Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ehe ehe..Joo, haulikoilla ja metsästysveitsillä... ööö eikun siis hamppupiiskoilla ja tofulingoilla varustetut pillihousut päivystävät kadunkulmilla.
Ne miettii milloin ne on viimeks nähny oikeeta luontoa, ja muistavat: "Aa, se oli Balilla etnofestareilla nyt syksyllä!"Joo, haulikoilla ja metsästysveitsillä... ööö eikun siis hamppupiiskoilla ja tofulingoilla varustetut pillihousut päivystävät kadunkulmilla.
Miksi olisi paniikki?
Niinkö kuvittelet?Cityvihreät on vieraantuneet luonnosta.
Mä olen toista mieltä helsinkiläisistä. Toki joku heistä voi olla vieraantunut luonnosta. En kiellä sitä.Juu.
Eivät ole jos Espan puisto lasketaan luonnoksi.Cityvihreät on vieraantuneet luonnosta.
Eivät ole jos Espan puisto lasketaan luonnoksi.
Cityvihreät on vieraantuneet luonnosta.
Eik siin kaik. Jyväjemmaajie keskel tulee asuttuu, ja ne ne vast panikoi susist!
Ykski mettämiäs sano iha oikeest, ettei se uskall mennä ees sienee ja marjaa ku mettäs vois olla vaik sus![]()
Joo, haulikoilla ja metsästysveitsillä... ööö eikun siis hamppupiiskoilla ja tofulingoilla varustetut pillihousut päivystävät kadunkulmilla.
Nyt hipsterit kuulokkeet pois korvilta niin kuulette missä susi murisee
Kyllä sun poika nopeammin juoksee kun joku kapinen citysusiPoika on tuolla ulkona, asutaan Länsi-Helsingissä. Pitäisikö olla huolissaan? Kuinka nopeita nuo sudet ovat?? Tässä on metsää ympärillä![]()
Mä todella toivonKyllä sun poika nopeammin juoksee kun joku kapinen citysusi![]()
Poika on tuolla ulkona, asutaan Länsi-Helsingissä. Pitäisikö olla huolissaan? Kuinka nopeita nuo sudet ovat?? Tässä on metsää ympärillä![]()