Varma laihtari kikka..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuklaaMousse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Syöt juuri ennenkuin tiedät kuluttavasi. Siis älä paastoa ennen lenkille lähtöä, vaan tankkaa pikkuisen. Illalla ei tarvitse syödä kun ei yöllä kulutakaan. Opeta elimistöllesi uudestaan se luonnollinen asia, että ihminen syö elääkseen, ja syö vain tarpeeseen - ei himoihin. Opettele tunnistamaan milloin tarve kohdistuu oikeasti esim. läheisyyden kaipuuseen tai unen tarpeeseen. Ruokapäiväkirja on hyvä apu :)

Minä kamppailin ensimmäisen lapsen synnytyksem jälkeen painon kanssa, enkä saanut tiputettua kaikkia. 6kg jäi kun aloin odottamaan toista. Nyt oon saanut tiputettua tämän toisen lapsen painon pois ja aion saada myös ensimmäisen aikana kertyneet kilot pois.

Olen edelleen syönyt "roskaruokaa" mutta olen alkanut juomaan enempi vettä sekä liikun lähes päivittäin ja katson vähän ruoan määrää. En syö loppupisteeseen asti (mikä on huonoasia, aina nauttinut syömisestä). Karkit jättänyt pois.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2005 klo 14:13 Mellu kirjoitti:
antakaa mulle varma laihtari kikka..
joku muu kuin pisteiden laskenta...
mää tappelin kilojen kanssa mutta keksin että asetan itselleni ruoka ajat ja muullon en mene kaapille ja se todella TOIMII!!!!JEEE!!ONNEA SULLEKKIN :hug: :flower:

Yhteistyössä