kokemuksia odottajat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muumi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muumi

Vieras
kuinka nopeasti teillä on haamu muuttunut plussaksi?
tein apteekin raskaustestin lauantaina kp 32/29 ja haalea plussa tuli. tänä aamuna tein uudestaan apteekin raskaustestillä kp 36/29 ja edelleen yhtä haalea plussa tuli.. onkohan joku vikana, kun plussa ei vahvistu? kertokaa omia kokemuksia. kiitos, täällä hermoromahduksen partaalla... =)

Mulla tuli apteekin testillä hyvin haalea plussa kp 33/30 ja kaks päivää myöhemmin täysin selkeä plussa Clear blue -testillä. Sun ei kannata vielä huolestua, toisilla naisilla kestää aikansa ennen kuin elimistö tuottaa tarpeeksi raskaushormonia, että plussa vahvistuisi. Kokeilet muutaman päivän päästä uudestaan tai jos haluat varmuuden heti, niin menet terveyskeskukseen verikokeeseen.

kiitos vastanneille =) löysin vanhan ketjun, jossa joku sanoi, että apteekin raskaustestillä olis yleistä.. tiedä sitte. tuli vaan heti se mieleen, ettei siellä mikään kasva eikä kehity, kun hormonin määrä ei nouse... =(

Mä sain itse viikko menkkojen myöhässäolon jälkeen haalean plussan (apteekin testi), tein myös toisen testin ja siitä kans haalea plussa. Odottelin viikon ja sainkin sitten tosi selkeän plussan. Ja raskaana ollaan, viikkoja 8+6 :)

Haaleakin plussa tarkoittaa aina sitä että on raskaana. Onnea!

Yhteistyössä