemmat oli jättäneet 2-ja 3-vuotiaat lapset yksin nukkumaan. Vaikkei Madelinea olis siepattu, mitä tahansa olis voinu tapahtua. Ihan sama kun me jätettäs miehen kanssa tyttö nukkumaan ja häivyttäs lähibaarin terassille..

lisko
Ajattelen että vanhemmat tavallaan kyllä vastuussatapahtuneesta, koska eivät vahtineet paremmin.Mutta tässä uudessateoriassa on mielestäni sellainen heikko kohta, että missä välissä tyttö olisi ollut sen 2 h siellä huoneessa kuolleena? Olisko vanhemmilla ollu pokkaa istua ravintolassa ja vuorotellen puolen tunnin käydä hotellihuoneessa tarkistamassa kuollutta lasta? Se kai on kiistatonta että olivat ravintolassa syömässä ja huoneessa välillä kävivät. Että tälläistä vaan mietiskelen.

perhoinen84
jos Niille on sattunut joku vahinko että maddy on menehtynyt sen takia ja pelkäävät että kaikki lapset otetaan pois jos jäävät kiinni sen takia tuollainen tilanne...

Maamikki
Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
Ajattelen että vanhemmat tavallaan kyllä vastuussatapahtuneesta, koska eivät vahtineet paremmin.Mutta tässä uudessateoriassa on mielestäni sellainen heikko kohta, että missä välissä tyttö olisi ollut sen 2 h siellä huoneessa kuolleena? Olisko vanhemmilla ollu pokkaa istua ravintolassa ja vuorotellen puolen tunnin käydä hotellihuoneessa tarkistamassa kuollutta lasta? Se kai on kiistatonta että olivat ravintolassa syömässä ja huoneessa välillä kävivät. Että tälläistä vaan mietiskelen.
Niin he väittävät käyneensä. Kuka tietää et kävivätkö...

outo vyyhti
Alkuperäinen kirjoittaja haukankatse:
Miten mulle tulee tunne, että tekijä vois olla kuitenkin joku muu kuin vanhemmat. Joku hullu tunkeutunut sisään, tehnyt seks.väkivaltaa Maddylle ja lapsi on kuollut.. no, spekulaatiota vain. En pysty käsittämään miksi vanhemmat olis tappaneet lapsensa ja jos on ollut joku tapaturma niin miksi se pitäisi salata.

millä selittyy sitten se, että lapsi ollut kuolleena sen kaksi tuntia. jos vahemmat sanojensa mukaan kävivät paikanpäällä puolen tunnin välein.

vieras
En tiiä onko ollu jo juttua mut viikonlopun lehdessähän oli et Belgiassa(?) ois nähty Madden näkönen tyttö ja nyt ootetaan dna-näytettä et onko kyseessä sama henkilö...

Maamikki
Alkuperäinen kirjoittaja outo vyyhti:
Alkuperäinen kirjoittaja haukankatse:

millä selittyy sitten se, että lapsi ollut kuolleena sen kaksi tuntia. jos vahemmat sanojensa mukaan kävivät paikanpäällä puolen tunnin välein.
No jos vanhemmat kuvittelivat et tyttö löytyy kyllä nopeasti (eivät siis ole syyllisiä) ja valehtelivat käyneensä puolen tunnin välein, ettei heitä niin pahasti syytettäisi heittellejätöstä. Et eivät siis oikeesti käyneetkään mut eivät ole osallisia katomiseen.

vieras
mietin sitäkin että jos vanhemmat ois halunneet että lapsi kuolee niin hehän ovat lääkäreitä?olisivat voineet tappaa muullakin lailla kuin siten että veri on lentänyt...mikäli kyseessä ei ole tapaturma tai "pimahdus" (joku muu)

lisko
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
No pidin itsestään selvänä että poliisi on ensimmäisenä tarkistanut että vanhemmat on olleet siellä missä ovat sanoneet olleensa. Ja että esim tarjoilija on vahvistanu sen että ovat käyneet aina tietyin väliajoin jossain.

Minä olen vähän miettinyt sitä, että kuinkahan paljon Maddien löytämiseksi perustettu säätiö on netonnut rahaa.

Hirveä juttu, mutta minua inhottaa se, että yksi kateissa oleva länsimaalainen valkoihoinen lapsi saa paavinkin osoittamaan myötätuntoa, kun samaan aikaan pitkin maailmaa hillitön määrä lapsia siepataan sisäelinten tai prostituution takia ilman että kukaan perään huutelee.

rahalla saa hepalla pääsee
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
No pidin itsestään selvänä että poliisi on ensimmäisenä tarkistanut että vanhemmat on olleet siellä missä ovat sanoneet olleensa. Ja että esim tarjoilija on vahvistanu sen että ovat käyneet aina tietyin väliajoin jossain.

mutta kuinka tarkasti heitä kuulustellaan. ja ihmisiä saa rahalla hiljaiseksi.

surku
Itse olen aika varma, että vanhemmilla on näppinsä pelissä. Niinhän täällä hämeenlinnassakin eräs KIRURGI surmasi 3v poikansa joskus 4,5 vuotta sitten. Tosin siististi lääkkeillä, mutta ei se koulutus mitään järkeä takaa.....

Yhteistyössä