Joukkopahoinpitely Itiksen uimahallilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bd6d0b82-4a85-4b4f-ba1e-65a02201b6d6

Aikuinen mies on ollut uimahallilla, ja on tullut jonkinnäköistä puhetta käytöksestä ja vielä pientä riitaa, tutkinnanjohtaja, rikoskomisario Marko Forss kertoo.

– Jälkeenpäin mies on poistunut uimahallilta, ja siinä yhteydessä epäillään pahoinpitelyn sattuneen. Häntä on pahoinpidelty eri tavoin uimahallin lähistöllä.

Olisiko rasisti saanut kurinpalautusta? No alaikäiset tekijät eivät tule minkäänlaista tuomiota saamaan. Näistä jengeistä on viime vuosina ollut paljon haittaa Itä-Helsingissä.

En enää ikinä uskaltaisi ojentaa perseileviä mamuja. Kerran käräytin kaljaa pöllivän sompun ja sen jälkeen uhkaili pitkään perhettäni. Onneksi nuoren laitospaikkaa siirrettiin satojen kilometrien päähän.

Kuka hullu käy Lähi-itäkeskuksen uimahallissa?

Ai sun mielestä pitää luovuttaa uimahalli ilman vastarintaa? Ei mennä enää ja sitten itketään kun siellä käy vaan "muita?

Minä luovutin koko kaupungin, kun muutin yli 10 vuotta sitten pois Helsingistä.

Ai sun mielestä pitää luovuttaa uimahalli ilman vastarintaa? Ei mennä enää ja sitten itketään kun siellä käy vaan "muita?

Minä turistina luovutin jo vuosikausia sitten itiksen" muille". Se oli helppo ja hauska shoppailupaikka, mutta sitten alkoi muuttua ihan tyhmäksi. Oleskelu siellä oli vastenmielistä... Ei minun Suomea niinsanotusti :D mutta eivät varmaan meidän perhettä sinne kyllä kaipaakaan, joten win-win?

• Tykkää
Reactions: Palstapesu