V
vierailija
Vieras
Mä tapasin muutama viikko sitte terassilla miehen, katselin sitä siinä ja lähdettiin kaverin kans siitä toiseen paikkaan. Tää mies ilmesty sinne ja juteltiin sen kans. Vietettiin yö yhdessä ja aamulla se halus mun numeron. Mies on kuitenkin varattu, mutta puhuu paljon avovaimostaan miten ei lasten takia eroa ja jos heillä ei olis lapsia niin eivät olis yhdessä. Mies ei asu mun kanssa samalla paikkakunnalla. Mies on soittanut mulle muutaman kerran ja ollaan juteltu lähes kaikesta. Mä en edes pidä kännykkään puhumisesta, mutta helposti voin tän miehen kans tunninki puhua. Mä ite en oo soittanu kertaakaan ja ollaan puhuttu aika perusjuttuja kun ei tunneta vielä juurikaan enkä tiedä kannattaako. Mies on kyllä halukas näkemään ilmeisesti vielä, mutta musta tuntuu kurjalta tän avopuolison vuoksi.
Mä oon nyt ajatellut ettei juttelu oo paha, mutta huomaan kyllä ihastuneeni jo mieheen.
Järkevintä olis varmaan lopettaa vastaaminenkin jo tässä vaiheessa.
Mutta musta ei oo tuntunut tältä aikoihin. Tää on ihan ku teiniaikojen ihastuminen, mutta silti niin väärin.
Tai ainakin väärin jos näen vielä miestä.
Oli kai se yhteinen yökin, mutta sekin oli miehen aloitteesta ja siinäkin suhteessa toimi. Kaikkien kanssa ei nyt vaan seksi toimi ja hänen kans kyllä.
Mä en kyllä tiedä uskoako miehen puheita, vaikka hänestä tulee muuten tosi luotettava kuva. Hän on semmonen ihanan tavallinen mukava mies. Ainoa harmi on, että on varattu. Jotenkin mä tiedän että mä olen lopulta se joka särkee sydämensä.
Huoh.
Mä oon nyt ajatellut ettei juttelu oo paha, mutta huomaan kyllä ihastuneeni jo mieheen.
Järkevintä olis varmaan lopettaa vastaaminenkin jo tässä vaiheessa.
Mutta musta ei oo tuntunut tältä aikoihin. Tää on ihan ku teiniaikojen ihastuminen, mutta silti niin väärin.
Tai ainakin väärin jos näen vielä miestä.
Oli kai se yhteinen yökin, mutta sekin oli miehen aloitteesta ja siinäkin suhteessa toimi. Kaikkien kanssa ei nyt vaan seksi toimi ja hänen kans kyllä.
Mä en kyllä tiedä uskoako miehen puheita, vaikka hänestä tulee muuten tosi luotettava kuva. Hän on semmonen ihanan tavallinen mukava mies. Ainoa harmi on, että on varattu. Jotenkin mä tiedän että mä olen lopulta se joka särkee sydämensä.
Huoh.