Kemiallinen vai varhainen keskenmeno??

Hei, toivottavasti osaatte kertoa minulle vastauksen kysymykseeni!

Torstaina, joka oli kp 35, sain hailakan plussan apteekin r-testiin ja samana päivänä plussa tuli myös verikokeesta. Pienen pientä rusehtavaa tuhruttelua oli torstaita edeltävästi ja vähän sen jälkeenkin.

Sitten eilen perjantaina tuhruttelu muuttui todella runsaaksi ja punaiseksi, kivutkin on ihan kuin menkoissa, vuoto jatkuu yhä. Suomeksi sanottuna on siis kuukautiset. Tänään lauantaina testi on pelkkä nega.

Verikokeeseen ainakin luotan aika hyvin, eli jotain tuolla alakerrassa on tapahtunut, mutta mitäköhän se sitten oli? Veikkaan kemiallista..? Jos olisi ollut varhainen keskenmeno niin luultavastihan testissä olisi tänä aamuna vielä joku pikkuhaamu näkynyt?

Sen takia tätä vaan tiedustelen, että voinko nyt jatkaa elämää ja yrittämistä ihan kuin ennenkin vai täytyykö käydä lääkärillä toteamassa paikat tyhjiksi tai jotain vastaavaa?

Kiitos tuhannesti jos joku tähän viitsisi vastata :confused:
 
Hei. Minullakin epätietoisuus, oliko minulla kemiallinen raskaus vai varhainen km ja miten tästä voi jatkaa eteenpäin yrittämisen suhteen.

Tein positiivisen raskaustestin tasan viikko sitten maanantaina (vkl tuli hailakoita haamuja, mitä en uskonut), viiva oli haalea, mutta alkoi vahvistumaan jo iltaa kohti. Testasin tiistainakin aamuin illoin ja viiva avhvistui, ke aamuna taas hieman vahvempi ja digillä "raskaana 1-2". Dpo oli tuolloin joko 19 tai 14, en ole aivan varma. Olimme todella onnellisia. Tärppäsi eka yrittämällä. Imetän vielä 7kk vauvaa, joten samantien tärppi hieman yllätti. Lauantaina tein vielä huvikseen yhden r-testin ja viiva oli vahvuudeltaan vain samaa luokkaa kuin keskiviikkonakin ollut.. aloin huolestua. Sunnuntai aamuna (rv5+1) ed. menkoista) alkoi tuhruttaa, kävin verestä hcg:n otattaa ja arvo4, kesken siis meni. Vuoto alkoi vasta tänään kunnolla. Myöhään eilen illala tuli yksi iso hyytymä ja yöllä ei mitään. Suru toki on iso, koska viikon ehdin jo raskaana olla. Toisaalta hyvä, että meni nyt, eikä vaikka kuukauden kuluttua. Rintamaito minulta loppui lähes kokonaan, jo ennen plussaa alkoi hyytymään.. eikä taida enää nousta uudestaan.

Itsekin mietin, pitääkö tässä odottaa vai saako yrittää uudestaan. Verestä kuitenkin hcg poistunut verikokeen perusteella noepasti, niin eikö kohtukin nyt tyhjene itsekseen? Vaatiiko lääkärissä käyntiä tmv.? Se ihmetytti, miten lauantaina oli vielä testi positiivinen kotona ja sunnuntaina verest negatiivinen, ilman vuotoa.. noh, nää on mysteerejä kaikinpuolin, miks pitää käydä edes. Ehkä minun elimistö ei ollut vielä valmis uuteen raskauteen ja kävi näin. Hyväksyn sen kyllä ajallan, pian varmaan, nyt tuntuu vielä pahalta. Ja onko minulla nyt kp1, kun vuoto alkoi??

Kiitos jos joku vastaa todella.. =)
 

Yhteistyössä