Varhainen plussa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hätähousu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hätähousu

Vieras
Onko muita jotka tehneet raskaustestin aikaisessa vaiheessa ja plussa tullut? Onko mennyt kaikki hyvin? Itse hätähousuna testasin tänään, kp 26 / rv 3+4 ja haalea plussa tuli! Ei mikään haamu, ihan selvästi tuon erottaa mutta on vaaleampi kuin testiviiva. Ihan testiajan puitteissa tuli, kyseessä apteekin oma testi. Muutaman päivän päästä testaan uudelleen, jos ei tätiä näy... Kemiallista kun pelkään. Takana yksi km huhtikuussa, ja siksi megapaniikki!

Kun aloin odottaa toista lasta testasin kolme päivää ennen kuukautisten alkua. Olin niin varma raskaudesta. Haaleaa plussaa näytti. Testasin uudelleen sinä päivänä kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa ja oli vahva plussa. Nyt tuo lapsi on 1v.

Tsemppiä!

Kiitos rohkaisevasta vastauksesta! Mulla kierrot heitelleet 26-36 päivää, edellinen kierto oli 28päivää. Mulla on siis toivoa :) Testaan perjantaina uudestaan, tulen sitten kertomaan miten kävi.

Mulla plussa(t) tuli myös rv 3+4 ja oli ihan selkeitä vaikka vaaleampia kun kontrolliviiva. Aiemminkin voi plussan saada jos on ovulaatio ollut normaalia aiemmin.

Mulla takana myös kemiallisia raskauksia, joista testissä näkyi hailakka haamu eli paljon haaleampi mitä nyt noi oikeat plussat.

Uskaltaisin onnitella ;)

Ohdis 13+4

mulla taas näkyi tooosi haamu vasta n. 1,5 sen jälkeen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa... Sitä siis piti tihrustaa miehen kanssa kaikenlaisten valojen alla joka kulmassa, että voi kuvitella siinä edes olevan mitään... Uusinta testi vielä tuosta muutaman päivän kuluttua vasta näytti haaleaa viivaa. Hyvin pirteä 1,5 vuotias tuossa selän takana nyt yhä kummittelee. :) Eiköhän se siis ole aika postitiivinen merkki jos saat plussan jo noinkin ajoissa! :) (Mulle varmaan ois kaikki ennustanut, että kesken menee, kun oireitakaan ei ollut... En tosin onnekseni ollut silloin vielä kekannut näitä netti keskusteluja, joihin oisin eksynyt asiaa konsultoimaan...) Nyt pukkaa jo toista ja hitaasti ilmestyi tämäkin haamu, vaikkakin hieman nopeampaa kuin esikoisesta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja hätähousu:
Onko muita jotka tehneet raskaustestin aikaisessa vaiheessa ja plussa tullut? Onko mennyt kaikki hyvin? Itse hätähousuna testasin tänään, kp 26 / rv 3+4 ja haalea plussa tuli! Ei mikään haamu, ihan selvästi tuon erottaa mutta on vaaleampi kuin testiviiva. Ihan testiajan puitteissa tuli, kyseessä apteekin oma testi. Muutaman päivän päästä testaan uudelleen, jos ei tätiä näy... Kemiallista kun pelkään. Takana yksi km huhtikuussa, ja siksi megapaniikki!

Kyllä se plussa sitten on. Itse sain myös noin samoilla viikoilla haamun :) Onnea! :)

Lupasin tulla kertomaan miten kävi. Kyllä Clearbluekin antoi tänä aamuna selkeän raskaana-vastauksen, joten uskottava se on! Vielä pitkä taival tietysti edessä, toivottavasti vaavi selviää koitoksista.. Kiitos teille!

Yhteistyössä