J
jippis123
Vieras
Olin maanantaina laparoskopiassa ja vasemmasta munasarjasta poistettiin aika iso kysta. Toipuminen on mennyt muuten hyvin, mutta jälkivuoto emättimestä alkoi keskiviikkona. Pääsin siis tiistaina kotiin ja vielä tällöin vuotoa ei juurikaan ollut. Keskiviikkona siis alkoi vasta, kun pääsi kunnolla liikkumaan. Olenkin nyt huolissani, kun vuoto ei ole vieläkään edes yhtään vähentynyt (tänään siis perjantai). Sitä tulee eniten vessassa käydessä, mutta ei joka kerta. Pinnistäessäni sitä tulee eniten, mutta myös siteeseen tiputtaen vähän. Veri on kirkasta ja vähän klönttimäistä.
Haluaisinkin kuulla kokemuksianne laparoskopian jälkeisestä vuodosta. Eli kauanko on kestänyt ja miten runsasta se on ollut? Osaatteko sanoa, mitä tälle tehdään, jos vuoto ei lopukaan? Pelkään, että joudun taas sairaalaan tai jotain. Olen ihan hermona asiasta, joten olisi kiva kuulla toisten kokemuksia!
Haluaisinkin kuulla kokemuksianne laparoskopian jälkeisestä vuodosta. Eli kauanko on kestänyt ja miten runsasta se on ollut? Osaatteko sanoa, mitä tälle tehdään, jos vuoto ei lopukaan? Pelkään, että joudun taas sairaalaan tai jotain. Olen ihan hermona asiasta, joten olisi kiva kuulla toisten kokemuksia!