Varhaisultrasta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinne haluava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kävin yths:llä joskus 6+ viikolla muistaakseni. Maksoi sen perus muutaman euron. Mut siellä olikin ihana lääkäri joka sanoi että saa koska vaan tulla. En tiedä onko tollasia muualla. Ja mulla oli kyllä huoli keskenmenosta. Eli sen verukkeella pääsin.
 
mä pääsin varhaisultraan sairaalaan kovien mahakipujen vuoksi viikoilla 6. Viikoilla 7+3 kävin taas jollon valitettavasti todettiin sikiön kehitys loppuneeksi. Tyhjennys tehtiin lääkkeillä
 

Yhteistyössä