V
vieras
Vieras
Jogurtti ei auta. Voi vitun vittu sanan varsinaisessa merkityksessä. Joo joo, apteekkiin, apteekkiin, mutta auttasko joku muu kikka.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -J-:Hei, mulla on tosiaan auttanu Molkosan-juoma. Sitä oon käyttäny sisäisesti ja ulkoisesti ja hiiva parani oireettomaksi alle vuorokaudessa ! Sillä juomalla käsittääkseni on paljon erilaisia terveysvaikutuksia, ja hiivakierteestäkin jotkut on päässeet sillä eroon.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:et kai sokerista jugurttia sinne iskenyt? mikä tahansa hapan auttaa, kokeile suun kautta puolukkamehua/karpalomehua tms.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -J-:Hei, mulla on tosiaan auttanu Molkosan-juoma. Sitä oon käyttäny sisäisesti ja ulkoisesti ja hiiva parani oireettomaksi alle vuorokaudessa ! Sillä juomalla käsittääkseni on paljon erilaisia terveysvaikutuksia, ja hiivakierteestäkin jotkut on päässeet sillä eroon.
Kiitos. Mistä sitä saa?
Alkuperäinen kirjoittaja -J-:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -J-:Hei, mulla on tosiaan auttanu Molkosan-juoma. Sitä oon käyttäny sisäisesti ja ulkoisesti ja hiiva parani oireettomaksi alle vuorokaudessa ! Sillä juomalla käsittääkseni on paljon erilaisia terveysvaikutuksia, ja hiivakierteestäkin jotkut on päässeet sillä eroon.
Kiitos. Mistä sitä saa?
Itse ostin ihan päivittäistavarakaupasta luontaistuotehyllyltä. Eikä ole edes kovin kallista, 500ml pullo maksaa n.10?. Ja riittää pitkään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -J-:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -J-:Hei, mulla on tosiaan auttanu Molkosan-juoma. Sitä oon käyttäny sisäisesti ja ulkoisesti ja hiiva parani oireettomaksi alle vuorokaudessa ! Sillä juomalla käsittääkseni on paljon erilaisia terveysvaikutuksia, ja hiivakierteestäkin jotkut on päässeet sillä eroon.
Kiitos. Mistä sitä saa?
Itse ostin ihan päivittäistavarakaupasta luontaistuotehyllyltä. Eikä ole edes kovin kallista, 500ml pullo maksaa n.10?. Ja riittää pitkään.![]()
Ja aivan järkyttävän makuista! :X
Alkuperäinen kirjoittaja mie:mikä sulla sen laukaisee? onko toistuva haitta? itellä aikanaan oli raskauden aikana, ja kondomin käytöstä johtuvaa, nykyisin ei enää riesana, siihen ei mikään sen isommin auttanut
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Laita piimää, se on paljon parempi kuin mikään luonnonjugurtti! Hoidan oman hiivani aina piimällä pois!