Jos varattu ihminen lähestyy sinkkua, niin mitä väärää sinkku tekee jos lähtee leikkiin mukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinkkuäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24217463]Mitä kiinnostavaa on pettäjässä... kertoo lähinnä paskasta luoneesta? Syyksi ei nyt kelpaa ilkeä vaimo :D[/QUOTE]

Hyvännäköinen ja seksikäs. Toivon mukaan myös hyvä sängyssä. En mä muuta kaipaa, en mä mitään parisuhdetta kaipaa. Varattu mies on siinä mielessä hyvä ja helppo tapaus, että eipähän jää nurkkiin lojumaan ja kitisemään vaan palaa seksin jälkeen puolisonsa luokse.

[QUOTE="what";24217641]Kohtele toisia niinkuin toivoisit itseäsi kohdeltavan. Olisi kyllä reilua ensin lopettaa suhde kunnolla kuin aloittaa uutta. En millään usko että nainen joka ottaa varatun miehen kunnioittaa itseään todella.[/QUOTE]

Minä käsitin, että ei ap mitään suhdetta edes halunnut? Kyllä se vastuu mun mielestä on puhtaasti sillä miehellä ja sinkku tekee mitä haluaa. Ja minä en ole sinkku, vaan parisuhteessa ja jos mun mies jonkun naisen mukaan lähtee niin aivan sama mulle, onko se sinkku, varattu tai ihan mitä vaan siltä väliltä, se on vastuussa vain itsestään, mies on vastuussa minulle.

Itsellä tulisi moraali vastaan jos tietäisin toisen olevan varattu...
Juu eihän sinkkuna olekkaan kenellekkään vastuussa,mutta kyllä mulla ajatuksiin hyppäisi vaimo ja mahdolliset lapset ja siihen tyssäisi..en tekisi toiselle sellaista jota en haluaisi itselleni tehtävän!!!!

[QUOTE="vieras";24217435]Mun moraalikäsityksen mukaan on melko väärin tietoisesti osallistua sellaiseen toimintaa joka loukkaa jotakuta syvästi, jossa sitä yhtä ihmistä siis petetään ja sille valehdellaan. Vaikka en sitä ihmistä tuntisikaan.[/QUOTE]

Moraalikäsityksen pitäisi olla jokaikisellä ihmisellä juuri tuollainen. Maailma olisi paljon parempi paikka! Miettikää miten paljon onnellisemmin asiat menisivät kun edes jollain olisi järkeä päässä ja muutakin kuin himo.

Varatun yrittäjän höyryt ja kiinnostus ulkopuoliseen katoaisi, kun hän ei saisikaan vastakaikua. Ja se kiinnostuksen kohde ei tulisi kenenkään suhteen väliin kun hillitsee itsensä.

[QUOTE="a p";24217644]Hyvännäköinen ja seksikäs. Toivon mukaan myös hyvä sängyssä. En mä muuta kaipaa, en mä mitään parisuhdetta kaipaa. Varattu mies on siinä mielessä hyvä ja helppo tapaus, että eipähän jää nurkkiin lojumaan ja kitisemään vaan palaa seksin jälkeen puolisonsa luokse.[/QUOTE]

Entäs seksisuhde sinkun kanssa ?
Kun molemmilla on tiedossa,että pelkkää seksiä,ei mies jää nurkkiin lojumaan ja kitisemään vaan homma toimii.

Miusta varatun kanssa tulee ongelmia ja loukkaat varatun kanssa hänen puolisoa ja parisuhde saattaa kääntyä huonoon suuntaan ja kohta onkin mies vapaa pyörimään sun nurkissa kitisemässä.
Eikö sulle tule omantunnon tuskia yhtään ?
miun moraali ja omatunto ei sallisi varatun kanssa panemista.
Entä jos joskus sulla on parisuhde ja siulle kävis samalla tavalla?

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja järki saisi voittaa;24217697:
Moraalikäsityksen pitäisi olla jokaikisellä ihmisellä juuri tuollainen. Maailma olisi paljon parempi paikka! Miettikää miten paljon onnellisemmin asiat menisivät kun edes jollain olisi järkeä päässä ja muutakin kuin himo.

Varatun yrittäjän höyryt ja kiinnostus ulkopuoliseen katoaisi, kun hän ei saisikaan vastakaikua. Ja se kiinnostuksen kohde ei tulisi kenenkään suhteen väliin kun hillitsee itsensä.

Pyh ja pah! Jos on pettäkseen niin kyllä se sen kumppanin siihen hommaan löytää! Jos ei sitten muuten niin valehtelemalla olevansa sinkku...

[QUOTE="a p";24217644]Hyvännäköinen ja seksikäs. Toivon mukaan myös hyvä sängyssä. En mä muuta kaipaa, en mä mitään parisuhdetta kaipaa. Varattu mies on siinä mielessä hyvä ja helppo tapaus, että eipähän jää nurkkiin lojumaan ja kitisemään vaan palaa seksin jälkeen puolisonsa luokse.[/QUOTE]

Mihin oma puolisosi on karannut, kun ei ole nurkissa pyörimässä?

Yleisen moraalikäsityksen vastaista tuo ehkä on, mutta onko teko oikeutetumpi silloin, jos henkilö mielestään kuitenkin toimii oman moraalinsa mukaisesti? Että henkilö kokisi, että sinkkuna voi huoletta käydä laittamassa varattua miestä mennen tullen.

Näitä on aina vähän vaikea miettiä. Itse kuitenki näkisin em. ratkaisun jossain määrin itsekkäänä siksi, että ei ihan täysin taaskaan päästä toisen tunnemaailman tasolle ja osata asettua siihen paskaan tilanteeseen, kun tajuat miehesi/vaimosi pettävän sinua nyt vaikka sen sinkun kanssa.

Vaikka avo- ja avioliitot julistettaisiin määräaikaisiksi, ei se poista silti ihmisten tunteita. Suurin osa tuntee pettymystä, surua, vihaa, katkeruutta ja masentuneisuutta petetyksi tulemisesta, osa taas tuntee omantunnontuskia pettämisestä. Vaikka olisi vain määräaikaisesti jossakin suhteessa, niin tunteet ovat samat, kuin julkisessa suhteessa. Ei se tunneside, jota ihminen toista kohtaan tuntee, katoa minnekään, vaikka kuinka määräaikainen tai epävirallinen suhde olisikaan. Tuolloinhan olisi ihan turhaa edes pitää avo- tai avioliittoja.

Sinkkunaisella myös vastuu, koska tietää miehen olevan varattu. Kun/jos pettämisasia tulee miehen vaimolle selväksi, olet pettänyt toisen luottamuksen ihmisiin, ajanut naisen itsetunnon helvetin partaalle. Sitäkö sinä tosiaan haluat? Mikäs siinä, jos oma mieltymyksenhalu menee toisten tunteitten edelle, oli petetty sitten tuttu tai ei, ihminen hänkin on, ja ihmistä sinä loukkaat. Oikein pistää inhoksi tuollainen ajatusmaailma, toisten ihmisten syvästi ja tahallisesti loukkaaminen.

[QUOTE="a p";24217781]Mä tuskin enää parisuhdetta aloitan.[/QUOTE]

Joten sillä verukkeella voi vapaasti säheltää miten sattuu? Eihän taustalla ole jotain itsetunnon kohotusta että saa miehen iskettyä ja tuntee olevansa vaimon yläpuollella? Tulee vaan mieleen..

Yhteistyössä