Varhainen keskenmeno??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyyh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyyh

Vieras
Tänään rv 5+4, ja aamulla alkoi verinen vuoto. Ensin vain vähän vessassa käydessä, mutta päivällä piti laittaa ihan sidekin.. Neuvolaan soitin, ja eiväthän he siellä oikein mitään voineet sanoa. Käskivät mennä sairaalaan, jos tulee kovia kipuja, tai vuoto on todella runsasta. No, kipuja ei juuri ole, tai alaselkää vähän juimii, ja vuotokin on vähän rauhoittunut. Mutta mitäs minä nyt sitten teen?? Olisi kiva saada selvyys tähän hommaan, eli menikö kesken vai ei..

Kyllä sen keskenmenon erottaa, verta tulee melko reilulla kädellä ja melkosten hyytymien kanssa ja mulla itsellä ainakin usean päivän ajan..

Toivottavasti tuo on sitä kuuluisaa alkuraskauden harmitonta vuotoa.. :hug:

Ei sitä voi noilla viikoilla vielä sanoa. Jos nyt ihan menkkamainen vuoto on, niin sitten todennäköisesti, mut se ei toimenpiteitä vaadi. Ei se auta kuin oottaa, ikävä kyllä.

Ikävää:( Itselleni tuli keskenmeno suunnilleen noita main ja tosiaan ei mitään apua neuvolasta tai muualta. Minulla vain tihkutti sitä verta joka päivä vähän noin kaksi viikkoa ja itkin silmät päästäni. Yksityisellä kävin hcg:n tarkistamassa ja oli vain 19 eli ei ollut vauvaa tulossa. Sen jälkeen menkat tuli reilun viikon ja todella runsaina. Tämän jälkeen oli yhdet menkat jonka jälkeen tulin raskaaksi ja odottelenkin pian syntyväksi. Toivoin niin sen olevan harmitonta silloin aluksi, mutta muistan sen tunteen viime vuoden huhtikuulta:( Neuvolat, lääkärit ja kaikki soitin läpi ja en voinut kuin odottaa ja odottaa.

Yhteistyössä