varatun miehen rakastajatar, ikuisestiko...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamita"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamita"

Vieras
Olen ollut 2v suhteessa varatun miehen kanssa. Olen häneen rakastunut, ja haluaisin että suhteestamme tulisi jotain muuta kuin pelkkää säätöä. Hän on kuitenkin vielä avovaimonsa kanssa yhdessä 9 vuoden jälkeen. Avovaimo ei ilmeisesti aavista että häntä petetään säännöllisesti. Haluaisin aina katkeruuttani joskus paljastaa tälle, mitä hänen miehensä tekee hänen selkänsä takana. Mies ei ole osoittanut mitään aikomusta jättää häntä. Tuleeko hän ikinä tekemään sitä? Ja kannattaako minun edes kuvitella mitään vakavampaa suhdetta tämän miehen kanssa, vai onko salasuhteesta kehittynyt parisuhde jo tuhoon tuomittu? Tiedan, etta minun pitaisi lopettaa suhde, mutta se on helpommin sanottu kuin tehty.

No jos olisi jättänyt niin olisi jättänyt jo. Ja jos kerrot vaimolle, niin tuskin se mies sua siltikään valitsee mutta ainakin saisit jutun todennäköisesti loppumaan. En käsitä, miten hemmetissä kukaan itseään kunnioittava tai täysipäinen nainen edes alkaa suhteeseen varatun miehen kanssa ja sitten vielä kehtaa vinkua että tämä ei jätä avovaimoaan/vaimoaan? Niin makaat kuin petaat. Jos jollain olisi tuossa kuviossa aihetta olla katkera, niin sillä avovaimolla. Hanki nainen elämä.

Jos mies jättää vaimonsa "sun takia" niin todennäköisesti ottaa kuitenkin taas uuden sivusuhteen teidän suhteen rinnalle :( näin se vaan on.
En luottaisi mieheen tippaakaan. Ansaitset paremman vaikka toinen nainen oletkin .

Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa että mies ei tule avovaimoaan jättämään. Jos heillä ei ole edes lapsia, niin miten hän perustelee sinulle että on sinuun rakastunut, mutta silti vaan on avovaimonsa kanssa?

Tulen aina suruliseksi näistä aloituksista. Alkaa miettimään miksi ihmiset alentuvat loukkaamaan puolisoaan tällasin keinoin?
Mutta itse halusin tietää/haluaisin tietää edelleenkin jos joskus noin vielä kävisi. Tuli se tieto sitten mitä kautta tahansa.

ei ole lapsia, mutta yhteista omaisuutta kyllakin. Han on kuvaillut heidan suhdettaan "tasapaksuksi" kaverisuhteeksi, ja seksielamaa heilla ei ilmeisesti juuri olekaan. Mutta ei se maidankaan suhde pelkkaa seksia ole, meilla on hyvin paljon muutakin yhteista, ja olemme useita kertoja tavanneet harrastamatta seksia. Mutta olen nyt pohdinnan jalkeen paattanyt lopettaa suhteen, tai ainakin pitaa sen kaveritasolla.

Eiköhän meistä useimmilla parisuhde ole aika "tasapaksua". Sitä kutsutaan arjeksi. Fiksuimmat meistä sietävät sitä, jopa nauttivat siitä. Epäkypsemmät eivät kestä, vaan he tarvitsevat kakenmaailman virikkeitä ja buustereita. Esim. rinnakkaissuhteita.

Arvostelijat voi sivuuttaa kun ei tunteille mitään voi. Usein naisena ei suhdeasioita järjellä osaa päättää. Puolet vapaidenkin kanssa alkaneista on suhteen aloittaneet tunnesyistä. Siksi kunnon miestä ei löydä, kun ne ei vaan sytytä aina.

Tiesitkö suhteeseen mennessä miehen olevan varattu? Miten ja missä vaiheessa mies alkoi sua kiinnostaa? Itse olin jo koukussa kun sain vasta tietää. Suhdehan tuli. Olisi kiva kuulla kokemuksia muilta ja ak:lta tunteiden ja järjen tepposista nimenomaan varatun kanssa suhteen aloittamisesta. Mihin se on perustunut?

Arvostelijat voi sivuuttaa kun ei tunteille mitään voi. Usein naisena ei suhdeasioita järjellä osaa päättää. Puolet vapaidenkin kanssa alkaneista on suhteen aloittaneet tunnesyistä. Siksi kunnon miestä ei löydä, kun ne ei vaan sytytä aina.

Tiesitkö suhteeseen mennessä miehen olevan varattu? Miten ja missä vaiheessa mies alkoi sua kiinnostaa? Itse olin jo koukussa kun sain vasta tietää. Suhdehan tuli. Olisi kiva kuulla kokemuksia muilta ja ak:lta tunteiden ja järjen tepposista nimenomaan varatun kanssa suhteen aloittamisesta. Mihin se on perustunut?

Tunteille ei ehkä voi mitään, mutta suhteeseen ei ole pakko ruveta varatun kanssa, siihen mitä tekee, voi hyvinkin vaikuttaa.

Ap, en oikein usko, että mies jättää vaimoaan siun takia, aikaa tuossa olisi jo ollut jättämiseen, jos haluasi.
Tai jos jättäisikin vaimonsa, niin siulle saataisi käydä samalla tavalla, mies etsisi sivusuhteen ja pettäisi sinnuu, kun arki ja parisuhde olisi tasapaksua.
Tuskin tuon tyylinen mies muuttaisi peliään siunkaan kanssa.

Viimeksi muokattu:
Mies ei tule jättämään puolisoaan. Sinä joko tyydyt siihen mitä teillä on, tai lopetat suhteen. Äläkä missään nimessä mene katkeruuttasi tilittämään miehen puolisolle mitään!!!

Kun sain tietää, että tapailen varattua miestä, tein heti selväksi, että ei sovi. Mies mietti muutaman viikon ja jätti tyttöystävänsä. Tosin hän oli sitä jo suunnitellut aikansa eli minun tapaaminen oli vain viimeinen naula arkkuun.

MUTTA... huikean rakkaustarinan ja romanttisen höpän söpöstämä alkutaival on takana. Useiden vuosien parisuhde, lapset, velat ja omaisuus tai edes edelleen kukoistava romantiikka ja miehen tunteiden selvä näkyminen ei vie pelkoa pois. 'Entäs' jos on omassa mielessä muuttunut muotoon 'kun' hän löytää minuakin paremman ja ihanamman ja rakkaamman. Eli en voi suositella yhdellekään toiselle. Anna olla, löydät jonkun toisen, vapaan ja tavoiteltavan!

"Tiesitkö suhteeseen mennessä miehen olevan varattu? Miten ja missä vaiheessa mies alkoi sua kiinnostaa?"

En tiennyt, han teki aloitteen ja pian taman jalkeen selvisi, etta han oli varattu. Silloin olin jo ihastunut, ja uskottelin itselleni, etta tasta kehittyy jotain vakavampaa. Alusta lahtien olen antanut hanelle ymmartaa, etta tama ei ole hyvaksyttavaa, mutta heikkous on voittanut ja aina olen antanut periksi ja tavannut hanet taas... vaikka kuinka sattuu. Hanen avovaimonsa puolesta en voi olla pahoillani, kun en ole heidan suhteestaan vastuussa.
Mies ei myoskaan ole mikaan tyypillinen "pettajatyyppi", jos edes sellaista on olemassa. Olette kuitenkin todennakoisesti oikeassa, jos me paatyisimme yhteen han hankkisi ennemmin tai myohemmin uuden raikkaan rakkauden meidan rinnalle, koska kerran pettaja on aina pettaja.

Yhteistyössä