Hiiva iski ja kutiaa niin, että järki lähtee.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei, mulla on tosiaan auttanu Molkosan-juoma. Sitä oon käyttäny sisäisesti ja ulkoisesti ja hiiva parani oireettomaksi alle vuorokaudessa ! Sillä juomalla käsittääkseni on paljon erilaisia terveysvaikutuksia, ja hiivakierteestäkin jotkut on päässeet sillä eroon.

Alkuperäinen kirjoittaja -J-:
Hei, mulla on tosiaan auttanu Molkosan-juoma. Sitä oon käyttäny sisäisesti ja ulkoisesti ja hiiva parani oireettomaksi alle vuorokaudessa ! Sillä juomalla käsittääkseni on paljon erilaisia terveysvaikutuksia, ja hiivakierteestäkin jotkut on päässeet sillä eroon.

Kiitos. Mistä sitä saa?

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
et kai sokerista jugurttia sinne iskenyt? mikä tahansa hapan auttaa, kokeile suun kautta puolukkamehua/karpalomehua tms.

Luonnonjogurttia. Puolukkaa söin eilen, ei tehoa. On tää kyllä niin paskamainen vaiva.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kiitos. Mistä sitä saa?

Itse ostin ihan päivittäistavarakaupasta luontaistuotehyllyltä. Eikä ole edes kovin kallista, 500ml pullo maksaa n.10?. Ja riittää pitkään. :)

Kiva jos minusta oli apua. :) Hiivatulehdus on aivan helvetillinen vaiva kun se oikein pahaksi pääsee! Vielä semmonen tuli mieleen, että jos tuota Molkosania haet ja sitä laimennettuna voit vaikka pumpulilla sivellä ulkoisesti desinfioimaan ihoa, niin sen jälkeen kannattaa jotain rasvaa (esim. bepanthen) laittaa myös niin ärtynyt iho rauhoittuu paremmin. Kutinakin väheni ainakin mulla ihan heti.

Kiitos. Mistä sitä saa?

Itse ostin ihan päivittäistavarakaupasta luontaistuotehyllyltä. Eikä ole edes kovin kallista, 500ml pullo maksaa n.10?. Ja riittää pitkään. :)

Ja aivan järkyttävän makuista! :X

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kiitos. Mistä sitä saa?

Ja aivan järkyttävän makuista! :X

Joo ei se kyllä mitään herkkua ole. :D Mutta tarpeeks kun laimentaa veteen niin ei sitä hirveesti maista.

mikä sulla sen laukaisee? onko toistuva haitta? itellä aikanaan oli raskauden aikana, ja kondomin käytöstä johtuvaa, nykyisin ei enää riesana, siihen ei mikään sen isommin auttanut

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
mikä sulla sen laukaisee? onko toistuva haitta? itellä aikanaan oli raskauden aikana, ja kondomin käytöstä johtuvaa, nykyisin ei enää riesana, siihen ei mikään sen isommin auttanut

Tää on toinen kerta elämässäni. Ei ole siis kovin toistuva haitta. Kuukautiset loppui, ja hiiva iski.

Yhteistyössä