värillä on väliä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Pakko purkaa. Olen 6vuotiaan tummaihoisen tytön yh äiti. Olen tässä vähän niinkun haku päällä ollut parin vuoden verran ja olen pari oikein lupaavaa tyyppiä tavannut. Mutta siinä vaiheessa,kun he saavat tietää,että tyttäreni onkin tumma,he lähtevät karkuun. Miksi ihmeessä näin. Onko heille sitten liiaksi kunnian pääle,että kadulla kävellessä kaikki heti huomaavat,ettei tyttö voi olla tämän miehen lapsi? Muuta selitystä en nyt oikein keksi. Toinen heistä ehti tavata tyttöni ja käytös muuttui heti. Minä en sitten vissiin koskaan saa suomalaista miestä? Vaikka väliäkö tuolla jos tuommoisia ovat, minä olen täysin värisokea ihmissuhdeasioissa.

Sun kohdalle on vaan osunut vääränlaisia miehiä. Sellaisia, joiden miehinen itsetunto ei vaan kestä sitä, että naisella on ollut ulkomaalainen mies, ja siitä on vieläpä lapsi todisteena.

No ajattele niin, että kun löytyy se mies joka ei tuollaisesta välitä niin se varmaan on sitten "se oikea" =) :heart:
Tosimies ei piittaa vaikka lapsi olisi minkävärinen tai näköinen, oma tai vieras!

No ottihan se Nicke Lignellkin vaimon, jolla oli tummahipiäinen tytär ja olen lukenut jostain haastattelusta, että se oli nimenomaan tytär itse, joka oli jossain kahvilassa tehnyt tuttavuutta pikkuisena taaperona Nicken kanssa ja seurustelu alkoi siitä. :D

Kyllä jotkut miehet varmaan sitäkin miettii, että kaikki huomaisi, ettei lapsi ole hänen. sitten joku voi myös muodostaa sinusta jonkun kummallisen käsityksen sillä perusteella, että sulla on ollut suhde tummaan mieheen.
kaikenlaista tämmöset mahdolliset miesystävät voi ajatella, mutta ajattele, mikä onni sulle, että sulla on tuommoinen tutka (kuin tyttäresi) pösilöiden varalle. :hug:

Ihaniakin miehiä on olemassa ja huonoa ei kannata edes harkita.

Hyvähän se on et heti osottavat luonteesna,kun että oltais ehditty vuosia seukata ja sit sanoo jossain vaiheessa et kyllä tuo sun neekerityttös on rasittava..(tai mistäs tietää vaik sanoskin myöhemmin...)
Mutta onhan niitä adoptoitujakin lpsia niin miksi se olisi sitten eri asia...siis väri,eri asia tiestysti ettei tämä lapsi ole miehen milläänlailla,ymmärrätte mitä ajan takaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no totta puhuen en mäkään ottais semmosta naista..

kerrohan perustelu? jos siis naisen kassa mennyt alkuun hyvin, ja heti tiesit että hänellä on lapsi?
(en siis ensitreffeillä huuda et hei mulla on tumma tyttö, kun sillä ei tosiaan pitäis olla väliä vaikka ois sininen)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no totta puhuen en mäkään ottais semmosta naista..

kerrohan perustelu? jos siis naisen kassa mennyt alkuun hyvin, ja heti tiesit että hänellä on lapsi?
(en siis ensitreffeillä huuda et hei mulla on tumma tyttö, kun sillä ei tosiaan pitäis olla väliä vaikka ois sininen)

Meillä on tumma poika (adoptio tausta), jotenkin aina tuntuu pahalta kun kuulee tuollaisesta syrjimisestä. Haleja ja voimia, kyllä se ihana fiksu mies vielä löytyy!

Yhteistyössä