Vapauta nännisi-tempaus Helsingissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mielestäni naiset voisivat vapauttaa nänninsä jättämällä rintaliivit pois. Mitä pahaa siinä on, jos kankaan alta näkyy pullistuma? Sen sijaan alastomuus on alastomuutta. En pistä sitä pahakseni, mutta eihän se hyvien tapojen mukaista ole. Ja sama pätee kyllä paidattomana terassilla hilluviin miehiinkin.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Vouhotusta tuo uutisointi. Onhan tuota ollut vuosi tolkulla jo. On edelleen aika suosittua etelän rannoilla, mutta huom. vain keski-ikäisiet ja pulleahkot naiset sitä harrastaa. Nätit vartalot ja sorjat olemukset ovat seksikkään näköiset silloin, kun pienet ja kauniit bikinit sitä verhoaa. Niukatkin.

Minä olen vapauttanut jortikkani usein julkisella uimarannalla. Välillä teen taidetta muokkaamalla siitä ankan tai batmanin. Toisinaan teen sillä helikopterin. Musta vapaus on mahtavaa. Se että joku voi kokea sen seksuaalisena, on täysin sen oma häpeä.

Helikopterihan on sellainen oodi ilolle. Ihmisversio nuoren varsan ensimmäisistä loikista ulkolaitumella. Jos sitä pitää seksuaalisena, on jotenkin kieroutunut.

Mulla ex-ukko oli (on varmaan edelleenkin) kaikkien tissiflashmobien ystävä, koska tykkäsi käydä kavereineen joka kerta Tallinnassa tissibaarissa. Jäi kuitenkin kiinni ja varmasti kävi niinäkin kertoina, kun ei vain narahtanut. No se onkin ex ihan syystä. Saa nyt mobitella rauhassa.

Yläosattomuus pitää lailla kieltää rannoilla, siitä on vain haittaa. Häiriköt ja pervot tulevat paikalle, lasten seksuaalinen kehitys kärsii, moni ahdistuu jane.

Yhteistyössä