Varattu mies juttelee hassuja mulle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tunnetasolla sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tunnetasolla sekaisin

Vieras
Eli siis kurssikaverini joka on mies ja varattu... puhuu kanssani kaikkea ns intiimiä.. koskettelee joskus jne. hän on tosi ihana ihminen, ja minulla on ollut tunteita häntä kohtaan jo kauan.. tulemme hyvin toimeen, ollaan huumorintajusia, ja kemiat pelaa...

Mietin vaan et kun hän sanoo et heillä menee tyttöystävän kanssa hyvin ja plaaplaa... mutta silti jutellaan netissäkin kaikkee seksiin liittyvää, ja ja ensviikol mennään kahville yms.. mitä tällainen hänen osaltaan voisi tarkoittaa? Onko hän oikeesti kiinnostunu musta vai mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja tunnetasolla sekaisin:
Eli siis kurssikaverini joka on mies ja varattu... puhuu kanssani kaikkea ns intiimiä.. koskettelee joskus jne. hän on tosi ihana ihminen, ja minulla on ollut tunteita häntä kohtaan jo kauan.. tulemme hyvin toimeen, ollaan huumorintajusia, ja kemiat pelaa...

Mietin vaan et kun hän sanoo et heillä menee tyttöystävän kanssa hyvin ja plaaplaa... mutta silti jutellaan netissäkin kaikkee seksiin liittyvää, ja ja ensviikol mennään kahville yms.. mitä tällainen hänen osaltaan voisi tarkoittaa? Onko hän oikeesti kiinnostunu musta vai mitä?

äly hoi.. sieltä vaan haet itelles varatun miehen ja loistavan tulevaisuuden.
onnea!!

Jos kerta sua houkuttaa olla VAAN se toinen nainen, ni mikäs siinä. Ei se sitä omaa tyttöystäväänsä sun takias jätä ja hetken leikin jälkeen se sit palaa oman tyttöystävänsä luo.

hän ei oo kyllä mikään pelimies... ja aina puhuu et varattu ihminen ei sais ajatella toista.. et se on väärin ynnä muuta...
he on ollu 4 vuotta yhdessä ja kuulemma heillä menee hyvin. Onko ne jutut vaan huumoria koska tietää että olen tosi huumorintajuinen, enkä häpeä asioita tai ole muutenkaan tosikko.
Piristääkö hän näillä jutuilla omia fantasioitaan..?

En tiedä mitä pitäis ajatella...

hän ei oo kyllä mikään pelimies... ja aina puhuu et varattu ihminen ei sais ajatella toista.. et se on väärin ynnä muuta...
he on ollu 4 vuotta yhdessä ja kuulemma heillä menee hyvin. Onko ne jutut vaan huumoria koska tietää että olen tosi huumorintajuinen, enkä häpeä asioita tai ole muutenkaan tosikko.
Piristääkö hän näillä jutuilla omia fantasioitaan..?

En tiedä mitä pitäis ajatella...

Tarviiko ajatella mitään ? Oot vaan sen kanssa kaveri ! Ainako niihin mukaviin miehiin pitää ihastua tahi rakastua ?

Niin toisaalta tekis mieli kysyy et mikä meininki.. mutta toisaalta en haluis kysyy.
En oo aatellu että "toi on nyt sellanen, ja ihastun siihen"
Ollaan paljon tehty yhteisii juttuja, ja ihastuin häneen, ennenkuin edes tiesin hänen olevan varattu. Kun ihmisen kans synkkaa niin saakelin hyvin, ja ollaan samantyylisii niin ajatusmaailmalta kuin muutenkin huumorin kannalta niin sitä tuntee yhteenkuuluvuutta, eikä haluis koskaan et välit menis viileeks...
moni opiskelupaikassa sanonutkin et ollaan ku vanha aviopari... Mitä sit lieneekään.

ei tää tilanne oo niin mustavalkonen...

Niin toisaalta tekis mieli kysyy et mikä meininki.. mutta toisaalta en haluis kysyy.
En oo aatellu että "toi on nyt sellanen, ja ihastun siihen"
Ollaan paljon tehty yhteisii juttuja, ja ihastuin häneen, ennenkuin edes tiesin hänen olevan varattu. Kun ihmisen kans synkkaa niin saakelin hyvin, ja ollaan samantyylisii niin ajatusmaailmalta kuin muutenkin huumorin kannalta niin sitä tuntee yhteenkuuluvuutta, eikä haluis koskaan et välit menis viileeks...
moni opiskelupaikassa sanonutkin et ollaan ku vanha aviopari... Mitä sit lieneekään.

ei tää tilanne oo niin mustavalkonen...

Hmm...niin tyypillistä naiselle! Kuvitella heti jotain...vaikkei mitään sen kummempaa olisikaan....tyydy hyvään kaverisuhteeseen ja se siitä

No, musta se, että hän on kertonut seurustelevansa ja vielä että heillä menee hyvin, on aika selvä merkki että ei hän sinusta halua kuin ystävän. Jos olisi ihastunut, niin ei kyllä paljon tyttöystävästä juttelisi tai ainakin antaisi ymmärtää että suhde nyt on vähän vastamäessä tai että ei ole niin vakavalla pohjalla.

Kiitos kommenteista.
Joskus mietityttää kun vaikka se sanoo että heillä menee hyvin.. ja nauraa perään. joskus puhuu naisestaan nimellä "muija" ja sanoo et aina se valittaa jostain.. ni tuntuu ettei hän arvostaisi omaa kumppaniaan.
Aivan ihana ihminen, ja tunteilleni en voi mitään.... ei tää oo helppoo mullekaan, koska olen tunnetasolla ihan sekaisin itsekin.

Tiedän että tää mies tykkää musta paljon.
Mut jos hänellä ei oo mitään tunteita mua kohtaan, niin miksi juttelee seksiasioista kanssani...
Eihän vain kaverit seksistä toistensa kanssa juttele? :o

Kiitos kommenteista.
Joskus mietityttää kun vaikka se sanoo että heillä menee hyvin.. ja nauraa perään. joskus puhuu naisestaan nimellä "muija" ja sanoo et aina se valittaa jostain.. ni tuntuu ettei hän arvostaisi omaa kumppaniaan.
Aivan ihana ihminen, ja tunteilleni en voi mitään.... ei tää oo helppoo mullekaan, koska olen tunnetasolla ihan sekaisin itsekin.

Mut jos hänellä ei oo mitään tunteita mua kohtaan, niin miksi juttelee seksiasioista kanssani...

Puhutte siis seksistä yleisellä tasolla, ette siitä mitä tekisitte keskenänne? Se on normaalia. Tai ainakin mä juttelen kavereideni kanssa seksistä ihan avoimesti...

Saattaa olla oikeasti kiinnoistunut sinusta, vaikka oikeasti menee hyvin toisen naisen kanssa.. ihminen voi olla ihastunut useampaan kerralla.

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Kiitos kommenteista.

Puhutte siis seksistä yleisellä tasolla, ette siitä mitä tekisitte keskenänne? Se on normaalia. Tai ainakin mä juttelen kavereideni kanssa seksistä ihan avoimesti...

Me puhutaan seksistä, niin että se näyttää mulle jotain merkkejä.. emme siis puhu seksistä hänen ja hänen tyttöystävänsä kanssa.. vaan sillätavoin, et me tehtäis sitä... ja kiusataan toisiamme ihan hassuilla jutuilla...
Tiedän et henkilö tykkää must paljon.
On itse sanonut että olen avoin, ja lämmin ihminen.

Alkuperäinen kirjoittaja tunnetasolla sekaisin.:
Kiitos kommenteista.

Me puhutaan seksistä, niin että se näyttää mulle jotain merkkejä.. emme siis puhu seksistä hänen ja hänen tyttöystävänsä kanssa.. vaan sillätavoin, et me tehtäis sitä... ja kiusataan toisiamme ihan hassuilla jutuilla...

Mitä ihmeen merkkejä!? Kyllä mäkin tykkään monesta avoimesta ja lämpimästä ihmisestä, ilman, että siinä olis mitään sen kummempaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:

Saattaa olla oikeasti kiinnoistunut sinusta, vaikka oikeasti menee hyvin toisen naisen kanssa.. ihminen voi olla ihastunut useampaan kerralla.

Niin en tiedä...
Hän vahvasti näyttää kiinnostuksen minuun. vaihdamme pitkiä katseita. vaikka tää voi kuullostaa oudolta ja pervolta, mut meidän huumori on sellaista ettei ehkä muut ymmärtäis. Tykkään tästä miehestä ihan hirveesti, ja tunteet on vahvat. Mulla ei tarkoitus rikkoa kenenkään suhdetta, tai koittaa saada paikka hänen elämässään sillätavoin. Rakastan häntä ihmisenä, hänen luonteensa vuoksi.
Koskaan en oo törmänny tällaiseen tyyppiin. Hän EI OLE PERVO PELIMIES, siksi juuri ajattelinkin että mahtaako hän oikeasti olla kiinnostunut musta, ihmisenä, ei petikaverina??? <3

Tyyli voi olla ihan miehen omaa luontoa, eikä hän tarkoita sillä yhtään mitään.

Itse olen nainen ja olen hyvin avoin naureskelen, voin heittää jotain hassuttelua yms. toisten miesten aikana, jos ovat mulle tärkeitä ihmisiä. Pitempiaikaiset ystävä-miehet ymmärsi, että se on mun luonne, mutta jotkut älypäät alkoivat kehitteleen omia ajatuksiaan ja sit tuli näitä noloja " mitä sää meinaat suhteella"-kommentteja. Juu, no ystäväähän mää vaan... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
Kiitos kommenteista.

Mitä ihmeen merkkejä!? Kyllä mäkin tykkään monesta avoimesta ja lämpimästä ihmisestä, ilman, että siinä olis mitään sen kummempaa.

Mitä ihmeen merkkejä!?
... Iskee silmää, katselee mun vartaloo jne. en osaa selittää... silmäpeliä meillä on paljon.

Mitä ihmeen merkkejä!?
... Iskee silmää, katselee mun vartaloo jne. en osaa selittää... silmäpeliä meillä on paljon.

Heittääkö vitsiä siinä samassa?

Silmäpeli voi olla ihan normaalia silmiin katsomista mieheltä. Toki voi olla, että on ihastunut suhun ja sun luontoon, mutta koska puhuu omasta naisestaan, että kaikki on hyvin yms. niin tuskin haluaisi sitä lähteä viemään eteenpäin. Kunhan pitää sua ystävänä jolle voi puhua vähän mitä haluaa.

no ootte silleen vaarallisesti samalla tasolla. Jonkun muun kans toi ei hänellä onnistuis, siis toine ntorjuis nuo jutut ja se jäis siihen, mut sä taas innostat jatkamaan. Ehdottaisin että tutustuisit myös tähän hänen kumppaniinsa. toi nyt on klisee että muijjitellaan ja sanotaan vamokkeen valittavan, jättäisin omaan arvoonsa.

Yhteistyössä